Blokowanie bonów

W systemie istnieje możliwość blokady istniejących bonów. Zablokowane mogą zostać bony znajdujące się w stanie:

  • Aktywny
  • Przyjęty na stan
  • Zatwierdzony

Aby przejść do okna blokowania bonu, należy przejść do listy bonów, a następnie, po zaznaczeniu bonu, wybrać przycisk [Zablokuj] znajdujący się w menu głównym.

W oknie blokowania znajduje się lista rozwijana ze zdefiniowanymi przez system przyczynami blokady bonu:

  • Awans do wyższego poziomu programu
  • Rezygnacja z uczestnictwa w programie lojalnościowym
  • Przeniesienie na inną kartę na życzenie klienta
  • Zgubienie
  • Przeterminowanie
  • Zduplikowany numer bonu

Okno blokowania bonów

Wskazówka
Użytkownik ma możliwość definiowania nowych przyczyn blokady bonu w słowniku uniwersalnym CRM →Przyczyny blokady bonu.

Uwaga
Operacja blokady bonów jest nieodwracalna.