Atrybuty służą do przechowywania dodatkowych informacji o obiektach występujących w systemie. Atrybuty wraz z wartościami można dołączać do dokumentów oraz ich pozycji.
Definiowanie atrybutów, ich wartości oraz przypisywanie do obiektów jest możliwe z poziomu zakładki Konfiguracja → Ogólne → Atrybuty.
Zakładka atrybuty na szczegółach pozycji umożliwia podpięcie zdefiniowanych w systemie i powiązanych z elementem danego typu dokumentu atrybutów charakteryzujących dany element oraz wprowadzenie do nich wartości.
- Jeśli w konfiguracji dany atrybut został oznaczony jako wymagany, system automatycznie podepnie go do nowo-dodawanego elementu na dany dokument, oraz pobierze zdefiniowaną wartość domyślną.
- Gdy atrybut nie został oznaczony jako wymagany operator może podpiąć taki atrybut samodzielnie. Po zatwierdzeniu dokumentów do modyfikacji atrybutów należy używać przycisków z sekcji Atrybuty na wstążce.