Harmonogram to zaplanowanie przebiegu czynności w czasie. Lista harmonogramów dostępna jest z głównego menu Auto Update.

Z listy harmonogramów użytkownik może:
- Dodać nowy harmonogram
 - Usunąć istniejący
 - Skopiować istniejący
 

Lista harmonogramów składa się z kolumn:
- Nazwa harmonogramu
 - Kod profilu
 - Data i godzina rozpoczęcia/zakończenia pobierania
 - Data i godzina rozpoczęcia/zakończenia instalacji
 - Status harmonogramu
 

Widok dodawania nowego harmonogramu składa się z zakładek
- Ustawienia ogólne
 - Harmonogramy
 - Produkty i wersje
 - Dodatki
 - Agenci podrzędni
 
Na zakładce Ustawienia ogólne należy ustalić nazwę nowo tworzonego harmonogramu oraz wybrać, których profili będzie dotyczył.

Zakładka Harmonogramy pozwala ustawić osobne harmonogramy pobierania i instalacji.

Z poziomu tego okna można dodać nowy harmonogram, wyedytować istniejący lub usunąć.
Możliwe jest wykonanie danej akcji więcej jak jeden raz, dlatego dostępne są trzy typy harmonogramów:
- Jednorazowy – ten typ harmonogramu pozwala użytkownikowi określić dokładny okres czasu, w którym wybrane działanie musi zostać wykonane.
 

- Dzienny – ten typ harmonogramu pozwala zdefiniować harmonogram powtarzalny co zadaną ilość dni
 

- Tygodniowy – oznacza, że harmonogram zostanie wykonany w wybrane dni tygodnia
 

Zakładka Produkty i wersje podzielona jest na sekcje:
- Wybór produktów i ich wersji
 - Wybór dostępnych poprawek QF dla wskazanych wersji
 

W ramach jednego harmonogramu nie ma możliwości wyboru więcej jak jednej wersji jednego produktu.
Zakładka Dodatki – możliwość wyboru dodatków pod warunkiem wybrania produktu we właściwej wersji na poprzedniej zakładce.

Zakładka Agenci podrzędni pozwala na wybranie agentów podrzędnych do harmonogramu.

Kiedy nadejdzie czas określony w harmonogramie, każdy agent podrzędny pobierze produkty, poprawki i dodatki. Agent podrzędny połączy się do agenta podrzędnego oznaczonego jako Lokalny nadrzędny i pobierał dane z tej lokalizacji. Jeśli tych danych nie będzie to nastąpi połączenie do agenta głównego. W ten sposób nie będzie konieczności łączenia się wszystkich agentów podrzędnych bezpośrednio do agenta głównego. W harmonogramie nie ma potrzeby definiowania komponentów do pobrania. Każdy agent podrzędny powinien pobrać skonfigurowane komponenty, poprawki i dodatki do produktu dodanego w harmonogramie.
W konfiguracji komponentu Comarch Retail POS dostępne są parametry:
- Usuwaj bazę danych przy dezinstalacji POSa – przy zaznaczonym parametrze podczas dezinstalacji produktu Comarch Retail POS usunięta zostanie również jego baza z serwera SQL
 - Automatycznie zamykaj procesy podczas aktualizacji, pozwala decydować czy Comarch ERP Auto Update automatycznie zamknie proces dla komponentu podczas aktualizacji zdalnej lub zaplanowanej.
 
