Instalacja Comarch ERP Auto Update

Przed rozpoczęciem instalacji i konfiguracji systemu Comarch ERP Altum niezbędna jest poprawna instalacja i konfiguracja programu Comarch ERP Auto Update.

W tym celu, należy:

  1. Pobrać plik instalatora UpdateAgent_Setup_[nr_wersji]_PL.EXE.
  2. Uruchomić instalator.
  3. Zaakceptować warunki korzystania z gwarancji.
  4. Wskazać folder instalacyjny Auto Update.
  5. Uruchomić aplikację.
Uwaga
Plik UpdateAgent_Setup_[nr_wersji]_PL.EXE dostępny jest na serwerze ftp1.support.comarch.pl w katalogu Pub w folderze Comarch ERP Auto Update oraz na Indywidualnych Stronach Partnerów (Comarch ERP Altum –> Aktualne Wersje).

Uruchomienie instalatora Auto Update spowoduje pojawienie się okna informującego o konieczności instalacji dodatkowych komponentów niezbędnych do poprawnej pracy auto Update.

W kolejnym kroku pojawi się okno do konfiguracji narzędzia. W oknie należy określić:

  • Kod agenta – jest to Id klienta
  • Czy nadrzędny – parametr wskazujący czy jest to agent główny (parametr powinien być zaznaczony) czy agent podrzędny (parametr odznaczony)
  • Folder pobierania – domyślny katalog do którego pobierane są aktualizacje, poprawki oraz dodatki
  • Adres agenta nadrzędnego – update.comarch.com (nie należy zmieniać tego adresu)
  • Port agenta nadrzędnego – domyślnie 1414
  • Port do komunikacji z usługą – domyślnie 8009
  • Nazwa hosta dla agentów nadrzędnych – nazwa komputera, z którego będzie łączył się agent główny
  • Nazwa hosta dla agentów podrzędnych – nazwa komputera, do którego będą łączyli się agenci podrzędni
Agent Updater

Czy ten artykuł był pomocny?