Punkty odbioru to obiekty będące miejscami dostawy i odbioru przez klienta zamówionego towaru. Punkty odbioru są związane z obsługą zamówień sprzedaży, która rozpoczyna się w systemie, natomiast kończy się wydaniem towaru w systemie Comarch Retail POS. Punkt odbioru może być zdefiniowany za pomocą danych kontrahenta, magazynu lub centrum.
Aby otworzyć listę punktów odbioru, należy przejść do menu Główne, a następnie z grupy przycisków Listy słowników wybrać przycisk [Punkty odbioru].

Menu listy punktów odbioru zawiera standardowe przyciski pozwalające na dodawanie/edycję/usuwanie punktów odbioru.

Lista punktów odbioru składa się z kolumn:
- Kod
- Nazwa punktu
- Adres
- Telefon
- Numer NIP
- Nazwa obiektu
- Typ obiektu – typ obiektu wybierany podczas definiowania punktu odbioru, możliwe wartości to Kontrahent, Magazyn i Centrum
- Potwierdzenia – zaznaczenie parametru powoduje, że przy złożeniu zamówienia z odbiorem w punkcie odbioru, na adres e-mail punktu wysyłane jest potwierdzenie
- Aktywny – zaznaczenie parametru powoduje, że punkt odbioru może być wykorzystywany w systemie