Terminarz pozwala na sprawne zarządzanie zadaniami, kwestionariuszami oraz działaniami CRM. Przyjmując formę kalendarza, daje pracownikom możliwość szybkiego wglądu do przypisanych im zadań oraz kontroli powierzonych obowiązków ich przełożonym.
W zależności od uprawnień nadanych operatorom w terminarzu możliwy jest:
- podgląd i zarządzanie zadaniami, działaniami i kwestionariuszami przypisanymi do zalogowanego użytkownika oraz:
- wszystkich pracowników
- współpracowników, czyli pracowników przypisanych do tej samej jednostki
- współpracowników oraz pracowników przypisanych do jednostek jej podrzędnych
- modyfikacja działań oraz zadań swoich oraz innych pracowników
- Operator Anna Nowak należy do grupy operatorów z zaznaczonym uprawnieniem CRM –> Terminarze pracowników w centrach podległych. W strukturze podległościowej Anna Nowak została przypisana do centrum Dział Finansowo-Księgowy.
2. W Sekcji pracowników dostępne są terminarze wszystkich pracowników należących do działów :
- Działu Finansowo-Księgowego
- Działu Finansowego
- Działu Księgowego
Terminarz może być prezentowany w widoku:
- Dzienny
- Dni robocze
- Tydzień
- Miesiąc
- Grafik
W zależności do rodzaju obiektu wpisanego do terminarza przyjmuje on w kalendarzu dedykowany dla niego kolor. Obiekty mające status zakończony/zatwierdzony dodatkowo oznaczane są czerwonym paskiem.
Dla operatorów z uprawnieniem do podglądu działań innych pracowników na bocznej liście prezentowana jest lista osób, do których terminarza ma dostęp zalogowany operator.
Z poziomu terminarza, operator ma również możliwość dodawania nowych zadań, kontaktów i spotkań. Po wybraniu przycisku [Dodaj] na wstążce otwiera się formatka danego obiektu. Definiowanie nowych działań opisane jest w artykule.