Rejestrowane w systemie działania można wykorzystać do analiz BI przygotowując m.in raporty podsumowujące przebieg negocjacji z klientem, skuteczność działań poszczególnych pracowników lub prawdopodobieństwa pozyskania klientów w ujęciu różnych grup.
W celu rejestracji działań marketingowych oraz sprzedażowych można dodać:
- Kontakt – najczęściej spotkanie jednego pracownika z jednym przedstawicielem kontrahenta
- Spotkanie – szczegółowe spotkanie z konkretnymi uczestnikami, w określonych ramach czasowych oraz miejscu
Działania CRM dostępne są z poziomu:
- Główne -> CRM -> Moje działania – lista prezentuje działania powiązane ze wszystkimi kontrahentami
- Listy kontrahentów – po zaznaczeniu kontrahenta i wybraniu przycisku [Działania] dostępnego na wstążce, prezentowana jest lista wszystkich działań powiązanych z wybranym kontrahentem.
Widoczność działań dla zalogowanego operatora zależna jest od uprawnień nadanych dla grup operatorów.