Administrator danych osobowych jest zobowiązany udzielić dostępu do przetwarzanych danych osobie, której one dotyczą, jeśli zgłosi ona takie żądanie. W tym celu, jest możliwość wyeksportowania tych danych w formie pliku XML oraz wydruku.
Eksport danych osobowych, który dostępny jest z poziomu menu CRM -> Eksport dotyczy:
- kontrahentów
- pracowników
- osób kontaktowych
Po wybraniu obiektu do eksportu, prezentowane jest okno eksportu danych.
![](https://pomoc.comarch.pl/altum/20221/wp-content/uploads/2019/05/word-image-57.png)
Uwzględniane atrybuty – lista wielokrotnego wyboru, zawierająca nazwy wszystkich przypisanych do danego obiektu atrybutów. Domyślnie wszystkie atrybuty pozostają odznaczone.
Generuj XML – wybranie przycisku spowoduje wygenerowanie pliku XML, który zostanie zapisany w miejscu wskazanym przez użytkownika.
Drukuj – wybranie przycisku spowoduje utworzenie wydruku pliku w trybie do podglądu na ekranie.
![](https://pomoc.comarch.pl/altum/20221/wp-content/uploads/2019/05/word-image-58.png)