Użytkownik ma możliwość definiowania akcji reklamacyjnych, które wykorzystywane są podczas realizacji procesu reklamacyjnego.
Zarządzanie oraz definiowanie akcji reklamacyjnych możliwe jest z poziomu Konfiguracja → Handel/Magazyn → Akcje reklamacyjne.
Przedefiniowane akcje reklamacyjne zaznaczone są kolorem niebieskim i nie ma możliwości ich usunięcia, akcje dodane przez użytkownika wyświetlane są w kolorze czarnym.
Definiowanie akcji reklamacyjnej
Aby dodać nową akcję reklamacyjną należy wybrać przycisk [Dodaj].
Formularz nowej akcji składa się z zakładki Ogólne, która zawiera pola:
- Nazwa – pole obowiązkowe, pozwalające na wprowadzenie 50-cio znakowej nazwy (liter lub cyfr), służącej do opisu obiektu. Nazwa akcji reklamacyjnej musi być unikalna.
- Opis – pozwala na szersze opisanie danej akcji reklamacyjnej
- Status po wykonaniu akcji – status, jaki przyjmie element reklamacji po wykonaniu akcji (po jej zarejestrowaniu)
- RLS/RLZ – oznaczenie na jakim typie reklamacji (sprzedaż/zakup) wykorzystywana jest dana akcja
- POS – określenie dostępności akcji reklamacyjnej dla stanowiska sprzedażowego POS
- Opublikowana na WWW – określenie dostępności akcji reklamacyjnej dla aplikacji WWW
- Aktywna – jeśli parametr jest zaznaczony, oznacza to, że dana akcja reklamacyjna może zostać wybrana na szczegółach elementu reklamacji.