W celu zamknięcia raportu kasowego/bankowego, należy podnieść go do edycji, a następnie z listy rozwijalnej w polu Stan wybrać opcję Zamknięty.
Użytkownik decyduje, czy otwiera/zamyka tylko jeden konkretny raport, czy również wszystkie późniejsze/wcześniejsze raporty w ramach danego rejestru.
W momencie zamykania raportu, system wyświetli komunikat: „Czy chcesz zamknąć wszystkie wcześniejsze raporty? Tak/Nie”:
- Wybór Tak powoduje zamknięcie wszystkich poprzednich raportów w ramach danego rejestru
- Wybór Nie powoduje zamknięcie tego jednego konkretnego raportu
W momencie otwierania raportu, system wyświetli komunikat: „Czy chcesz otworzyć wszystkie raporty z datą późniejszą? Tak/Nie”:
- Wybór Tak powoduje otwarcie wszystkich kolejnych raportów w ramach danego rejestru
- Wybór Nie powoduje otwarcie tego jednego konkretnego raportu
Użytkownik ma możliwość edycji następujących danych na operacji kasowej/bankowej w zamkniętym, ale niezaksięgowanym raporcie kasowym/bankowym:
- pole Rozliczenie
- pole Saldo
- pole Konto księgowe
- parametr Załóż konto
- pole Tytułem
- pole Opis
- pole Rachunek
- dane na zakładce Opis analityczny
- dane na zakładce Atrybuty