Cele sprzedaży
Funkcjonalność pozwala na ustalenie indywidualnych celów sprzedaży dla pracowników poszczególnych sklepów. Obliczanie wartości sprzedaży realizowane jest np. za pomocą dedykowanych raportów BI.
Cele sprzedaży można określić z poziomu Sprzedaż -> (Cele) Cele sprzedaży.
Na liście znajdują się standardowe przyciski opisane w artykule standardowe przyciski.
Na liście dostępne są kolumny:
- Aktywny
 - Typ celu
 - Nazwa
 - Sklep
 - Obowiązuje od/ Obowiązuje do
 - Cel dla sklepu
 
Tworzenie nowego celu
Aby dodać nowy cel należy wybrać przycisk [Dodaj], po czym otwarty zostanie formularz jego definiowania.
Formularz celu sprzedaży składa się z:
Panelu bocznego – w którym dostępne są poniższe pola/parametry:
- Aktywny
 - Nazwa
 - Typ celu – lista nieedytowalna, pozwala na określenie przedziału czasu w jakim obowiązywać będzie dany cel. Do wyboru jest typ: Dzienny (domyślny), Tygodniowy, Miesięczny, Kwartalny, Roczny.
 - Sklep – pole, w którym należy wskazać centrum powiązane ze stanowiskiem POS
 - Obowiązuje od/Obowiązuje do – pozwala na określenie przedziału czasu, w którym obowiązuje dany cel
 - Cel dla sklepu – parametr domyślnie odznaczony, po jego zaznaczeniu zostanie wyczyszczona i ukryta sekcja z Pracownikami
 
Na zakładce Parametry, w górnej części okna, w zależności od wskazanego typu celu dostępne będą poniższe kolumny:
- Priorytet (dostępne tylko dla opcji: Dzienny)
 - Zastosowanie (dostępne tylko dla opcji: Dzienny) – lista nieedytowalna pozwalająca na wskazanie jednej z poniższych opcji:
- Data/Okres
 - Dni tygodnia
 - Standardowy dzień
 
 - Dni tygodnia (dostępne tylko dla opcji: Dzienny) – pole edytowalne tylko, gdy w kolumnie Zastosowanie wskazano opcję Dni tygodnia. Pole pozwala na wybranie z listy dni tygodnia lub opcji (Wybierz wszystkie)
 - Data od/Data do (dostępne tylko dla opcji: Dzienny) – pole edytowalne tylko, gdy w kolumnie Zastosowanie wskazano opcję Data/Okres. Pola pozwalają na określenie przedziału czasu.
 - Kwota – pole pozwalające na określenie wartości celu dla danego celu
 - Waluta – waluta bazowa firmy, do której należy centrum powiązanego ze stanowiskiem POS, wskazane w nagłówku formularza
 - Okres (dostępne tylko dla opcji: Miesięczny, Kwartalny, Roczny) – lista rozwijalna pozwalająca na wskazanie przedziału czasowego zgodne z wybranym okresem. Dla opcji:
- Miesięczny – do wyboru są poszczególne miesiące lub opcja (Wybierz wszystkie)
 - Kwartalny – do wyboru są poszczególne kwartały
 - Roczny – do wyboru są lata
 
 
Definicja celu dziennego: Wartość celu, stosowana w danym dniu:
W sekcji Pracownicy należy wskazać pracownika, powiązanego z operatorem należącym do centrum wskazanego w polu Sklep.

