Zarządzanie procesami biznesowymi
Informacja o realizacji zamówień sprzedaży przez dokumenty handlowe wystawione offline w POS
W związku z wprowadzeniem funkcjonalności realizacji zamówień sprzedaży przez faktury sprzedaży i paragony pochodzące z Comarch POS pracującego w trybie offline (kiedy nie nawiązano połączenia z centralą), dodany został proces standardowy – Informacja o realizacji zamówień sprzedaży przez dokumenty handlowe wystawione offline w POS.
Proces uruchamiany jest automatycznie w momencie zarejestrowania w systemie dokumentów PAR/FS pochodzących z Comarch POS, których wcześniej nie było ze względu na brak połączenia ze stanowiskiem. Proces dokonuje powiązania dokumentu FS/PAR pochodzącego ze stanowiska z dokumentem ZS, i przesyła informację o tym powiązaniu do wskazanej grupy operatorów.
Obsługa transakcji międzyfirmowych
W związku z wprowadzeniem funkcjonalności realizacji transakcji między firmami znajdującymi się w tej samej strukturze, dodane zostały dwa procesy, które są wymagane do pełnej obsługi tej funkcjonalności:
- Zrealizuj dostawę międzyfirmową – służy do wystawiania dokumentów PZ w przypadku zarejestrowania w systemie dostawy dokumentem WZ pomiędzy firmami w ramach tej samej struktury wielofirmowej.
- Zrealizuj przesunięcie międzyfirmowe – służy do realizacji dostaw lub zwrotów towarów w przypadku zarejestrowania w systemie przesunięcia dokumentem MM- pomiędzy firmami w ramach tej samej struktury wieloformowej.
- Anulowanie przesunięcia międzyfirmowego zrealizowanego w POS – służy do anulowania wszystkich dokumentów powstałych w ramach przesunięcia międzyfirmowego zrealizowanego w Comarch POS.