Strefa klienta – Oferty

W tej sekcji kontrahent może zobaczyć oferty, które zostały wygenerowane w Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Na liście można sprawdzić oferty potwierdzone oraz niepotwierdzone.

Na liście ofert sprzedaży prezentowane są następujące informacje:

  • Numer dokumentu
  • Mój numer – numer dokumentu u Kontrahenta
  • Stan
  • Data wystawienia
  • Data ważności
  • Z zapytania – numer zapytania ofertowego sprzedaży, z którego oferta została wygenerowana
  • Zamówienia – numer zamówienia sprzedaży, które zostało wygenerowane z oferty
Wskazówka
Podstawowy cykl zamówienia towaru zaczyna się od wygenerowania zapytania przez klienta. Następnie po potwierdzeniu zapytania zostaje utworzona ofertę. Kontrahent na podstawie tego dokumentu może złożyć zamówienie.

Ofertę można wygenerować w Comarch ERP:

  • Comarch ERP XL – Ogólne > Zamówienia > Oferty > Sprzedaż
  • Comarch ERP Altum – Sprzedaż > Oferty

Jeżeli chcemy, aby kontrahent mógł zrealizować ofertę należy ją potwierdzić i oznaczyć jako “wysłana” (Comarch ERP XL) albo “przyjęta” (Comarch ERP Altum). W takim wypadku użytkownik w Comarch B2B będzie mógł przejść do realizacji oferty.

Po wygenerowanie zamówienia i jego potwierdzeniu oferta będzie prezentować się następująco:

Wskazówka
Aby klient mógł zobaczyć zakładkę Oferty w systemie ERP powinien mieć nadaną rolę z uprawnieniem “Lista ofert”. Więcej o rolach w artykule.

Czy ten artykuł był pomocny?