Zarządzanie użytkownikami

Każdy Klient może zarządzać użytkownikami w swojej organizacji – dodawać użytkowników, zmieniać dane takie jak imię i nazwisko, adres e-mail lub edytować rolę w organizacji. Odbywa się to z poziomu zakładki Cloud Management > Użytkownicy. Dostęp do tej zakładki posiadają użytkownicy z rolą Właściciela i Administratora organizacji.

Użytkownik, który jako pierwszy zarejestruje firmę w portalu Comarch Cloud domyślnie otrzymuje rolę Właściciela organizacji. Proces rejestracji opisany jest w tym artykule.

 

Dodawanie użytkowników:

Aby dodać użytkownika należy przejść do zakładki Cloud Management > Użytkownicy, a następnie kliknąć przycisk “Dodaj użytkownika” i wprowadzić wymagane dane. Po poprawnym dodaniu użytkownika na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość zawierająca link do aktywacji konta.

Uwaga
Na tym etapie weryfikowane jest, czy wskazany adres e-mail istnieje już w bazie. Jeżeli tak jest, pojawi się komunikat “Ten adres e-mail już istnieje”.

Istnieje możliwość dodania użytkownika do organizacji, jeśli jest już zarejestrowany w portalu Comarch Cloud, ale nie jest przypisany do żadnej organizacji. Szczegóły dotyczące tego procesu znajdują się w następnej sekcji.

Dodawanie użytkownika, który istnieje w portalu Comarch Cloud

W celu dodania użytkownika do organizacji należy zalogować się na to konto, a następnie wykonać następujące kroki:

  • Przejść do zakładki “CloudManagement”
  • Przejść do pozycji “Ustawienia firmy” z bocznego menu
  • Skorzystać z przycisku “Dodaj” przy numerze NIP organizacji
  • Wpisać Id oraz PIN organizacji
  • Zatwierdzić wprowadzone dane
  • Po dodaniu użytkownika do organizacji będzie on miał prawa administratora (“Administrator organizacji”) – w razie potrzeb należy je zmienić na niższe (“Członek organizacji”).
Uwaga
W przypadku, gdy konto jest przypisane do innej organizacji niż powinno, uprzejmie prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: pomoc@comarch-cloud.pl.

Zmiana danych użytkownika:

Aby zmienić dane, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, czy rolę, należy na liście użytkowników odszukać właściwą osobę i kliknąć w to pole. W wyświetlonym widoku pojawi się możliwość edycji danych użytkownika.

Uwaga
Zmiany Właściciela organizacji samodzielnie może dokonać wyłącznie obecny Właściciel lub taka dyspozycja może zostać wysłana przez Właściciela/Administratora organizacji Partnera poprzez zgłoszenie mailowe na adres pomoc@comarch-cloud.pl.

Usuwanie użytkowników:

Usuwanie użytkowników z organizacji w Comarch Cloud Portal możliwe jest wyłącznie poprzez zgłoszenie mailowe na adres pomoc@comarch-cloud.pl
Taka dyspozycja może zostać wysłana przez Właściciela/Administratora organizacji Partnera lub Właściciela/Administratora organizacji Klienta.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?