Nierozliczone wartości do zamówienia sprzedaży

Dostępne są trzy tabele wirtualne do wyświetlania otwartych wartości zamówień sprzedaży:

  • Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: otwarte wartości określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy lub faktury.
  • Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości dostawy określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy.
  • Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości faktury określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości faktur.

Opcjonalnie wyświetlane są odpowiednie odniesienia do dokumentów (zamówienia dostawy, faktury sprzedaży). Można je ograniczyć za pomocą filtra.

Grupa docelowa

  • Konsultanci
  • Programiści

Definicja terminów

Tabela wirtualna
Tabela wirtualna nie istnieje w bazie danych, ale jest emulowana przez SAS. Zasadniczo dostęp do tabeli wirtualnej można uzyskać w taki sam sposób, jak do tabeli bazy danych. Zawartość tabeli wirtualnej jest obliczana w czasie wykonywania zapytania na podstawie wartości wejściowych. Jako wynik zapytania może zostać zwrócona dowolna liczba wierszy. Tabela wirtualna może być używana tylko jako pojedyncza tabela w prostej instrukcji SQL.
Tabele wirtualne powinny być używane, jeśli wynik zapytania może zawierać więcej niż jeden wiersz. Jeśli wynik zapytania zawiera tylko maksymalnie jeden wiersz, funkcja wirtualna jest odpowiednia, ponieważ może być używana w złączeniach.

Tabela wirtualna

Dostępne są trzy tabele wirtualne do wyprowadzania otwartych wartości zamówień sprzedaży:

  • Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: otwarte wartości określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy lub faktury.
  • Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości dostawy określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy.

Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości faktury określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości faktur.
Opcjonalnie wyświetlane są odpowiednie odniesienia do dokumentów (zamówienia dostawy, faktury sprzedaży). Można je ograniczyć za pomocą filtra.
Należy pamiętać, że w przeciwieństwie do zakładki Zamówienia sprzedaży w aplikacji Zamówienia sprzedaży, autoryzacja związana z instancją nie wpływa na wiersze wyników w tych wirtualnych tabelach zgodnie z dostosowaniem.

Otwarte wartości

Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: otwarte wartości określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy lub faktury.
Tabela wirtualna jest tworzona przez klasę Java com.cisag.app.sales.order.log.OpenSalesOrderValuesVirtualTable 

Otwarte wartości dostawy

Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości dostawy określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy.
Tabela wirtualna jest implementowana przez klasę Java
com.cisag.app.sales.order.log.OpenDeliveryValuesVirtualTable

Otwarte wartości faktur

Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości faktury określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości faktur.
Tabela wirtualna jest implementowana przez klasę Java
com.cisag.app.sales.order.log.OpenInvoiceValuesVirtualTable.

Nazwa tabeli

Tabele wirtualne są tworzone w raporcie przy użyciu nazw:

  • app_sales_OpenSalesOrderValuesVirtualTable (Otwarte wartości)
  • app_sales_OpenDeliveryValuesVirtualTable (Otwarte wartości dostaw)
  • app_sales_OpenInvoiceValuesVirtualTable (Otwarte wartości faktur)

Wyszukiwanie

Parametr wejściowy in_sourceDocumentInfo (więcej w rozdziale Kolumny tabeli) może być użyty do ustawienia, czy odniesienia do dokumentów dla odpowiednich zamówień sprzedaży powinny być wyświetlane w raporcie.
Sposób wyszukiwania jest określany w zależności od tego parametru.

  • Jeśli in_sourceDocumentInfo ma wartość true, używane jest wyszukiwanie com.cisag.app.sales.rpt.obj.OpenOrderValuesDocumentInfoSearch.

Jeśli in_sourceDocumentInfo ma wartość false, używane jest wyszukiwanie com.cisag.app.sales.rpt.obj.OpenOrderValuesSearch.

Kolumny tabeli

Tabela wirtualna ma parametry wejściowe i wyjściowe, a każdy parametr odpowiada kolumnie w tabeli wirtualnej. Parametry wejściowe są oznaczone przedrostkiem in_. Są one również parametrami wyjściowymi (nie można ich zmienić). Czyste parametry wyjściowe nie mają przedrostka.
Struktura tabeli wirtualnej jest następująca:

Nazwa kolumny Opis
in_sourceOrderNumber Określa jeden lub więcej numerów zamówień sprzedaży jako charakterystykę wyszukiwania.
in_sourceOrderCustomer Określa jednego lub więcej klientów jako charakterystykę wyszukiwania. W zależności od odpowiedniej tabeli wirtualnej, klient odpowiada tutaj zamawiającemu, odbiorcy dostawy lub odbiorcy faktury.
in_SourcSalesRepresentative Pozwala wprowadzić jednego lub więcej przedstawicieli jako wyszukiwaną cechę. Wartość odnosi się do pierwszego przedstawiciela odpowiednich zamówień.
in_sourceOrderResponsible Pozwala wprowadzić jednego lub więcej pracowników jako kryterium wyszukiwania. Wartość odnosi się do Odpowiedzialnego pracownika odpowiednich zamówień.
in_sourceDocumentInfo Określa, czy odniesienia do dokumentów mają być wyprowadzane (true) czy nie (false).
in_orderTypeFilter Zawiera odpowiednie rodzaje dokumentów.
in_sourceSalesOrderType Określa jeden lub więcej rodzajów zamówień sprzedaży jako charakterystykę wyszukiwania.
in_sourceOrderDate_gmt Określa datę lub okres, w którym wyszukiwane zamówienia sprzedaży zostały wprowadzone jako charakterystyka wyszukiwania.
salesOrderHeaderGuid Identyfikator GUID zamówienia sprzedaży
referenceDate Data zgodna z dokumentem referencyjnym
referenceQuantity Ilość zgodna z odniesieniem do dokumentu
referenceQuantities0 Ilość towaru 0 zgodnie z dokumentem referencyjnym
referenceQuantities1 Ilość towaru 1 zgodnie z dokumentem referencyjnym
referenceQuantities2 Ilość towaru 2 zgodnie z dokumentem referencyjnym
referenceQuantities3 Ilość towaru 3 zgodnie z dokumentem referencyjnym
targetOrderType Rodzaj dokumentu w dokumencie docelowym (zlecenie dostawy, faktura sprzedaży).
targetOrderTypeCode Identyfikacja rodzaju dokumentu docelowego
targetOrderHeaderGuid Identyfikator GUID nagłówka dokumentu docelowego.
targetOrderDetailGuid Identyfikator GUID pozycji dokumentu docelowego
targetOrderTypeGuid Identyfikator GUID rodzaju dokumentu docelowego
targetOrderNumber Numer nagłówka dokumentu docelowego
targetOrderDetail-Number Numer pozycji dokumentu docelowego
targetOrderDetailSub-Number Numer pozycji szczegółowej dokumentu docelowego
targetOrderFormatted-DetailNumber Kompletny numer pozycji dokumentu docelowego
targetOrderFormatted-FullNumber Pełny numer dokumentu docelowego
targetItemGuid Identyfikator GUID pozycji w pozycji dokumentu docelowego
targetPartnerGuid Identyfikator GUID partnera w pozycji dokumentu docelowego
targetOrderDate Data wprowadzenia dokumentu docelowego
targetOrderQuantity Ilość w pozycji dokumentu docelowego

Wskazówka
Opcjonalny filtr in_orderTypeFilter musi mieć strukturę SelectionString (stałe w ValueSet com.cisag.app.general.OrderType).
Na przykład, jeśli wyniki do zamówień dostawy i faktur wychodzących mają zostać ograniczone, filtr ma postać: ORDER_TYPE_FILTER = „90, 100”.

Typ bazy danych

Odpowiednim typem bazy danych jest OLTP:
public short[] getDatabaseContentTypes() {
return new short[] {CisODBCExtensionLogic.DB_CONTENT_TYPE_OLTP};
}

Uprawnienia

Definicje uprawnień obiektu biznesowego łańcucha dokumentów służą do ograniczenia możliwości korzystania z tabeli wirtualnej:

public byte[] getBaseBusinessObjectGuid() {
return CisObjectUtility.getClassGuid(
com.cisag.app.sales.obj.SalesOrder.class);
}

Czy ten artykuł był pomocny?