Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań

Niniejszy artykuł opisuje aplikację w tle Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań. Aplikacja służy do sprawdzania i uzupełniania danych księgowych, które są dostarczane i importowane w ramach jednorazowego transferu danych w interfejsie PrePostingHeader.

Definicje terminów

Aplikacja w tle — aplikacja, która działa bez interakcji z użytkownikiem. Może zostać uruchomiona poprzez zlecenie przetwarzania, wywołanie lub inną aplikację.

Opis aplikacji

Za pomocą tej aplikacji w tle użytkownik uruchamia zlecenie przetwarzania, które sprawdza i uzupełnia dokumenty księgowe zaimportowane z określonej organizacji w ramach transferu danych.

Parametry

Aby sprawdzić dokumenty księgowe, oprócz ustawień wyświetlanych w celach informacyjnych, należy określić następujące parametry:

  • Organizacja — w tym polu użytkownik podaje organizację, której dokumenty mają zostać przeniesione

Konfiguracja

Aplikacja Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań nie wymaga żadnych konkretnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostki biznesowe

Jednostka biznesowa Dane w nagłówku przy imporcie danych do księgowości finansowej: com.sem.ext.app.fin.financialaccounting.dataimport.obj.PrePostingHeader — wykorzystywana jest przez aplikację Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań między innymi w celu:

  • Przyporządkowywania uprawnień
  • Konfigurowania definicji działań
  • Importu i eksportu danych

Jednostka biznesowa jest częścią następującej grupy jednostek biznesowych:

com.sem.ext.app.fin.financialaccounting.dataimport.OrderData

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień, jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Dla aplikacji Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań nie są dostępne uprawnienia specjalne.

Przyporządkowania organizacyjne

Przyporządkowania organizacyjne służą do kontrolowania, które dane mogą być przeglądane, używane lub edytowane. W tym celu należy aktywować funkcję Uprawnienia do treści w aplikacji Konfiguracja.

Aby aplikacja Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań była wyświetlana dla danego użytkownika w menu użytkownika, musi on być przypisany do organizacji, która jest połączona z jedną z następujących obszarów organizacyjnych:

  • Rachunkowość

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań nie są dostępne funkcje specjalne.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Zastosowanie wszystkich ustawień domyślnych do zaimportowanych księgowań nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?