Przegląd tematu
Aplikacja Wydruk rejestrów podatkowych może być używana do eksportowania danych podstawowych aplikacji Rejestr podatkowy jako dokumentu raportu.
Niniejszy dokument zawiera informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można określić treść raportu, który ma zostać eksportowany. Znajdują się tu również informacje na temat wydruku. Możliwe ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają również opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wyjścia. Opis możliwych ustawień wyjściowych znajduje się w dokumentacji Instrukcja obsługi.
Instrukcje korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumentacji Instrukcje: Rejestry podatkowe.
Definicje terminów
Dokument raportu — wyjście raportu do urządzenia wyjściowego, takiego jak drukarka, lub do pliku tworzy dokument raportu lub dokument. Dokument raportu zawiera listę obiektów, na przykład listę adresów. Dokument zawsze zawiera obiekt, na przykład zamówienie sprzedaży. Dokumenty mogą być archiwizowane lub wysyłane do partnera, na przykład faksem lub pocztą elektroniczną.
Opis aplikacji
Aplikacja Wydruk rejestrów podatkowych może być używana do wyprowadzania danych podstawowych aplikacji Rejestr podatkowy jako dokumentu raportu.
Wyświetlane dane odpowiadają aplikacji Rejestr podatkowy.
Parametr
Za pomocą parametrów można określić kryteria wyszukiwania, a w rezultacie wynik wyjściowy. Parametry są zatem używane do wybierania zestawów danych.
- Tytuł raportu — w tym polu znajduje się tytuł dokumentu raportu. Wartością domyślną jest nazwa raportu bazowego. W tym miejscu można ręcznie wpisać nowy tytuł dokumentu.
- Rejestr podatkowy — rejestry podatkowe są częścią krajowych danych podstawowych dla Włoch. W tym polu można wybrać konkretne rejestry podatkowe, które mają znajdować się w raporcie.
- Oznaczenie — można użyć parametru Oznaczenie, jako parametru wyszukiwania rejestrów podatkowych, które mają znajdować się w raporcie
- Znacznik usuwania — w tym polu można określić, czy wyszukiwane rejestry podatkowe mogą zawierać znaczniki usuwania
Wynik wyjściowy
W raporcie wszystkie pola są wyświetlane tak jak w aplikacji Rejestr podatkowy na podstawie zdefiniowanych parametrów. W przypadku elementu ze wskaźnikiem usuwania pierwszym wierszem w raporcie jest wiersz Ustawiono znacznik usuwania.
W kolumnach wyświetlane są następujące pola:
- Rejestr podatkowy — w tej kolumnie znajduje się identyfikator rejestru podatkowego
- Oznaczenie — w tej kolumnie znajduje się nazwa rejestru podatkowego
- Czas utworzenia — w kolumnie znajduje się data oraz godzina utworzenia rejestru podatkowego
- Zarejestrowany przez — w kolumnie znajduje się identyfikator użytkownika, który utworzył rejestr podatkowy
- Data zmiany — w kolumnie znajduje się data oraz godzina ostatnio wprowadzonej zmiany rejestru podatkowego
- Zmieniony przez — w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który jako ostatni dokonał zmiany rejestru podatkowego
Dostosowywanie
Dla aplikacji Wydruk rejestrów podatkowych nie ma istotnych funkcji w aplikacji Konfiguracja.
Raport
Poniższy raport dotyczy aplikacji Wydruk rejestrów podatkowych:
Rejestr podatkowy
com.cisag.app.general.it.rpt.TaxRegister
Zezwolenia
Uprawnienia można przypisywać zarówno za pomocą ról autoryzacji, jak i poprzez przypisanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji technicznej Role uprawnień.
Możliwości specjalne
Nie ma specjalnych możliwości dla aplikacji Wydruk rejestrów podatkowych.
Zadania organizacyjne
Jeśli w aplikacji Konfiguracja funkcja Zezwolenia związane z treścią jest aktywowana, użytkownik może korzystać z aplikacji Obszary podatkowe tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano jej organizację, która jest zintegrowana z co najmniej jedną z następujących struktur organizacyjnych:
- Rachunkowość
Funkcje specjalne
Nie ma żadnych specjalnych funkcji dla aplikacji Wydruk rejestrów podatkowych.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Wydruk rejestrów podatkowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.