Elementy przypisywania uprawnień w module Zarządzanie relacjami

Niniejszy artykuł dotyczy elementów przypisywania uprawnień w ramach obszaru Zarządzanie relacjami.

Poniższa tabela zawiera informacje na temat ważnych elementów, które należy wziąć pod uwagę podczas przydzielania uprawnień. Dalsze ogólne i szczegółowe informacje na temat tabeli można znaleźć w powiązanym artykule Elementy przypisywania uprawnień dla pracowników i partnerów biznesowych.

Tabela: Elementy przypisywania uprawnień

Moduł Zarządzanie relacjami

Aplikacja Widok Grupa jednostek biznesowych Nazwa jednostki biznesowej Jednostka biznesowa (Ta kolumna zawiera tylko jednostki biznesowe istotne z punktu widzenia uprawnień i tym samym niekoniecznie te, które są głównie rozważane w danej aplikacji/widoku.) Organizacje, z których co najmniej jedna musi być przypisana użytkownikowi, aby mógł on korzystać z danej aplikacji Maksymalnie dostępne aplikacje dla partnera biznesowego Wymagane przypisanie bazy danych OLAP Specjalne umiejętności Szczególne cechy
Firma Organizacja logistyki magazynowej Organizacja zakupu Organizacja sprzedaży Przedstawiciel zewnętrzny Klient Dostawca
Rodzaje działania   Zarządzanie relacjami: Dane konfiguracyjne Rodzaje działania com.cisag.app.crm.obj.ActivityType       V            
Rodzaje kampanii   Zarządzanie relacjami: Dane dokumentu Rodzaj kampanii com.cisag.app.crm.obj.CampaignType       V            
Kampanie   Zarządzanie relacjami: Dane dokumentu Kampania com.cisag.app.crm.obj.Campaign       V V       V  
Wskaźniki kampanii     Wskaźnik kampanii com.cisag.app.crm.measure.obj.CampaignMeasureConfiguration       V            
Lista: Kampanie   Zarządzanie relacjami: Dane dokumentu Kampania com.cisag.app.crm.obj.Campaign       V V          
Kontakt   Podstawowe: Dane konfiguracyjne Partner/Partner marketingowy com.cisag.app.general.obj.Partner/com.cisag.app.crm.obj.PartnerMarketingInfo       V V V V     V
Przegląd klientów   Sprzedaż: Dane konfiguracyjne Klient com.cisag.app.sales.obj.Customer       V            
Lista: Klienci   Podstawowe: Dane konfiguracyjne Partner   com.cisag.app.general.obj.Partner       V V          
Lista: Dostawcy   Podstawowe: Dane konfiguracyjne Partner   com.cisag.app.general.obj.Partner       V            
Lista: Partnerzy marketingowi   Podstawowe: Dane konfiguracyjne Partner   com.cisag.app.general.obj.Partner       V V          
Lista: Partnerzy     Podstawowe: Dane konfiguracyjne Partner   com.cisag.app.general.obj.Partner       V V          
Rodzaje powiązań między partnerami   Zarządzanie relacjami: Dane konfiguracyjne Rodzaj powiązania partnera com.cisag.app.general.obj.PartnerReferenceType       V            
Rodzaje perspektyw sprzedaży   Zarządzanie relacjami: Dane dokumentu Rodzaj perspektywy sprzedaży com.cisag.app.crm.obj.OpportunityType       V            
Perspektywy sprzedaży   Zarządzanie relacjami: Dane dokumentu Perspektywa sprzedaży com.cisag.app.crm.obj.Opportunity       V V       V  
Lista: Perspektywy sprzedaży   Zarządzanie relacjami: Dane dokumentu Perspektywa sprzedaży com.cisag.app.crm.obj.Opportunity       V V          
Etapy sprzedaży   Zarządzanie relacjami: Dane konfiguracyjne Etap sprzedaży com.cisag.app.crm.obj.OpportunityStage       V            
Aplikacje w tle
Reorganizacja kampanii               V         V  
Reorganizacja perspektyw sprzedaży               V         V  

Czy ten artykuł był pomocny?