Aplikacja Lista: Przyporządkowania stanowisk/Partnerzy służy przede wszystkim do wysyłania zapytań o przypisania stanowisk do partnera.
Zasadniczy ogólny opis aplikacji typu lista, który obejmuje zwykłą obsługę zapytania i obszaru roboczego, można znaleźć w dokumentacji Listy.
Informacje na temat konfiguracji, jednostek biznesowych i uprawnień można znaleźć w dokumentacji Stanowiska.
Tematy, które odnoszą się konkretnie do aplikacji Lista: Przyporządkowania stanowisk/Partnerzy zostały omówione poniżej.
Definicje terminów
Partner
Partner to osoba fizyczna lub organizacja. Partner może mieć relację (relację partnerską) zarówno z własną firmą (klient przypisany do aktualnie używanej bazy danych OLTP), jak i z innymi partnerami. Oznacza to, że partner może występować w różnych funkcjach partnera i być zaangażowany w różne procesy biznesowe (zastosowania partnera).
Stanowisko
Stanowisko pracy to zarówno przypisanie czynności zawodowej (funkcji) do jednego lub większej liczby pracowników, jak i klasyfikacja w strukturze firmy (planie organizacyjnym). W planie organizacyjnym zadania opisują poszczególne zadania funkcjonalne i relacje między nimi. Zadania mogą być używane w ramach Workflow Management do definiowania ról workflow i mogą być używane do kontrolowania określania przełożonych i zastępców dla działań.
Opis aplikacji
Aplikacji Lista: Przyporządkowania stanowisk/Partnerzy można użyć, aby uzyskać przegląd stanowisk przypisanych do partnerów. Można również przypisywać nowe stanowiska do partnerów.
Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
Pola zapytań są przechowywane w nagłówku aplikacji. Z reguły najważniejsze pola zapytań są już dostępne. Jednak liczba pól zapytań i ich rozmieszczenie mogą się różnić.
Obszar zapytania jest zapisywany dla każdego widoku. Można określić, które pola zapytań będą wyświetlane. W tym celu należy wybrać żądane pola zapytania z listy pól. Opis pól zapytań można zazwyczaj znaleźć w bezpośredniej pomocy.
Poniżej wymieniono specjalne pola zapytań. Jeśli dodano dodatkowe pola, ich opis można znaleźć w dokumencie pomocy dla odpowiedniej aplikacji.
Ogólny opis obszaru zapytania można znaleźć w dokumentacji Listy.
- Partner – w tym polu należy wprowadzić identyfikator partnera jako cechę zapytania
- Nazwa partnera – w tym polu należy wprowadzić nazwę partnera jako cechę zapytania
Wyszukiwanie szczegółowe Przyporządkowania stanowisk
Oprócz wyszukiwania głównego z charakterystyką zapytania w nagłówku aplikacji, można również użyć wyszukiwania szczegółowego Przyporządkowania stanowisk. Wyszukiwania szczegółowe można łączyć z wyszukiwaniem głównym, dzięki czemu zarówno cechy zapytania z nagłówka, jak i cechy zapytania z wyszukiwania szczegółowego są analizowane jako połączenie AND. Pole wyboru jest dostępne do łączenia w wierszu sekcji wyszukiwania szczegółowego. Przycisk [Przyporządkowania stanowisk] jest dostępny w celu wyświetlenia odpowiednich wyników w obszarze roboczym. Jeśli ten przycisk jest aktywny, w obszarze roboczym pojawia się kolejny wiersz nagłówka z odpowiednimi szczegółowymi informacjami
Pola zapytania:
- Stanowisko – w tym polu należy wprowadzić identyfikator stanowiska jako cechę zapytania. Wraz z organizacją wprowadzoną w polu Podmiot tworzy on unikalne stanowisko.
- Typ – w tym polu należy wybrać typ stanowiska. Możliwe wartości to:
- (wszystkie)
- Miejsce zbiorcze
- Pojedyncze miejsce
- Podmiot – w tym miejscu należy wprowadzić identyfikator partnera typu Organizacja jako charakterystykę zapytania. Wraz z wpisem w polu Stanowisko tworzy ona unikalne stanowisko.
- Nazwa organizacji – w tym miejscu należy wprowadzić nazwę partnera typu Organizacja jako charakterystykę zapytania
- Opis stanowiska – w tym miejscu należy wprowadzić opis stanowiska jako charakterystykę zapytania
Obszar roboczy
W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są stanowiska przypisane do partnerów. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla przyporządkowania stanowisk dla partnera. Można utworzyć kilka widoków, aby wyświetlać przyporządkowania stanowisk dla partnerów na różne sposoby i z różnymi informacjami.
Widok standardowy
Poniżej opisano wszystkie główne kolumny tabeli w tym widoku. Jeśli dodano dodatkowe kolumny, ich opis można znaleźć w dokumencie pomocy odpowiedniej aplikacji.
- Partner – w tej kolumnie wyświetlana jest identyfikacja partnera przypisanego do stanowiska
- Nazwa partnera – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa partnera przypisanego do stanowiska
Ponadto można dodać dalsze informacje za pomocą przycisku wyszukiwania szczegółowego [Przyporządkowania stanowisk].
- Podmiot – ta kolumna zawiera identyfikator organizacji, do której należy dane stanowisko
- Stanowisko – ta kolumna wskazuje identyfikację stanowiska w organizacji
- Opis stanowiska – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa stanowiska
- Nazwa organizacji – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa organizacji, do której należy stanowisko
- Obowiązuje od – w tej kolumnie wyświetlany jest początek okresu ważności przyporządkowania stanowiska
- Obowiązuje do – w tej kolumnie wyświetlany jest koniec okresu ważności przyporządkowania stanowiska
Akcja [Przyporządkuj stanowisko]
Akcja [Przyporządkuj stanowisko] umożliwia przypisanie wybranych partnerów do stanowiska. Po wykonaniu akcji wyświetlane jest okno dialogowe, w którym dostępne są następujące pola:
- Stanowisko – w tym polu należy wprowadzić stanowisko, do którego mają zostać przyporządkowani partnerzy
- Obowiązuje od – w tym polu należy wprowadzić datę, od której partnerzy mają zostać przyporządkowani do stanowiska
- Obowiązuje do – w tym polu należy wprowadzić datę, do której partnerzy mają zostać przyporządkowani do stanowiska
- Typ partnera – w tym polu należy wybrać typ partnera, który ma zostać przypisany. Ten typ jest wykorzystywany dla wszystkich wybranych partnerów. Do wyboru dostępne są następujące wartości:
- Organizacja
- Osoba
Jednostki biznesowe
Następujące jednostki biznesowe są istotne dla aplikacji Lista: Przyporządkowania stanowisk/Partnerzy, wykorzystywanej przykładowo do:
- Przypisywania uprawnień
- Konfigurowania definicji działań
- Importowania i eksportowania danych
Stanowisko:
com.cisag.app.general.obj.JobDescription
Przyporządkowanie stanowiska:
com.cisag.app.general.obj.JobAssignment
Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:
com.cisag.app.general.MasterData