Aplikacja Uprawnienia do logowania przedstawiciela umożliwia wygenerowanie raportu zawierającego dane podstawowe tych uprawnień w formie dokumentu raportu.
Dokument ten zawiera w szczególności informacje o parametrach aplikacji, które pozwalają określić zawartość generowanego raportu. Znajdują się tu także informacje na temat wyniku wyjściowego. Możliwe ustawienia wyjściowe odpowiadają opcjom dostępnych ustawień w oknie dialogowym dowolnego wydruku. Ich opis znajduje się w instrukcji użytkownika.
Instrukcje korzystania z aplikacji są opisane w dokumencie Instrukcje: Raport: Dokumenty raportów.
Definicje pojęć
Dokument raportu
Raport drukowany na urządzeniu wyjściowym (np. drukarce) lub zapisany do pliku. Może przedstawiać dane w formie listy (np. lista adresów) albo jako dokument powiązany z konkretnym obiektem (np. zamówienie sprzedaży). Dokumenty mogą być archiwizowane lub przesyłane (np. faksem, e-mailem).
Opis aplikacji
Za pomocą aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania przedstawiciela można wygenerować raport oparty na danych podstawowych aplikacji Uprawnienia do logowania przedstawiciela. Wyświetlane dane odpowiadają widokowi tej aplikacji.
Parametry
Parametry definiują kryteria wyszukiwania i zawartość raportu. Służą do wyboru danych, które mają zostać uwzględnione w wydruku.
- Tytuł – tytuł raportu. Domyślnie przyjmuje nazwę raportu bazowego, ale można go zmienić.
- Przedstawiciel – ogranicza zakres raportu do uprawnień określonego przedstawiciela.
- Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – ogranicza dane do wskazanej jednostki sprzedażowej.
Wynik raportu
W raporcie prezentowane są dane analogiczne do widoku aplikacji Uprawnienia do logowania przedstawiciela, w szczególności:
- Przedstawiciel – identyfikator przedstawiciela handlowego, którego uprawnienie dotyczy
- Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – jednostka sprzedaży odpowiadająca za przedstawiciela
- Data utworzenia – data i godzina utworzenia uprawnieni
- Utworzył – użytkownik, który wprowadził uprawnienie
- Data zmiany – data i godzina ostatniej zmiany
- Zmodyfikował – użytkownik, który wprowadził ostatnią zmianę.
Konfiguracja
Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania przedstawiciela jest dostępna tylko wtedy, gdy w aplikacji Konfiguracja aktywna jest funkcja Uprawnienia do treści.
Raport
Odpowiedni raport systemowy:
Uprawnienia do logowania przedstawicielacom.cisag.app.multiorg.rpt.CustomerAuthorisation
Uprawnienia
Uprawnienia można przypisywać zarówno przez role, jak i przez przypisania organizacyjne. Szczegóły zawiera artykuł Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Aplikacja nie zawiera funkcji specjalnych.
Przypisania organizacji
Aby aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania przedstawiciela była dostępna w menu użytkownika, użytkownik musi być przypisany do organizacji należącej do jednej z następujących struktur organizacyjnych:
- Zakup
- Logistyka magazynowa
- Rachunkowość
- Sprzedaż i dystrybucja
Funkcje specjalne
Aplikacja nie posiada funkcji specjalnych.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.