Raport: Rodzaje faktur proforma

Aplikacja Raport: Rodzaje faktur proforma jest używana do wydruku danych podstawowych aplikacji Rodzaje faktur proforma jako dokumentu raportu.

Artykuł zawiera w szczególności informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można określić, co zawiera dokument raportu, który ma zostać wydrukowany. Znajdują się tu również informacje na temat wyniku wyjściowego. Dostępne ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają również opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wydruku. Opis możliwych ustawień wyjściowych znajduje się w instrukcji obsługi systemu.

Instrukcje korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumencie Instrukcje: Tworzenie dokumentów raportu.

Definicje terminów

Dokument raportu

Wydruk raportu na urządzenie wyjściowe, takie jak drukarka, lub do pliku tworzy dokument raportu lub dokument uzupełniający. Dokument raportu zawiera listę obiektów, na przykład listę adresów. Dokument uzupełniający zawsze zawiera obiekt, na przykład zamówienie sprzedaży. Dokumenty mogą być archiwizowane lub wysyłane do partnera, na przykład faksem lub pocztą elektroniczną.

Opis aplikacji

Aplikacja Raport: Rodzaje faktur proforma może być używana do wydruku danych podstawowych aplikacji Rodzaje faktur proforma jako dokumentu raportu. Wyświetlane dane odpowiadają aplikacji Rodzaje faktur proforma.

Sekcja Parametry

Za pomocą parametrów można określić kryteria wyszukiwania danych. 

Parametry zostały opisane w poniższej tabeli.

  • Tytuł – parametr Tytuł zawiera tytuł dokumentu raportu. Wartością domyślną jest zazwyczaj nazwa raportu. Tytuł można zdefiniować indywidualnie.
  • Rodzaj – za pomocą tego pola można ograniczyć liczbę wyświetlanych rodzajów faktur proforma w odniesieniu do ich identyfikacji. W polu można wskazać rodzaje faktur proforma, które zostaną pobrane do raportu spośród istniejących rodzajów faktur proforma.
  • Opis – za pomocą parametru można ograniczyć liczbę wyświetlanych typów faktur proforma w odniesieniu do ich opisu. Z istniejących opisów rodzajów faktur proforma należy wybrać te, które mają zostać wyświetlone w raporcie.
  • Znacznik usuwania – za pomocą pola można ograniczyć liczbę wyświetlanych rodzajów faktur proforma w odniesieniu do znacznika usuwania. Określa, czy w raporcie mają być wyświetlane rodzaje faktur proforma ze znacznikiem usuwania, bez niego, czy też wszystkie rodzaje faktur proforma.

Wynik raportu

W dokumencie raportu pola są wyświetlane w sposób podobny do aplikacji Rodzaje faktur proforma na podstawie zdefiniowanych parametrów. W przypadku obiektów ze znacznikiem usuwania w pierwszym wierszu wyświetlany jest komunikat Wstawiono znacznik usuwania.

W kolumnach wyświetlane są następujące pola:

  • Rodzaj – ta kolumna zawiera identyfikację odpowiedniego rodzaju faktury proforma.
  • Opis – ta kolumna zawiera opis wybranego rodzaju faktury proforma.
  • Schemat numeracji– ta kolumna zawiera schemat numeracji dla dokumentów faktur proforma utworzonych przy użyciu tego rodzaju faktury proforma.
  • Data i godzina utworzenia – ta kolumna zawiera informacje o dacie i godzinie utworzenia danego rodzaju faktury proforma. 
  • Utworzone przez – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który wprowadził dany rodzaj faktury proforma.
  • Data i godzina zmiany – ta kolumna zawiera informacje o czasie zmiany danego rodzaju faktury proforma. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Zmienione przez – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który jako ostatni zmienił rodzaj faktury proforma.

Konfiguracja

W aplikacji Konfiguracja nie istnieją specjalne ustawienia dla aplikacji Raport: Rodzaj faktur proforma.

Raport

Poniższy raport dotyczy aplikacji Raport: Rodzaj faktur proforma:

com.cisag.app.sales.rpt.ProformaInvoiceType

Uprawnienia

Uprawnienia można przypisywać zarówno za pomocą ról uprawnień, jak i poprzez przypisanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Raport: Rodzaj faktur proforma nie istnieją specjalne funkcje.

Przyporządkowania organizacji

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści jest aktywna w aplikacji Konfiguracja, użytkownik może korzystać z aplikacji Raport: Rodzaj faktur proforma tylko wtedy, gdy został przypisany do organizacji w danych podstawowych partnera, która jest zintegrowana z co najmniej jedną z następujących struktur organizacyjnych:

  • Sprzedaż

Aplikacja Rodzaj faktur proforma zawiera tabelę Uprawnienia. Aby dana osoba mogła korzystać z rodzajów faktur proforma, musi być przypisana do co najmniej jednej organizacji w danych podstawowych partnera, która została wprowadzona w tabeli Uprawnienia rodzajów faktur proforma.

Wskazówka
Tabela jest widoczna tylko wtedy, gdy użytkownikowi przypisano funkcję Wyświetl autoryzacje dla powiązanej jednostki biznesowej za pośrednictwem roli uprawnień. Aby móc edytować uprawnienia związane z treścią, użytkownik musi mieć również możliwość Edytuj uprawnienia.

Musi on również mieć przypisane ogólne możliwości otwierania odpowiedniej aplikacji oraz otwierania i edytowania odpowiedniej jednostki biznesowej.

Więcej informacji na temat tabeli Uprawnienia oraz kompleksowy przegląd uprawnień związanych z treścią można znaleźć w dokumencie Uprawnienia do treści.

Specjalne możliwości

Dla aplikacji Raport: Rodzaj faktur proforma nie istnieją specjalne możliwości.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Rodzaj faktur proforma nie jest udostępniana partnerom biznesowym.

Czy ten artykuł był pomocny?