- Nazwa techniczna: com.cisag.app.documentmanagement.FinancialsDocuments
- Wymagana licencja: brak
- Możliwość dezaktywacji: nie
Zakładka Ustawienia
Rodzaje powiązań dokumentów są istotne dla przechowywania dokumentów końcowych w module Zarządzanie dokumentami i jako cecha klasyfikująca dla aplikacji Lista: Dokumenty.
- Rodzaj powiązania dokumentu dla zleceń — w tym polu należy przypisać rodzaj powiązania dokumentu zgodnie z wymaganiami. Dokumenty wygenerowane dla dokumentów księgowych są powiązane z odpowiednimi jednostkami biznesowymi poprzez rodzaje powiązań dokumentów.
Rodzaj powiązania dokumentu dla zleceń jest istotny dla wszystkich faktur.
- Rodzaj powiązania dokumentu dla dokumentu — dotyczy wszystkich dokumentów faktur. Łączy dokument, który ma zostać wystawiony i powiązany z wygenerowanymi fakturami.
- Rodzaj powiązania dokumentu dla partnera — wiąże wskazanego partnera z wygenerowanymi fakturami
Tabela dokumentów księgowych
Możliwe jest zdefiniowanie najpierw kategorii dokumentu w tabeli dla każdego dokumentu księgowego. Rodzaj dokumentu musi zostać określony, aby możliwe było zarządzanie dokumentami przez moduł Zarządzanie dokumentami i zapisywanie ich w repozytorium wiedzy K-store.
Dla każdego dokumentu wyświetlany jest wiersz z następującymi kolumnami:
- Dokument — w tym wierszu możliwe jest zdefiniowanie rodzaju dokumentu dla następujących dokumentów księgowych:
- Potwierdzenie salda należności
- Potwierdzenie wpłaty zaliczki
Jest on stosowany przez system podczas generowania dokumentów końcowych i zapisywania ich w module Zarządzania dokumentami.
- Rodzaj dokumentu — możliwe jest zapisanie rodzaju dokumentu dla każdego dokumentu końcowego wyświetlanego w tym polu. Jest on stosowany przez system podczas generowania dokumentów końcowych i zapisywania ich w module Zarządzanie dokumentami. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących rodzajów dokumentów, należy zapoznać się z dokumentacją Rodzaje dokumentów.