- Nazwa techniczna: com.cisag.app.documentmanagement.PurchasingDocuments
- Wymagana licencja: brak
- Możliwość dezaktywacji: nie
Zakładka Ustawienia
Rodzaje powiązań dokumentów są istotne dla przechowywania dokumentów końcowych w Zarządzaniu dokumentami i jako cecha klasyfikująca dla aplikacji Lista: Dokumenty.
Dostępne pola:
- Rodzaj powiązania dokumentu dla zleceń — w tym polu należy przypisać rodzaj powiązania dokumentu zgodnie z wymaganiami. Dokumenty wygenerowane dla dokumentów zakupu są powiązane z odpowiednimi jednostkami biznesowymi poprzez rodzaje powiązań dokumentów.
- Rodzaj powiązania dokumentu dla dokumentów — rodzaj powiązania dokumentu dla zleceń wiąże zamówienia zakupu z wygenerowanymi dokumentami końcowymi. Rodzaj powiązania dokumentu dla dokumentów jest istotny dla wszystkich innych dokumentów zakupu z wyjątkiem zamówień zakupu. Wiąże dokument, który ma zostać wydany i być przechowywany, z wygenerowanymi dokumentami końcowymi
- Rodzaj powiązania dokumentu dla partnera — rodzaj powiązania dokumentu partnera wiąże docelowego partnera (odbiorcę zapytania, stronę kontraktu itp.) z wygenerowanymi dokumentami końcowymi.
Tabela dokumentów zakupu
Możliwe jest zdefiniowanie najpierw kategorii dokumentu w tabeli dla każdego dokumentu końcowego zakupu. Rodzaj dokumentu musi zostać określony, aby możliwe było zarządzanie dokumentami przez moduł Zarządzanie dokumentami i zapisywanie ich w repozytorium wiedzy. Dla każdego dokumentu końcowego wyświetlany jest wiersz z następującymi kolumnami:
- Dokument końcowy — w tym wierszu możliwe jest zdefiniowanie rodzaju dokumentu dla następujących dokumentów zakupu:
- Potwierdzenie kontraktu
- Zapytanie
- Zamówienie
- Monit Potwierdzenia
- Przypomnienie o dostawie
- Pokwitowanie odbioru
- Faktura zakupu
- Zgłoszenie wydania towaru z magazynu konsygnacyjnego
- Dokument zwrotu towaru
- Zapytanie dystrybucyjne
Jest on stosowany przez system podczas generowania dokumentów końcowych i zapisywania ich w module Zarządzanie dokumentami.
- Rodzaj dokumentu — możliwe jest zapisanie rodzaju dokumentu dla każdego dokumentu końcowego wyświetlanego w tym polu. Jest on stosowany przez system podczas generowania dokumentów końcowych i zapisywania ich w module Zarządzania dokumentami. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących rodzajów dokumentów, należy zapoznać się z dokumentacją Rodzaje dokumentów.