Funkcja: Regulacje dot. delegowań

Nazwa funkcji Regulacje dot. delegowań
Nazwa techniczna com.cisag.sys.DelegationRules
Wersja Comarch ERP Enterprise 6.0
Wymagana licencja com.cisag.sys.Workflow
Możliwość dezaktywacji Tak
Poziom Funkcja systemowa
Bezpośrednia pomoc Funkcja Regulacje dot. delegowań umożliwia aktywację lub dezaktywację reguł delegowania dla systemu.
  • Pochodzenie wartości domyślnych dla zastępcy — pole umożliwia wybór źródła reguł zastępstw w aplikacji Nieobecności.
    Dostępne są następujące opcje:

    • Brak — po wprowadzeniu nowej nieobecności nie są proponowane żadne reguły zastępowania
    • Zastępca — proponowane są wyniki funkcji obiegu zastępstw, bez odniesienia organizacyjnego
    • Przełożony — proponowane są wyniki funkcji Workflow Management przełożonego, bez odniesienia organizacyjnego
  • Powiadom zastępcę — pole umożliwia określenie, czy zastępcy otrzymują powiadomienia e-mail o delegowanych zadaniach nieobecnego użytkownika.
    Dostępne są następujące ustawienia:

    • Nigdy — zastępcy nie otrzymują żadnych powiadomień e-mail
    • Zawsze — zastępcy są ustawiani jako adresaci w polu CC, gdy powiadomienie e-mail jest wysyłane do nieobecnego agenta
  • Powiadom przy zmianie statusu — pole umożliwia określenie, czy nieobecny użytkownik otrzymuje powiadomienia e-mail, gdy jego zadania i działania Workflow Management zmienią status podczas jego nieobecności, np. w wyniku przetwarzania lub przekazania przez zastępcę.
    Dostępne są następujące pozycje:

    • Nigdy — nieobecny użytkownik nie otrzymuje żadnych powiadomień e-mail, jeśli jego zadania Workflow Management są przetwarzane lub przekazywane przez zastępcę
    • Zawsze — nieobecny użytkownik otrzymuje powiadomienie e-mail za każdym razem, gdy zmienia się status, jeśli jego zadania Workflow Management są przetwarzane lub przekazywane jako zastępca
  • Zarządzaj nieobecnościami innych użytkowników — pole umożliwia określenie, którzy użytkownicy mogą przeglądać, wprowadzać, edytować lub usuwać nieobecności innych użytkowników w aplikacji Nieobecności.
    Dostępne są następujące opcje:

    • Brak — żaden użytkownik nie może wyświetlać, rejestrować, edytować ani usuwać nieobecności innych użytkowników
    • Przełożony — użytkownicy, którzy są wprowadzeni jako przełożeni innego użytkownika w aplikacji Stanowiska, mogą wyświetlać, wprowadzać, edytować lub usuwać nieobecności użytkownika
    • Zastępca — użytkownicy, którzy są wprowadzeni jako zastępcy innego użytkownika w aplikacji Stanowiska, mogą wyświetlać, wprowadzać, edytować lub usuwać nieobecności użytkownika
Uwaga
Użytkownicy ze specjalnym uprawnieniem Zmiana statusu nieobecności dla innych użytkowników mogą wyświetlać, rejestrować, edytować i usuwać nieobecności dla wszystkich użytkowników. Ustawienie dokonane w tym polu nie ma wpływu na użytkowników z tą specjalną umiejętnością.

Czy ten artykuł był pomocny?