Przegląd tematu
Niniejszy dokument opisuje aplikację Przyporządkowania parametrów archiwizacji, jej budowę i pola wyszukiwania. Dokument wyjaśnia o czym należy pamiętać podczas tworzenia i edytowania przyporządkowani parametrów archiwizacji.
Parametry archiwizacji można tworzyć w celu ustawiania słów kluczowych dla dokumentów przechowywanych w systemie archiwizacji. Zapisane dokumenty można znaleźć za pomocą słów kluczowych. Przypisania parametrów archiwizacji to przypisania między parametrami archiwum systemu Comarch ERP Enterprise a parametrami archiwum systemu archiwizacji.
Instrukcje dotyczące tworzenia i edytowania przypisań parametrów archiwizacji można znaleźć w dokumencie Instrukcje: Przyporządkowania parametrów archiwizacji.
Opis aplikacji
Za pomocą aplikacji Przyporządkowania parametrów archiwizacji można utworzyć nowe przypisanie parametrów archiwizacji lub edytować istniejące. Aplikacja składa się z obszaru nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W nagłówku znajdują się pola do wprowadzania kryteriów zapytania, na podstawie których system wyszukuje odpowiednie przypisania parametrów archiwizacji. System wyszukuje wszystkie istniejące parametry archiwizacji odpowiadające wprowadzonym kryteriom zapytania i wyświetla je w tabeli obszaru roboczego.
W nagłówku dostępne są następujące pola:
- Typ dokumentu – te pole umożliwia wyszukanie parametru archiwizacji na podstawie typu dokumentu. Pole jest wielokrotnego wyboru. Z listy rozwijanej można wybrać następujące typy dokumentów:
- Faktury sprzedaży
- Dokumenty dostawy
- Oferty
- Zamówienia
- Zapytania
- Potwierdzenie kontraktu
- Potwierdzenia zleceń
- Faktury proforma
- Faktury zakupu
- Monity
- Dokument kompletacji
- Dokumenty zlecenia magazynowego
- Dokumenty produkcji
- Listy załadunkowe
- Pozostałe dokumenty
- Zewnętrzny parametr – w tym polu można wprowadzić parametr zewnętrzny systemu archiwizacji, na podstawie którego wyszukane zostaną przyporządkowania parametrów archiwizacji
- Parametry wewnętrzne – te pole umożliwia wyszukanie parametru archiwizacji na podstawie parametru wewnętrznego. Pole jest wielokrotnego wyboru. Z listy rozwijanej można wybrać następujące parametry wewnętrzne:
- Numer dowodu
- Data dowodu
- Numer odbiorcy dowodu
- Nazwa odbiorcy dowodu
- Data rejestracji
- Typ dowodu
- Numer organizacji
- Nazwa organizacji
- Numer dokumentu
- Określenie dokumentów
- Rodzaj dokumentu
- Link
- Nazwa wystawcy faktury
- Numer wystawcy faktury
- Numer dokumentu obcego
- Data dokumentu obcego
- Stała
Obszar roboczy
Wszystkie istniejące przyporządkowania parametrów archiwizacji, które odpowiadają kryteriom wyszukiwania, są wyświetlane jako wynik zapytania w obszarze roboczym, w tabeli typu lista. W obszarze roboczym można również wprowadzać nowe przyporządkowania parametrów archiwizacji. Tabela obszaru roboczego zawiera następujące kolumny:
- Typ dokumentu — w tej kolumnie należy wybrać typ dokumentu, do którego ma zostać przypisany parametr archiwizacji. Można wybrać następujące kategorie kuponów:
- Faktury sprzedaży
- Dokumenty dostawy
- Oferty
- Zamówienia
- Zapytania
- Potwierdzenie kontraktu
- Potwierdzenia zleceń
- Faktury proforma
- Faktury zakupu
- Monity
- Dokument kompletacji
- Dokumenty zlecenia magazynowego
- Dokumenty produkcji
- Listy załadunkowe
- Pozostałe dokumenty
- Zewnętrzny parametr – w tej kolumnie należy wprowadzić parametr archiwum zewnętrznego systemu archiwizacji, który powinien zostać przypisany do parametru archiwum wewnętrznego
- Parametry wewnętrzne — – W tej kolumnie należy wybrać parametr archiwum wewnętrznego, który powinien zostać przypisany do parametru archiwum zewnętrznego. Można wybrać następujące parametry archiwum wewnętrznego:
- Numer dowodu
- Data dowodu
- Numer odbiorcy dowodu
- Nazwa odbiorcy dowodu
- Data rejestracji
- Typ dowodu
- Numer organizacji
- Nazwa organizacji
- Numer dokumentu
- Określenie dokumentów
- Rodzaj dokumentu
- Link
- Nazwa wystawcy faktury
- Numer wystawcy faktury
- Numer dokumentu obcego
- Data dokumentu obcego
- Stała
- Stała wartość — tę kolumnę można edytować tylko po wybraniu opcji Stała jako parametr wewnętrzny. Należy wprowadzić stałą wartość w tym polu, jeżeli jest aktywne.
Konfiguracja
Aplikacja Przyporządkowania parametrów archiwizacji nie wymaga dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Jednostki biznesowe
Jednostka biznesowa com.cisag.app.general.docman.obj.ArchiveParameter wykorzystywana jest przez aplikację Przyporządkowania parametrów archiwizacji między innymi w celu:
- Przyporządkowywania uprawnień
- Definiowania działań
- Importu i eksportu danych
Jednostka ta stanowi część grupy jednostek biznesowych com.cisag.app.general.OrderData
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Dla aplikacji Przyporządkowania parametrów archiwizacji nie ma dostępnych uprawnień specjalnych.
Przyporządkowania organizacji
Dla aplikacji Przyporządkowania parametrów archiwizacji nie są wymagane przyporządkowania organizacji.
Funkcje specjalne
Dla aplikacji Przyporządkowania parametrów archiwizacji nie są dostępne funkcje specjalne.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Przyporządkowania parametrów archiwizacji nie jest udostępniana partnerom biznesowym