Aplikacja Reorganizacja oferty sprzedaży służy do reorganizacji ofert sprzedaży. Poniżej znajdują się między innymi opisy sposobu korzystania z aplikacji reorganizacyjnej i jej parametrów. Zawiera również informację o skutkach reorganizacji.
Zlecenia reorganizacyjne są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji. Zawiera ona również instrukcję uruchamiania zlecenia reorganizacji.
Różne zlecenia reorganizacyjne są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia. Sekwencję tę można znaleźć w dokumentacji sekwencji reorganizacji.
Definicje terminów
Aplikacja działająca w tle – aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W Comarch ERP Enterprise aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.
Reorganizacja – reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych weryfikacji. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.
Aplikacja reorganizacji – aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle ze specjalnym zastosowaniem Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.
Zlecenie reorganizacji – opisuje reorganizację obiektów biznesowych w określonej kolejności. W tym celu kilka aplikacji do reorganizacji jest wywoływanych jedna po drugiej w kolejności reorganizacji. Pozwala to na uwzględnienie zależności sekwencji.
Opis
Aplikacja Reorganizacja ofert sprzedaży służy do reorganizacji ofert sprzedaży. Wywoływane są oferty sprzedaży, którym przypisano znacznik usuwania. To, czy dana oferta sprzedaży zostanie faktycznie zreorganizowana, zależy od następujących warunków wstępnych.
Warunki wstępne
Warunkiem wstępnym reorganizacji oferty sprzedaży jest posiadanie przez nią znacznika usuwania. Tylko wtedy będzie on brany pod uwagę przy reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania:
- Oferta sprzedaży musi mieć status Zakończone.
- Z ofertą sprzedaży nie mogą być powiązane żadne dokumenty odpowiadające następującym typom dokumentów:
- Zamówienie sprzedaży
- Zapytanie ofertowe sprzedaży
- Oferta zamówienia
- Zamówienie zakupu
- Jeśli z ofertą sprzedaży powiązany jest dokument szybkiej rejestracji sprzedaży musi mieć on status Zakończone lub Rozpoczęto reorganizację.
Skutki
Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, oferta sprzedaży jest reorganizowana. Następujące dane oferty sprzedaży, która ma zostać zreorganizowana, są fizycznie usuwane:
- Nagłówek oferty sprzedaży
- Wszystkie pozycje oferty sprzedaży
- Wszystkie obiekty biznesowe należące do oferty sprzedaży do obsługi rabatów podstawowych, rabatów pozycji i rabatów od wartości zamówienia
- Wszystkie obiekty biznesowe należące do oferty sprzedaży do obsługi kosztów transportu
- Wszystkie obiekty biznesowe należące do oferty sprzedaży do obsługi konfiguracji artykułów
- Wszystkie wpisy w jednostkach biznesowych należących do oferty sprzedaży dla autoryzacji
- Identyfikacja (typ i numer) zreorganizowanej oferty sprzedaży jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.
Parametry
Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry:
- Maksymalny czas działania – okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie najpóźniej zakończona.
Wartość domyślna to dziesięć minut.
- Tryb eksportu – może być użyty do ustawienia, czy i co jest eksportowane do archiwizacji. Można wybrać następujące tryby eksportu:
- Nie eksportuj
- Eksportuj wszystkie atrybuty
- Eksportuj z filtrem
Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksportuj dane.
Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.
- Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który będzie używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksportuj dane.
To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy możliwe jest wyeksportowanie obiektów biznesowych do reorganizacji za pomocą aplikacji Eksportuj dane.
Jednostki biznesowe, których dotyczy zmiana
Reorganizacja ma wpływ na następujące jednostki biznesowe:
Zreorganizowane obiekty biznesowe:
- Nazwa: Oferta sprzedaży
com.cisag.app.sales.obj.CustomerProposal
- Nazwa: Pozycje oferty sprzedaży
com.cisag.app.sales.obj.CustomerProposalDetail
- Nazwa: Informacje o rabacie dokumentu (sprzedaż)
com.cisag.app.sales.obj.SalesDocumentDiscount
- Nazwa: Koszty transportu na dokumencie
com.cisag.app.sales.obj.DocumentFreightCost
- Nazwa: Dodatkowe pozycje dla konfiguracji
com.cisag.app.production.prodconf.obj.AdditionalItems
- Nazwa: Dynamiczny obiekt BLOB
com.cisag.sys.kernel.obj.DynamicObjectBLOB
- Nazwa: Autoryzacje organizacji dokumentów
com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganisationAuthorization
- Nazwa: Zmiana dostępności
com.cisag.app.inventory.obj.AvailabilityDetail
- Nazwa: Rezerwacja
com.cisag.app.inventory.reservation.obj.FixedReservation
- Nazwa: Zapotrzebowanie
com.cisag.app.inventory.reservation.obj.DemandOrigin
- Nazwa: Pozycja zapotrzebowania
com.cisag.app.inventory.reservation.obj.DemandOriginDetail
- Opis: Zasięg zapotrzebowania
com.cisag.app.inventory.reservation.obj.DemandCoverage
- Opis: Element pokrycia zapotrzebowania
com.cisag.app.inventory.reservation.obj.DemandCoverageDetail
Zaktualizowane obiekty biznesowe
- Brak
Nowe obiekty biznesowe
- Nazwa: Dane reorganizacji dokumentu
com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData
- Nazwa: Dane reorganizacji pozycji dokumentu
com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData