Przegląd tematu
Niniejsza dokumentacja opisuje procedury korzystania z aplikacji Listy cenników zakupu. Procedury zawierają kroki instruktażowe, np. jak przypisać cennik do listy cenników zakupu. Użytkownik zostanie również poinformowany o możliwych warunkach wstępnych i skutkach.
Opis aplikacji Listy cenników zakupu, który zawiera również opisy pól i przycisków, można znaleźć w dokumentacji Listy cenników zakupu.
W aplikacji Listy cenników zakupu można korzystać ze standardowych procedur. Dodatkowe procedury zostały opisane w niniejszym dokumencie.
Ręczne przypisywanie cennika
W celu ręcznego przypisania cennika do listy cenników należy:
- Otworzyć aplikację Listy cenników zakupu.
- Otworzyć listę, do której ma zostać przypisany cennik.
- Wybrać przycisk [Dodaj] na pasku narzędzi tabeli obszaru roboczego. W wyniku tego działania wyświetlony zostanie nowy wiersz tabeli.
- Wprowadzić identyfikator cennika zamówień, priorytet i okres ważności.
- Wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Usuwanie cennika z listy cenników
W celu usunięcia cennika z listy cenników należy:
- Otworzyć aplikację Listy cenników zakupu.
- Otworzyć listę, do której ma zostać przypisany cennik.
- Wybrać wiersz zawierający cennik, który ma zostać usunięty.
- Wybrać przycisk [Wstaw/Usuń znacznik usuwania] na pasku narzędzi tabeli w obszarze roboczym. W wyniku tego działania, wskaźnik usunięcia zostanie ustawiony we wskazanym wierszu.
- Wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi. Przypisanie cennika zakupu zostanie usunięte, a wybrany wiersz tabeli nie będzie już wyświetlany.