Wyświetl rodzaje umów premiowych zakupu

Przegląd tematu

Aplikacja Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu może być używana do wyprowadzania danych podstawowych aplikacji Rodzaje umów premiowych zakupu.

Niniejszy dokument zawiera w szczególności informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można zdefiniować, co zawiera dokument raportu, który ma zostać utworzony. Znajdują się tu również informacje na temat wyniku wyjściowego. Możliwe ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają również opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wyjścia.

Opis możliwych ustawień wyjściowych można znaleźć w Instrukcji Obsługi.

Procedury korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumentacji Dokumenty raportu wyjściowego.

Definicje pojęć

Dokument raportu

Wyjście raportu do urządzenia wyjściowego, takiego jak drukarka, lub do pliku generuje dokument raportu lub dokument uzupełniający. Dokument raportu zawiera listę obiektów, na przykład listę adresów. Dokument zawsze zawiera obiekt, na przykład zamówienie sprzedaży. Dokumenty mogą być archiwizowane lub, na przykład, wysyłane do partnera faksem lub e-mailem.

Opis aplikacji

Aplikacja Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu może być używana do wyprowadzania danych podstawowych aplikacji Rodzaje umów premiowych zakupu jako dokumentu raportu.

Wyświetlane dane odpowiadają aplikacji Rodzaje umów premiowych zakupu.

Sekcja Parametry

Za pomocą parametrów określa się charakterystykę wyszukiwania i wynik wyjściowy. Parametry są zatem używane do wyboru zestawów danych.

Parametry zostały wyjaśnione poniżej:

  • Tytuł – parametr zawiera tytuł dokumentu raportu. Wartością domyślną jest zazwyczaj nazwa raportu podstawowego. Tytuł można zdefiniować indywidualnie. W tym polu należy wprowadzić żądany tytuł lub zmienić wartość domyślną.
  • Rodzaj – w tym polu można określić liczbę raportów, które mają być wyświetlane w odniesieniu do ich identyfikacji. Należy wybrać spośród istniejących rodzajów umów premiowych zakupu, które mają zostać wyświetlone w raporcie.
  • Oznaczenie – parametru można użyć, aby ograniczyć liczbę wyświetlanych rodzajów umów premiowych zakupu w odniesieniu do ich opisu. Należy wybrać oznaczenia spośród istniejących oznaczeń rodzajów umów premiowych zakupu.
  • Znacznik usuwania – parametru można użyć, aby ograniczyć liczbę wyświetlanych rodzajów umów premiowych w odniesieniu do ich wskaźnika anulowania. Należy wskazać, czy wyświetlone mają zostać rodzaje umów premiowych zakupu ze wskaźnikiem usunięcia lub bez niego, czy też wszystkie rodzaje umów premiowych zakupu.

Wynik wyjściowy

W dokumencie raportu pola są wyświetlane w podobny sposób jak w aplikacji Rodzaje umów premiowych zakupu na podstawie zdefiniowanych parametrów. Dla instancji ze wskaźnikiem usunięcia, wskaźnik usunięcia jest wyświetlany jako pierwszy wiersz.

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach pierwszego wiersza:

  • Rodzaj – ta kolumna zawiera identyfikację odpowiedniego rodzaju umowy premiowej zakupu.
  • Opis – ta kolumna zawiera opis wybranego rodzaju umowy premiowej zakupu.

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach drugiego wiersza:

  • Typ – ta kolumna zawiera typ premii dla wyświetlanego rodzaju umowy premiowej zakupu. Możliwe są następujące typy premii:
    • Premia od obrotów
    • Premia wzrostu
    • Kwota stała
  • Zastosowanie partnera – ta kolumna zawiera zdefiniowaną wartość domyślną dla wykorzystania partnera dla umów premiowych zakupu, które są wprowadzone z tym rodzajem umowy premiowej zakupu. Możliwe są następujące wartości:
    • Dostawca
    • Wystawca faktury
  • Godzina rejestracji – ta kolumna zawiera informacje na temat czasu rejestracji danego rodzaju umowy premiowej zakupu. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Utworzone przez – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który wprowadził rodzaj umowy premiowej zakupu.
  • Godzina zmiany – ta kolumna zawiera informacje o czasie zmiany danego rodzaju umowy premiowej zakupu. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Zmienione przez – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który wprowadził zmiany w rodzaju umowy premiowej zakupu.

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach drugiego wiersza:

  • Typ rozliczenia – ta kolumna zawiera zdefiniowaną wartość domyślną dla kategorii rozliczenia umowy premiowej zakupu wprowadzonej z tym rodzajem umowy premiowej zakupu. Do wyboru są następujące wartości:
    • Korekta faktury zakupu
    • Faktura zakupu (przychodząca)
  • Automatyczne rozliczenie – ta kolumna zawiera zdefiniowaną wartość domyślną dla automatycznego rozliczania umów premiowych zakupu wprowadzonych z tym rodzajem umowy premiowej. Rozliczenie może być przeprowadzane automatycznie lub ręcznie. Tylko w przypadku ręcznego rozliczenia, płatności mogą być dokonywane w aplikacji Umowy premiowe zakupu.

Konfiguracja

W przypadku aplikacji Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu nie trzeba definiować żadnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Raport

Następujący raport jest odpowiedni dla aplikacji Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu:

Rodzaje umów premiowych zakupu:

com.cisag.app.purchasing.rpt.BonusAgreementType

Uprawnienia

Uprawnienia mogą być przypisywane zarówno za pomocą ról uprawnień, jak i przez przypisane do organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji technicznej Autoryzacje.

Specjalne możliwości

Aplikacja Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu nie posiada specjalnych możliwości.

Przypisania do organizacji

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści jest aktywna w aplikacji Konfiguracja, dana osoba może korzystać z aplikacji Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano jej organizację, która należy do co najmniej jednej z następujących struktur organizacyjnych:

  • Zakup

Aplikacja Rodzaje umów premiowych zakupu zawiera tabelę Uprawnienia. Aby dana osoba mogła korzystać z rodzajów umów premiowych zakupu, musi być przypisana do co najmniej jednej organizacji w danych podstawowych partnera

Uwaga
Tabela jest widoczna tylko wtedy, gdy użytkownikowi przypisano funkcję wyświetlania uprawnień dla powiązanej jednostki biznesowej za pośrednictwem roli uprawnień. Aby móc edytować uprawnienia związane z treścią, użytkownik musi również mieć przypisaną funkcję zmiany uprawnień. Musi mieć również przypisane ogólne możliwości otwierania odpowiedniej aplikacji oraz otwierania i edytowania odpowiedniej jednostki biznesowej.

Więcej informacji na temat tabeli Uprawnienia i kompleksowy przegląd uprawnień związanych z treścią można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia związane z treścią.

Funkcje specjalne

Aplikacja Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu nie posiada funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Rodzaje umów premiowych zakupu nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?