Reorganizacja kontraktów sprzedaży

Aplikacja reorganizacyjna Reorganizacja kontraktów sprzedaży służy do reorganizacji kontraktów sprzedaży. Poniżej znajdują się między innymi opisy sposobu korzystania z aplikacji reorganizacyjnej i jej parametrów. Zawiera również informację o skutkach reorganizacji.

Zlecenia reorganizacyjne realizowane są przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w artykule Zlecenia reorganizacji. Zawiera ona również instrukcje uruchamiania zlecenia  reorganizacji.

Różne zlecenia reorganizacji są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia. Sekwencję tę można znaleźć w dokumentacji Kolejność reorganizacji.

Definicja terminów

Aplikacja działająca w tle – aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. Aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.

Reorganizacja – reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych weryfikacji. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.

Aplikacja reorganizacji – aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle ze specjalnym zastosowaniem Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.

Zlecenie reorganizacji – kolejność reorganizacji opisuje reorganizację obiektów biznesowych w określonej kolejności. W tym celu kilka aplikacji do reorganizacji jest wywoływanych jedna po drugiej w kolejności reorganizacji. Pozwala to na uwzględnienie zależności kolejności.

Opis

Aplikacja reorganizacji Reorganizuj kontrakty sprzedaży służy do reorganizacji kontraktów sprzedaży. Wywoływane są kontrakty sprzedaży ze znacznikiem usuwania. To, czy dany kontrakt sprzedaży zostanie faktycznie zreorganizowany, zależy od następujących warunków wstępnych.

Wskazówka
Aplikacja reorganizacji jest wykonywana za pośrednictwem aplikacji Zlecenia reorganizacji. Więcej informacji na temat tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji Reorganizacja zleceń.

Warunki wstępne

Warunkiem wstępnym reorganizacji kontraktu sprzedaży jest posiadanie przez niego znacznika usuwania. Tylko wtedy będzie on brany pod uwagę przy reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania:

  • Kontrakt sprzedaży musi mieć status Zakończony.
  • Z kontraktem sprzedaży nie mogą być powiązane żadne dokumenty typu Zamówienie sprzedaży.

Skutki

Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, kontrakt sprzedaży jest reorganizowany. Następujące dane reorganizowanego  kontraktu sprzedaży są fizycznie usuwane:

  • Nagłówek kontraktu sprzedaży
  • Wszystkie pozycje kontraktu sprzedaży
  • Wszystkie wartości należące do kontraktu sprzedaży w celu zdefiniowania organizacji wywołujących
  • Wszystkie wartości w jednostkach biznesowych dotyczące zezwoleń należących do kontraktu sprzedaży

Identyfikacja (rodzaj i numer) zreorganizowanego kontraktu sprzedaży jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.

Parametry

Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry:

  • Maksymalny czas działania – okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie najpóźniej zakończona.

Wartość domyślna to dziesięć minut.

  • Tryb eksportu – może być użyty do ustawienia, czy i co jest eksportowane do archiwizacji. Można wybrać następujące tryby eksportu:
    • Nie eksportuj
    • Eksportuj wszystkie atrybuty
    • Eksportuj z filtrem

Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksportuj dane.

Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który będzie używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksportuj dane.

To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy możliwe jest wyeksportowanie obiektów biznesowych do reorganizacji za pomocą aplikacji Eksportuj dane.

Jednostki biznesowe, których dotyczy zmiana

Reorganizacja ma wpływ na następujące jednostki biznesowe:

Zreorganizowane obiekty biznesowe:

  • Nazwa: Kontrakt sprzedaży

com.cisag.app.sales.obj.SalesContract

  • Nazwa: Pozycje kontraktu sprzedaży

com.cisag.app.sales.obj.SalesContractDetail

  • Nazwa: Organizacja zamówienia zwolnienia kontraktu sprzedaży

com.cisag.app.sales.obj.SalesContractOrganisationAssignment

  • Nazwa: Przypisanie klienta do kontraktu sprzedaży

com.cisag.app.sales.obj.SalesContractCustomerAssignment

  • Nazwa: Autoryzacja organizacji dokumentu

com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganisationAuthorisation

  • Nazwa: Kontrakt sprzedaży/pozycja kontraktu sprzedaży – dodatkowe kwoty zużycia końcowego

com.cisag.app.sales.obj.SalesContractRetailValues

Nowe obiekty biznesowe

  • Nazwa: Dane reorganizacji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData

  • Nazwa: Dane reorganizacji pozycji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData

Czy ten artykuł był pomocny?