Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów

Wprowadzenie

Dane podstawowe aplikacji Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów mogą być wyprowadzane jako dokument raportu za pomocą aplikacji o tej samej nazwie. Niniejszy artykuł informuje o parametrach aplikacji, za pomocą których można określić wyświetlaną zawartość dokumentu raportu. Zawiera również informacje o wyniku wydruku. Możliwe ustawienia wydruku w tej aplikacji są również zgodne z ustawieniami w oknie dialogowym każdego wydruku.

Opis aplikacji

Sekcja Parametry

Za pomocą parametrów można określić kryteria wyszukiwania oraz wynik końcowy wydruku. W związku z tym parametry są używane do wyboru rekordów. Dostępne parametry w raporcie:

Tytuł raportu – zawiera tytuł dokumentu raportu. Domyślnie podawana jest nazwa raportu, na podstawie którego generowany jest dokument. Tytuł może być ustalony indywidualnie.

Klient – za pomocą parametru Klient można ograniczyć liczbę wyświetlanych autoryzacji logowania klienta wsparcia w odniesieniu do numeru klienta.

Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – za pomocą tego parametru można ograniczyć liczbę wyświetlanych autoryzacji logowania klienta wsparcia w odniesieniu do ich odpowiedzialnej organizacji sprzedaży.

Wynik raportu

Dokument raportu wyświetla dane w podobny sposób jak w aplikacji Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów, bazując na określonych parametrach. W kolumnach wyświetlane są następujące pola:

Klient – identyfikacja klienta powiązanego z danym uprawnieniem logowania klienta wsparcia.

Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – odpowiedzialna organizacja sprzedaży wybranego klienta

Godzina rejestracji – data utworzenia danego uprawnienia logowania klienta wsparcia. Czas utworzenia jest określany przez datę i godzinę.

Utworzone przez – nazwa użytkownika, który utworzył uprawnienia logowania klienta wsparcia.

Godzina zmiany – data zmiany danego uprawnienia logowania klienta wsparcia. Czas zmiany jest określany przez datę i godzinę.

Zmienione przez – nazwa użytkownika, który jako ostatni zmienił uprawnienia logowania klienta wsparcia.

Konfiguracja

Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów może być używana tylko wtedy, gdy w aplikacji Konfiguracja w funkcji Podstawowe aktywowano funkcję Uprawnienia do treści.

Raport

Dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów istotny jest następujący raport:

com.cisag.app.multiorg.rpt.SupportCustomerAuthorisation

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów nie ma dostępnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacji

Przyporządkowanie do organizacji nie jest wymagane dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów.

Szczególne przypadki

Dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów nie występują szczególne przypadki.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów nie jest udostępniona partnerom biznesowym.

Czy ten artykuł był pomocny?