Reorganizacja potwierdzeń zamówienia

Aplikacja do reorganizacji Reorganizuj potwierdzenia zamówień służy do reorganizacji potwierdzeń zamówień. Poniżej znajdują się między innymi opisy sposobu korzystania z aplikacji do reorganizacji i jej parametrów. Informuje także o skutkach reorganizacji.

Aplikacje reorganizacji są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji. Znajduje się tam również procedura uruchamiania aplikacji.

Różne wnioski o reorganizację są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą przebiegu reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia. Sekwencję tę można znaleźć w dokumentacji sekwencji reorganizacji.

Definicje terminów

Aplikacja działająca w tle

Aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W Comarch ERP Enterprise aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.

Reorganizacja

Reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych kontroli. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.

Aplikacja reorganizacji

Aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle ze specjalnym zastosowaniem Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.

Przebieg reorganizacji

Przebieg reorganizacji opisuje reorganizację obiektów biznesowych w określonej kolejności. W tym celu kilka aplikacji do reorganizacji jest wywoływanych jedna po drugiej w przebiegu reorganizacji. Pozwala to na uwzględnienie zależności sekwencji.

Opis

Aplikacja reorganizacji Reorganizacja potwierdzenia zamówień służy do reorganizacji potwierdzeń zamówień. Wywoływane są potwierdzenia zamówień, które oznaczono znacznikiem usuwania. To, czy dane potwierdzenie zamówienia zostanie faktycznie zreorganizowane, zależy od następujących warunków wstępnych.

Wskazówka
Aplikacja reorganizacji jest wykonywana za pośrednictwem aplikacji Zlecenia reorganizacji. Więcej informacji na temat tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji.

Warunki wstępne

Warunkiem wstępnym reorganizacji potwierdzenia zamówienia jest wstawienie dla niego znacznika usuwania. Tylko wtedy zostanie ono uwzględnione w reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania.

  • Potwierdzenie zamówienia nie jest aktywne.
  • Potwierdzenie zamówienia jest aktywne, a zamówienie sprzedaży, dla którego utworzono potwierdzenie zamówienia, ma ogólny status Zakończone.

Skutki

Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, potwierdzenie zamówienia jest reorganizowane. Następujące dane reorganizowanego potwierdzenia zamówienia zostaną fizycznie usunięte:

  • Nagłówek potwierdzenia zamówienia
  • Wszystkie pozycje potwierdzenia zamówienia
  • Wszystkie dane informacji o rabacie dokumentu sprzedaży powiązane z potwierdzeniem zamówienia
  • Wszystkie dane autoryzacji organizacji dokumentów powiązane z potwierdzeniem zamówienia

Identyfikacja (typ i numer) zreorganizowanego potwierdzenia zamówienia jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.

Parametry

Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry:

  • Maksymalny czas działania – maksymalny czas działania aplikacji reorganizacji to maksymalny okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie zakończona.

Wartość domyślna to dziesięć minut.

  • Tryb eksportu – to, czy i co jest eksportowane do archiwizacji, można ustawić za pomocą trybu eksportu. Można wybrać następujące tryby eksportu:
    • Nie eksportuj
    • Eksportuj wszystkie atrybuty
    • Eksportuj z filtrem

Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksportuj dane.

Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który będzie używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych.

To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy eksport obiektów biznesowych, które mają zostać zreorganizowane, jest możliwy za pośrednictwem aplikacji Eksport danych.

Obiekty biznesowe, których dotyczy zmiana

Reorganizacja ma wpływ na następujące obiekty biznesowe:

Zreorganizowane obiekty biznesowe

  • Nazwa: Potwierdzenie zamówienia

com.cisag.app.sales.obj.Confirmation

  • Nazwa: Pozycje potwierdzenia zamówienia

com.cisag.app.sales.obj.ConfirmationDetail

  • Nazwa: Informacje o rabacie dokumentu (sprzedaż)

com.cisag.app.sales.obj.SalesDocumentDiscount

  • Nazwa: Autoryzacja organizacji dokumentu

com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganisationAuthorization

  • Nazwa: Informacje o opakowaniach dokumentu

com.cisag.app.sales.obj.DocumentEmpties

Czy ten artykuł był pomocny?