Niniejsza dokumentacja opisuje instrukcje korzystania z aplikacji Zapytania o potwierdzenia zamówień. Procedury zawierają kroki instrukcji, a także informacje o możliwych warunkach wstępnych i skutkach.
Opis aplikacji Zapytania o potwierdzenia zamówień, który zawiera również opisy pól i działań, można znaleźć w dokumentacji Zapytania o potwierdzenia zamówień.
Usuwanie potwierdzenia zamówienia
Nie ma żadnych warunków wstępnych do usunięcia potwierdzenia zamówienia. W razie potrzeby należy zwrócić uwagę na skutki opisane w dokumentacji Zapytania o potwierdzenia zamówień.
Więcej informacji na temat usuwania paragonu można znaleźć w dokumencie Instrukcje: Aplikacje dokumentów.
Wydruk kopie potwierdzenia zamówienia
Za pomocą akcji [Drukuj kopie potwierdzeń zamówień] dostępnej pod przyciskiem akcji na standardowym pasku przycisków można wydrukować kopię dokumentu Potwierdzenie zamówienia. W zależności od oryginału drukowana jest kopia potwierdzenia zamówienia lub potwierdzenia zmiany.
Instrukcje
- Należy otworzyć aplikację Zapytanie o potwierdzenia zamówień
- Następnie, otworzyć potwierdzenie zamówienia, którego kopia ma zostać wydrukowana.
- Wybrać akcję [Drukuj kopie potwierdzeń zamówień] za pomocą przycisku [Akcje] na standardowym pasku przycisków.
→Otworzy się okno dialogowe.
- W razie potrzeby można zmienić ustawienia aplikacji w tle i wydruku, a następnie wybrać przycisk [Drukuj], aby rozpocząć proces.
→Kopia potwierdzenia zamówienia zostanie wydrukowana na ustalonym lub domyślnym medium wyjściowym i w formacie zgodnym z zapisanym lub wybranym szablonem dokumentu. W razie potrzeby należy zwrócić uwagę na ustawienia przechowywania używanego szablonu dokumentu.
Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji Zapytania o potwierdzenia zamówień.