Import zleceń deweloperskich

Wprowadzenie

W artykule opisano importowanie zleceń deweloperskich za pomocą aplikacji Import danych. Instrukcja zawiera informacje m.in o kolejności kroków podczas importu. Zawierają również informacje o możliwych wymaganiach wstępnych oraz skutkach działań.

Opis samej aplikacji Import danych, obejmujący m.in. opisy pól i przycisków, znajduje się w artykule Import danych.

Informacje ogólne

Poniżej znajdują się informacje dotyczące zleceń deweloperskich, zapytań o zgłoszenia supportowe i paczek instalacyjnych.

Zlecenia rozwojowe, wnioski o wsparcie i dostawy wsparcia są zapisywane w tej samej jednostce biznesowej. Obiekty danych, które mają zostać zaimportowane ze zleceń rozwojowych, zgłoszeń wsparcia i dostaw wsparcia, są zatem identyczne. W dalszej części będziemy zatem odnosić się do zleceń rozwojowych w sposób uproszczony. Odchylenia są wymienione osobno.

Zlecenie deweloperskie składa się z następujących komponentów podczas eksportu:

  • Entity com.cisag.app.internal.obj.SupportRequest – zawiera wszystkie dane zlecenia deweloperskiego
  • AssignedJobs – dane z zakładki Składniki logistyki oprogramownia są zapisywane w obiekcie biznesowym com.cisag.app.internal.obj.SupportRequestAssignedJobs. Ten obiekt biznesowy jest używany tylko dla zadań deweloperskich.
  • SupportRequestExt – dane z zakładki Planowanie są zapisywane w obiekcie biznesowym com.cisag.app.internal.obj.SupportRequestExt. Ten obiekt biznesowy jest używany tylko dla zlecenia deweloperskie.
  • SupportRequestHistory – dane z zakładki Historia są zapisywane w obiekcie biznesowym com.cisag.app.internal.obj.SupportRequestHistory.
  • Tekst – dane z zakładki Teksty są przechowywane w obiekcie biznesowym com.cisag.app.internal.obj.SupportRequestText.
  • Relacje – dane a zakładki Relacje są zapisywane w obiekcie biznesowym com.cisag.app.internal.obj.SupportRequestReference.

Instrukcje

Poniżej znajduje się instrukcja importowania zleceń deweloperskich.

Importowanie danych

  1. Otworzyć aplikację Import danych.
  2. Wybierać filtr dla obiektu biznesowego com.cisag.app.internal.obj.SupportRequest lub utworzyć nowy filtr. Wyświetlony zostanie filtr do importowania zleceń deweloperskich.
  3. Wybrane atrybuty filtra są już zaznaczone. Nie należy wprowadzać zmian
  4. Wybierać przycisk [Importuj dane] na standardowym pasku narzędzi.
  5. Otwarte zostanie okno dialogowe Import danych.
  6. W oknie dialogowym można wprowadzić ustawienia pliku importu. Szczegółowy opis pól można znaleźć w artykule importu danych.
  7. Wybrać przycisk [W tle] lub [Natychmiast], aby rozpocząć import.

W zależności od dokonanego wyboru dane są importowane w tle lub natychmiast. Jeśli podczas importu wystąpią błędy, zostaną one zapisane w pliku błędów lub w dzienniku komunikatów.

Uwagi dotyczące importu

Pełny import

Import wybranych atrybutów nie jest obsługiwany. W związku z tym, nie należy zmieniać wyboru atrybutów przeznaczonych do importu. Należy pamiętać, że wszystkie klucze obce (np. Partnera i rodzajów zleceń deweloperskich) mogą być rozpoznawane.

Nie zaleca się modyfikowania plików eksportu, ponieważ import działa poprawnie tylko z wszystkimi atrybutami, włączając GUID, a zmiany w plikach eksportu bardzo łatwo mogą prowadzić do zaimportowania niespójnych danych.

Relacje podczas importu

Podczas importowania zleceń deweloperskich, zgłoszeń supportowych i paczek instalacyjnych należy pamiętać, że relacje są ignorowane, jeśli cel relacji nie został jeszcze zaimportowany. Dlatego wszystkie pliki należy zaimportować dwukrotnie. Zlecenia są tworzone za pierwszym razem, a relacje między zamówieniami są przenoszone za drugim razem.

Przykład
Aby zaimportować pliki A.xml i B.xml ze zleceniami deweloperskimi, pliki te należy zaimportować w następującej kolejności: A.xml, B.xml, A.xml, B.xml

Pliki dla paczek instalacyjnych

Paczki instalacyjne mogą mieć przypisane pliki z informacjami i/lub aktualizacją oprogramowania. Pliki te nie są importowane przez import i muszą zostać zaimportowane ręcznie.

Przetwarzanie błędów

Jeśli podczas importu wystąpią błędy, należy przetworzyć plik błędu zgodnie z zawartymi w nim komunikatami o błędach.

Aplikacje Zlecenia deweloperskie, Zgłoszenia supportowe i Paczki instalacyjne nie obsługują przetwarzania błędów.

Czy ten artykuł był pomocny?