Wprowadzenie
W artykule opisano instrukcje korzystania z aplikacji Słowa kluczowe. Procedury zawierają instrukcje dotyczące m.in. ich wprowadzania i edytowania. Zamieszczono również informacje o możliwych warunkach wstępnych oraz skutkach wykonania poszczególnych czynności.
Opis aplikacji Słowa kluczowe, który zawiera również opisy pól, można znaleźć w artykule Słowa kluczowe.
Wprowadzanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego
- Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
- Wybrać przycisk [Nowy] na pasku narzędzi edytora pozycji. Pole Słowo klucz zostanie podświetlone.
- Wprowadzić słowo kluczowe, dla którego ma zostać wprowadzone hasło wyszukiwania.
- Wprowadzić dane w pozostałych polach jeśli jest to wymagane.
- Wybrać przycisk [Zastosuj aktualną pozycje]
- Nowy wiersz zostanie dodany do tabeli pozycji.
- Jeśli wszystkie pola zostały wprowadzone, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
- Bezbłędnie wprowadzone dane zostaną zapisane. Jeśli dane wyszukiwanie nie może zostać zapisane, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z systemu.
Wyszukiwanie słowa kluczowego
- Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
- Wprowadzić odpowiednie kryteria wyszukiwania w polach w nagłówku aplikacji, np. hasło wyszukiwania, słowo kluczowe itp. . Ewentualnie pozostawić pola puste i otworzyć wszystkie rekordy danych.
- W celu wyświetlenia danych w obszarze roboczym należy wybrać przycisk [Aktualizuj] na standardowym pasku narzędzi.
- Wszystkie wpisy spełniające kryteria wyszukiwania zostaną wyświetlone w tabeli.
Kopiowanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego
- Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
- Wyszukać hasło wyszukiwania, które ma zostać zduplikowane.
- Wskazać wiersz w tabeli, który ma zostać powielony i dodać go do edytora pozycji za pomocą przycisku [Edytuj zaznaczoną pozycję]
- Dane z wiersza zostaną wyświetlone w edytorze pozycji.
- Wybrać akcję [Duplikuj] dla danego wiersza w tabeli pozycji.
- Wprowadzić wymagane zmiany.
- Wybrać przycisk [Zastosuj aktualną pozycje].
- Nowy wiersz zostanie dodany do tabeli pozycji.
- Jeśli wszystkie pola zostały wprowadzone, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
- Bezbłędnie wprowadzone dane zostaną zapisane. Jeśli dane wyszukiwanie nie może zostać zapisane, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z systemu.
Edytowanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego
Dane słów kluczowych i haseł wyszukiwania można edytować wyłącznie w edytorze pozycji.
Instrukcja:
- Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
- Wyszukać hasło wyszukiwania, które ma zostać zmodyfikowane.
- Wskazać wiersz w tabeli, który ma zostać zmodyfikowany i dodać go do edytora pozycji za pomocą przycisku [Edytuj zaznaczoną pozycję]
- Dane z wiersza zostaną wyświetlone w edytorze pozycji.
- Wprowadzić zmiany.
- Wybrać przycisk [Zastosuj aktualną pozycje].
- Nowy wiersz zostanie dodany do tabeli pozycji.
- Jeśli wszystkie pola zostały wprowadzone, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
- Bezbłędnie wprowadzone dane zostaną zapisane. Jeśli dane wyszukiwanie nie może zostać zapisane, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z systemu.
Usuwanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego
Aby usunąć jednostkę biznesową, potrzebne są uprawnienia administracyjne.
Instrukcja:
- Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
- Wyszukać hasło wyszukiwania, które ma zostać usunięte.
- W tabeli należy wybrać wiersz, który ma zostać usunięty.
- Wybrać przycisk [Usuń] na standardowym pasku narzędzi.
- Pojawi się okno dialogowe w którym należy potwierdzić wykonanie operacji.
- Wiersz zostanie usunięty z tabeli.



