Instrukcja: Słowa kluczowe

Wprowadzenie

W artykule opisano instrukcje korzystania z aplikacji Słowa kluczowe. Procedury zawierają instrukcje dotyczące m.in. ich wprowadzania i edytowania. Zamieszczono również informacje o możliwych warunkach wstępnych oraz skutkach wykonania poszczególnych czynności.

Opis aplikacji Słowa kluczowe, który zawiera również opisy pól, można znaleźć w artykule Słowa kluczowe.

Wprowadzanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego

  1. Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
  2. Wybrać przycisk [Nowy] na pasku narzędzi edytora pozycji. Pole Słowo klucz zostanie podświetlone.
  3. Wprowadzić słowo kluczowe, dla którego ma zostać wprowadzone hasło wyszukiwania.
  4. Wprowadzić dane w pozostałych polach jeśli jest to wymagane.
  5. Wybrać przycisk [Zastosuj aktualną pozycje]
  6. Nowy wiersz zostanie dodany do tabeli pozycji.
  7. Jeśli wszystkie pola zostały wprowadzone, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
  8. Bezbłędnie wprowadzone dane zostaną zapisane. Jeśli dane wyszukiwanie nie może zostać zapisane, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z systemu.

Wyszukiwanie słowa kluczowego

  1. Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
  2. Wprowadzić odpowiednie kryteria wyszukiwania w polach w nagłówku aplikacji, np. hasło wyszukiwania, słowo kluczowe itp. . Ewentualnie pozostawić pola puste i otworzyć wszystkie rekordy danych.
  3. W celu wyświetlenia danych w obszarze roboczym należy wybrać przycisk [Aktualizuj] na standardowym pasku narzędzi.
  4. Wszystkie wpisy spełniające kryteria wyszukiwania zostaną wyświetlone w tabeli.

Kopiowanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego

  1. Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
  2. Wyszukać hasło wyszukiwania, które ma zostać zduplikowane.
  3. Wskazać wiersz w tabeli, który ma zostać powielony i dodać go do edytora pozycji za pomocą przycisku [Edytuj zaznaczoną pozycję]
  4. Dane z wiersza zostaną wyświetlone w edytorze pozycji.
  5. Wybrać akcję [Duplikuj] dla danego wiersza w tabeli pozycji.
  6. Wprowadzić wymagane zmiany.
  7. Wybrać przycisk [Zastosuj aktualną pozycje].
  8. Nowy wiersz zostanie dodany do tabeli pozycji.
  9. Jeśli wszystkie pola zostały wprowadzone, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
  10. Bezbłędnie wprowadzone dane zostaną zapisane. Jeśli dane wyszukiwanie nie może zostać zapisane, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z systemu.

Edytowanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego

Dane słów kluczowych i haseł wyszukiwania można edytować wyłącznie w edytorze pozycji.

Instrukcja:

  1. Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
  2. Wyszukać hasło wyszukiwania, które ma zostać zmodyfikowane.
  3. Wskazać wiersz w tabeli, który ma zostać zmodyfikowany i dodać go do edytora pozycji za pomocą przycisku [Edytuj zaznaczoną pozycję]
  4. Dane z wiersza zostaną wyświetlone w edytorze pozycji.
  5. Wprowadzić zmiany.
  6. Wybrać przycisk [Zastosuj aktualną pozycje].
  7. Nowy wiersz zostanie dodany do tabeli pozycji.
  8. Jeśli wszystkie pola zostały wprowadzone, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
  9. Bezbłędnie wprowadzone dane zostaną zapisane. Jeśli dane wyszukiwanie nie może zostać zapisane, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z systemu.

Usuwanie hasła wyszukiwania dla słowa kluczowego

Aby usunąć jednostkę biznesową, potrzebne są uprawnienia administracyjne.

Instrukcja:

  1. Otworzyć aplikację Słowa kluczowe.
  2. Wyszukać hasło wyszukiwania, które ma zostać usunięte.
  3. W tabeli należy wybrać wiersz, który ma zostać usunięty.
  4. Wybrać przycisk [Usuń] na standardowym pasku narzędzi.
  5. Pojawi się okno dialogowe w którym należy potwierdzić wykonanie operacji.
  6. Wiersz zostanie usunięty z tabeli.

Czy ten artykuł był pomocny?