Instrukcje: Kampanie

Niniejszy dokument opisuje procedury obsługi aplikacji Kampanie. Procedury zawierają instrukcje dotyczące na przykład tworzenia lub edytowania kampanii sprzedaży. Ponadto niniejszy dokument zawiera informacje na temat oczekiwanych warunków wstępnych i efektów.

Więcej informacji na temat aplikacji Kampanie można znaleźć w dokumencie Kampanie w którym opisano pola i przyciski oraz inne funkcje.

Procedury w nagłówku aplikacji

Kampanie sprzedaży można tworzyć lub duplikować z istniejącej kampanii sprzedaży. Dane podstawowe kampanii sprzedaży można edytować ręcznie lub usunąć kampanię sprzedaży.

Status kampanii sprzedaży można zmienić ręcznie za pomocą przycisku akcji. Ponadto generowane są perspektywy (tylko z danymi podstawowymi) zapisane dla adresatów w kampaniach sprzedaży lub dokumentach.

Tworzenie nowych kampanii sprzedaży

Aby utworzyć nową kampanię sprzedaży należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wprowadzić rodzaj kampanii.
  3. Wybrać przycisk [Nowy] na standardowym pasku narzędzi. System wygeneruje nową kampanię sprzedaży we wprowadzonym typie kampanii sprzedaży. Numery kampanii są automatycznie określane i w razie potrzeby przydzielane, jeśli w rodzaju kampanii sprzedaży zapisano dla niej schemat numeracji. Należy pamiętać, że przydzielonego numeru nie można użyć ponownie, nawet jeśli pod tym numerem nie zapisano żadnej kampanii sprzedaży.
  4. Wprowadzić unikatowy numer kampanii sprzedaży.
  5. Wprowadzić co najmniej opis, datę zakończenia i wybierz etap sprzedaży.
  6. W razie potrzeby utworzyć lub zmienić dane w polach zdefiniowanych przez użytkownika w sekcji Ogólne.
  7. W razie potrzeby inne dane można wprowadzić później.
  8. Zapisać nową kampanię sprzedaży. Kampania sprzedaży otrzyma status Zwolnione.

Duplikowanie kampanii sprzedaży

W celu zduplikowania kampanii sprzedaży należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wczytać istniejącą kampanię sprzedaży. Status kampanii sprzedaży nie jest istotny. System wyświetli istniejącą kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać akcję Duplikuj na standardowym pasku narzędzi pod przyciskiem [Nowy]. System wygeneruje nową kampanię sprzedaży. Dane istniejącej kampanii sprzedaży są akceptowane do momentu identyfikacji kampanii sprzedaży. Należy pamiętać, że podczas duplikowania, duplikowany jest tylko nagłówek z danymi wszystkich zakładek. Dane w obszarze roboczym nie są akceptowane.
  4. Utworzyć unikalny identyfikator dla nowej kampanii sprzedaży.
  5. W razie potrzeby zmienić i uzupełnić pozostałe dane kampanii sprzedaży. Należy pamiętać, że opis jest również akceptowany. Przypisanie nowego opisu jest zalecane w celu łatwego rozróżnienia kampanii sprzedaży.
  6. Zapisać nową kampanię sprzedaży.

Edytowanie kampanii sprzedaży

Wszystkie pola kampanii sprzedaży można edytować i zmieniać w dowolnym momencie, z wyjątkiem identyfikacji w polu Numer.

W celu edytowania kampanii sprzedaży należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wczytać kampanię sprzedaży, która ma być edytowana. System wyświetli istniejącą kampanię sprzedaży.
  3. Zmienić żądane dane w polach w nagłówku aplikacji.
  4. Zapisać zmienioną kampanię sprzedaży.

Usuwanie kampanii sprzedaży

Kampanie sprzedaży można usuwać tylko wtedy, gdy nie zawierają żadnych działań.

W celu usunięcia kampanii sprzedaży należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wczytać kampanię sprzedaży, która ma zostać usunięta. System wyświetli istniejącą kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać przycisk [Usuń]. W wyniku tego działania kampania sprzedaży zostanie usunięta.

Zmiana statusu kampanii sprzedaży

Za pomocą przycisku działań na standardowym pasku narzędzi można ręcznie zmienić status kampanii.

W celu zmiany statusu kampanii sprzedaży należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, której status ma zostać zmieniony. System wyświetli istniejącą kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać możliwy status za pomocą przycisku akcji: Udostępnij, Zablokuj, Załatw. Status kampanii sprzedaży został zmieniony. Status jest wyświetlany za pomocą ikony statusu obok numeru kampanii sprzedaży: Zwolnione, Zablokowane, Zrealizowane, Zarejestrowane. Jeśli sprawdzanie statusu aplikacji Kampanie jest wyłączone w sekcji Konfiguracja, informacje o statusie są używane tylko do klasyfikacji kampanii sprzedaży. Status nie ma wpływu na dalszą edycję kampanii, kolejne kontrole systemu lub generowanie perspektyw sprzedaży.

W przypadku aktywowanego sprawdzania statusu, dostępność działań i zmiany statusu zależą od statusu kampanii sprzedaży, na przykład nie można dodawać działań do kampanii sprzedaży, jeśli ma ona status Zablokowane.

Uwaga
Aby dowiedzieć się, jak aktywować lub dezaktywować zaawansowane sprawdzanie statusu, należy zapoznać się z dokumentacją Konfiguracja: Zarządzanie relacjami.

Procedury dla działań

Zadania dla działań są wyświetlane w tabeli, w której nie można zmieniać danych. W nagłówku tabeli można wywołać okno dialogowe, w którym można tworzyć działania lub edytować istniejące zadania dla istniejących działań. Istniejącym działaniom, które zostały już zapisane, można przypisać status Zakończone nieprzetworzone. Jeśli działanie nie zostało już zapisane, można je również usunąć.

Utworzenie nowego działania

W celu utworzenia nowego działania należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, do której ma zostać dodane działanie. System wyświetli kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać zakładkę Działania.
  4. Wybrać przycisk [Nowy] w nagłówku tabeli działań. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  5. Wprowadzić następujące dane w oknie dialogowym: Rodzaj działania, Odpowiedzialny użytkownik, Początek, Koniec, Opis. Należy pamiętać, że odstęp między początkiem i końcem musi mieścić się w przedziale zdefiniowanym przez datę rozpoczęcia i datę zakończenia kampanii sprzedaży.
  6. Wybrać przycisk [Zastosuj]. Nowe działanie zostanie dodane do tabeli działań lub zadań. Pozycja na liście jest zgodna z kolejnością sortowania. Działania i zadania są sortowane w porządku rosnącym według daty ich rozpoczęcia, tzn. najnowsza data zajmuje pierwsze miejsce. W przypadku wybrania przycisku [Powrót] okno dialogowe zostanie zamknięte, a wprowadzone dane zostaną usunięte. Należy pamiętać, że nieprawidłowe wpisy są wyświetlane w czerwonej ramce w tabeli nie po ich zaakceptowaniu, ale po zapisaniu kampanii sprzedaży.
  7. W razie potrzeby powtarzać punkty od 4 do 6, aż wprowadzone zostaną wszystkie pożądane i/lub niezbędne działania.
  8. Zapisać kampanię sprzedaży. System zapisuje nowe działanie zarzadzania relacjami jako działanie przepływu pracy i automatycznie generuje jedno lub więcej zadań na podstawie tego działania (tylko jeśli działania przepływu pracy są aktywowane w aplikacji Konfiguracja). Zadanie jest generowane dla każdego użytkownika przypisanego do wprowadzonego edytora. Zadania te są wyświetlane na liście w zakładce Działania.

Edytowanie działania

Wprowadzone działania są sprawdzane dopiero po zapisaniu całej kampanii sprzedaży. Są one następnie zapisywane, jeśli wynik testu jest pozytywny. W związku z tym w przypadku błędnych danych wejściowych działania należy edytować ponownie.

Pomyślnie zapisane działania mogą być również edytowane. Ponieważ zadania przepływu pracy są generowane na podstawie tych działań, wszystkie dane nie mogą zostać zmienione.

Edytowanie niezapisanego działania

Użytkownik znajduje się w aplikacji Kampanie i załadował żądaną kampanię sprzedaży, dla której wprowadził działanie. Test systemu zwrócił błąd w poprzednio wprowadzonym działaniu.

W celu edytowania niezapisanego działania należy:

  1. Wybrać zakładkę Działania.
  2. Wybrać wiersz, który ma zostać poddany edycji.
  3. Wybrać w nagłówku tabeli przycisk [Edytuj]. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  4. Zmienić rodzaj aktywności, odpowiedzialnego użytkownika, opis lub początek i koniec działania.
  5. Wybrać przycisk [Zastosuj]. Zmienione działanie zostanie wyświetlone w tabeli działań. Pozycja na liście jest zgodna z kolejnością sortowania: rosnąco według daty rozpoczęcia. W przypadku wybrania opcji [Powrót] okno dialogowe zostanie zamknięte, a zmienione dane zostaną usunięte.
  6. Zapisać kampanię sprzedaży, aby zapisać działanie.
Edytowanie zapisanego działania

Użytkownik znajduje się w aplikacji Kampanie i załadował kampanię sprzedaży z co najmniej jednym działaniem. Teraz chce edytować zadanie wygenerowane na podstawie zapisanego działania.

W celu edytowania zapisanego działania należy:

  1. Wybrać zakładkę Działania.
  2. Wybrać wiersz, który ma zostać poddany edycji.
  3. Wybrać w nagłówku tabeli przycisk [Edytuj]. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  4. Zmienić rodzaj aktywności, odpowiedzialnego użytkownika, opis lub początek i koniec działania.
  5. Wybrać przycisk [Zastosuj]. Zmienione działanie zostanie wyświetlone w tabeli działań. Pozycja na liście jest zgodna z kolejnością sortowania: rosnąco według daty rozpoczęcia. W przypadku wybrania opcji [Powrót] okno dialogowe zostanie zamknięte, a zmienione dane zostaną usunięte.
  6. Zapisać kampanię sprzedaży, aby zapisać działanie.

Zakończenie nieprzetworzonego działania

Do działania można przypisać status Zakończone nieprzetworzone za pomocą przycisku [Usuń]. Zadania należące do działania o statusie Zakończone nieprzetworzone nie będą już wyświetlane w tabeli. Jeśli dla danego działania istnieje kilka zadań, żadne wpisy nie są już wyświetlane.

Twórca lub wprowadzony edytor działania może zmienić status działania lub status zadań z niego wygenerowanych. Inny użytkownik wymaga do tego odpowiedniej autoryzacji.

Do momentu uzyskania statusu Zakończone nieprzetworzone status działania nie może zostać zmieniony ręcznie. Status działania jest zależny od początku i końca oraz statusu edycji działania i jest przypisywany przez system. Status działania jest również definiowany przez status powiązanych zadań.

Uwaga
Chociaż tabela w zakładce Działania wyświetla zadania powiązane, a nie działania, wyświetlany jest status działania, a nie poszczególnych zadań. Jeśli status działania dla zadania aktywności zostanie zmieniony, ten zmieniony status jest wyświetlany dla wszystkich zadań tego działania.
Warunki wstępne

Utworzono już kampanię sprzedaży z co najmniej jednym działaniem. Użytkownik znajduje się w aplikacji Kampanie i załadował żądaną kampanię sprzedaży. Utworzone i pomyślnie zapisane działanie ma zostać usunięte z listy poprzez zmianę statusu na Zakończone nieprzetworzone. Dla tego działania istnieje już jedno lub więcej zadań przepływu pracy, które są wyświetlane w tabeli.

Instrukcje

W celu zakończenia nieprzetworzonego działania należy:

  1. Wybrać zakładkę Działania,
  2. Wybrać wiersz, który ma zostać usunięty.
  3. Wybrać przycisk [Usuń] w nagłówku tabeli działań.
  4. Zapisać kampanię sprzedaży. System ustawi status działania jako „zakończone nieprzetworzone”. Wszystkie zadania związane z tym działaniem nie są już wyświetlane na liście działań kampanii sprzedaży.

Usuwanie działania

Działanie można usunąć tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze zapisane. Po zapisaniu działania i wygenerowaniu na jego podstawie zadania przepływu pracy nie można go już usunąć.

Usuwanie niezapisanego działania

Utworzono już kampanię sprzedaży z co najmniej jednym działaniem. Użytkownik znajduje się w aplikacji Kampanie i załadował żądaną kampanię sprzedaży. Teraz chce usunąć wcześniej utworzoną i niezapisaną aktywność.

W celu usunięcia niezapisanego działania należy:

  1. Wybrać zakładkę Działania,
  2. Wybrać wiersz, który ma zostać usunięty.
  3. Wybrać przycisk [Usuń] w nagłówku tabeli działań. Wiersz zostanie oznaczony flagą usunięcia.
  4. W razie potrzeby wybrać inne wiersze i zaznaczyć te działania do usunięcia.
  5. Zapisać kampanię sprzedaży. Działania oznaczone do usunięcia zostaną usunięte.

Procedury dla adresatów

Partnerzy przypisani do kampanii sprzedaży załadowanej w nagłówku aplikacji są wyświetlani i edytowani w sekcji Adresaci. Adresaci stanowią grupę docelową kampanii.

Indywidualne tworzenie i przypisywanie nowych adresatów

Do kampanii sprzedaży można przypisać adresata jako partnera. Jako adresata można przypisać firmy (partnerów typu Organizacja) z osobą kontaktową lub bez niej. Alternatywnie można również przypisać partnera typu Osoba kontaktowa bezpośrednio, bez odniesienia do jego firm.

W przypadku przypisania osób kontaktowych za pośrednictwem firm, adres firmy jest akceptowany jako domyślny. W przypadku bezpośredniego przypisania osoby kontaktowej bez odniesienia do jej firmy jako adresata kampanii sprzedaży, adres prywatny osoby kontaktowej jest akceptowany jako domyślny. W obu przypadkach adresy można zmienić. Zmiany te są związane tylko z kampanią sprzedaży i nie są akceptowane w danych podstawowych partnera.

Jeśli kampania sprzedaży zostanie przypisana bezpośrednio do osoby kontaktowej, oznacza to, że prawdopodobnie żaden adres prywatny nie został wprowadzony do danych głównych tej osoby kontaktowej. Adres prywatny nie jest polem obowiązkowym i nie musi znajdować się w danych podstawowych. W takim przypadku należy ręcznie wprowadzić inny adres w danych podstawowych partnera lub kampanii sprzedaży dla danej osoby kontaktowej. Jeśli w kampanii zostanie wprowadzony adres, nie zostanie on zapisany w danych podstawowych.

Aby utworzyć i przypisać adresata należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wczytać kampanię sprzedaży, do której ma zostać przypisany adresat. System wyświetli wymaganą kampanię.
  3. Wybrać zakładkę Adresaci.
  4. W nagłówku tabeli wybrać przycisk [Dodaj]. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  5. Wybrać partnera. Dozwoleni partnerzy to jednostki organizacyjne, osoby lub osoby kontaktowe.
  6. Wybrać przycisk [Zastosuj]. Nowy adresat zostanie dodany do tabeli. W przypadku wybrania przycisku [Powrót], okno dialogowe zostanie zamknięte, a wprowadzone dane zostaną usunięte. Należy pamiętać, że nieprawidłowe wpisy są wyświetlane w czerwonej ramce w tabeli nie po ich zaakceptowaniu, ale po zapisaniu kampanii sprzedaży.
  7. W razie potrzeby powtórzyć punkty od 4 do 6 dla większej liczby adresatów.
  8. Zapisać kampanię sprzedaży.
  9. Jeśli wyświetlony zostanie komunikat o błędzie, edytować błędnych adresatów.

Dodawanie wielu nowych adresatów

Aby połączyć kilku partnerów i przypisać ich jako partnerów do kampanii sprzedaży jednocześnie, użytkownik ma dwie możliwości:

  • Można przypisać kilku adresatów do jednej kampanii sprzedaży w aplikacji typu lista. Należy użyć listy zarządzania relacjami, jeśli użytkownik chce przypisać partnerów w dużej liczbie i według różnych kryteriów, takich jak grupy marketingowe lub role i typy partnerów.
  • Można również użyć przycisku [Wyszukaj i dodaj partnera] w nagłówku tabeli adresatów. Za pomocą tej akcji otwierane jest proste okno dialogowe wyszukiwania, w którym można wyszukiwać partnerów wprowadzonych do systemu. Wyświetlani partnerzy są określani przez system na podstawie wprowadzonych kryteriów wyszukiwania. Na koniec można wybrać wszystkich lub poszczególnych partnerów w celu zaakceptowania adresatów w tabeli.

W celu dodania wielu nowych adresatów należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, dla której mają zostać dodani adresaci.
  3. Wybrać zakładkę Adresaci.
  4. Wybrać przycisk [Wyszukaj i dodaj partnera] w nagłówku tabeli adresatów. Otwarte zostanie okno wyszukiwania.
  5. W razie potrzeby ustawić domyślne pola wyszukiwania, aby system mógł ograniczyć liczbę wyszukiwanych partnerów. Należy pamiętać, że nie można ograniczyć partnerów w oknie dialogowym wyszukiwania według typu, kategorii lub roli partnera. Jest to możliwe tylko w kokpicie zarządzania relacjami.
  6. Rozpocząć wyszukiwanie. Wyświetleni zostaną wszyscy partnerzy spełniający kryteria wyszukiwania.
  7. Wybrać żądanego partnera (wybrani partnerzy zostaną podświetleni kolorem).
  8. Wybrać przycisk [Dodanie]. Partnerzy zostaną dodani do listy adresatów.
  9. Zapisać kampanię sprzedaży.

Edytowanie adresatów

Wprowadzeni adresaci są sprawdzani dopiero po zapisaniu całej kampanii sprzedaży. Są oni zapisywani, jeśli wynik testu jest pozytywny. W związku z tym, w przypadku błędnych danych wejściowych, adresaci muszą zostać ponownie edytowani.

Nawet adresaci zapisani pomyślnie w kampanii sprzedaży mogą być edytowani w dowolnym momencie. W przeciwieństwie do działań nie ma tutaj znaczenia, czy adresaci są już zapisani, czy nie.

W celu edytowania adresatów należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, której adresaci mają być edytowani.
  3. Wybrać zakładkę Adresaci.
  4. Wybrać wiersz z adresatem do edycji.
  5. W nagłówku tabeli wybrać przycisk [Edytuj]. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  6. Zmienić wymagane pola.
  7. Wybrać przycisk [Zastosuj]. Jeśli zamiast tego zostanie wybrany przycisk [Powrót], okno dialogowe zostanie zamknięte, a zmienione dane zostaną odrzucone.
  8. Powtórzyć punkty od 5 do 7, jeśli dane tego lub innego adresata mają zostać zmienione. Zmieniony adresat zostanie wyświetlony w tabeli adresatów.
  9. Zapisać kampanię sprzedaży.

Usuwanie adresatów

Adresata można usunąć w dowolnym momencie.

W celu usunięcia adresata należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży zawierającą adresatów, którzy mają zostać usunięci.
  3. Wybrać zakładkę Adresaci.
  4. Wybrać wiersz z adresatem, który ma zostać usunięty.
  5. W nagłówku tabeli wybrać przycisk [Wstaw/Usuń znacznik usuwania].
  6. Zapisać kampanię sprzedaży. Adresat zostanie usunięty i nie będzie już wyświetlany w kampanii sprzedaży.

Generowanie perspektyw

Perspektywy sprzedaży można generować za pomocą przycisku akcji z kampanii sprzedaży dla wszystkich lub wybranych adresatów kampanii sprzedaży. W wyniku akcji system wygeneruje dla każdego adresata perspektywę dla tego partnera.

Dane akceptowane w nagłówku kampanii w perspektywie zostały opisane w dokumentacji Kampanie. Dane z obszaru roboczego nie są akceptowane.

Warunki wstępne

Aby akcja Generuj perspektywy była dostępna w nagłówku tabeli adresatów, musi być wybrany co najmniej jeden adresat.

Instrukcje

W celu wygenerowania perspektywy dla adresata należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, z której mają zostać wygenerowane perspektywy.
  3. Wybrać zakładkę Adresaci.
  4. Użyć pól wyboru, aby wybrać żądanych adresatów. Wszystkie adresy można aktywować za pomocą pola wyboru meta.
  5. Wybrać akcję Generuj perspektywy pod przyciskiem akcji w nagłówku tabeli. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  6. Wprowadzić istniejący rodzaj perspektywy.
  7. Wybrać przycisk [Zastosuj], aby wykonać akcję. System wygeneruje perspektywę dla każdego wybranego adresata dla tego partnera na podstawie wybranej perspektywy. Jeśli wybrano przycisk [Powrót], okno dialogowe zostanie zamknięte, a akcja zostanie anulowana.
Uwaga
Wygenerowane perspektywy sprzedaży można ponownie edytować w aplikacji o tej samej nazwie.

Generowanie dokumentów dla wybranych adresatów

Ta akcja pod przyciskiem akcji służy do generowania dokumentów dla indywidualnie wybranych lub wszystkich adresatów z kampanii sprzedaży. Dokument jest generowany na podstawie wybranego rodzaju dokumentu, który może zawierać szablon. Dokument jest otwierany w aplikacji Dokumenty. Można tam dalej edytować nowy dokument.

Dane, które mają zostać zaakceptowane w dokumencie z kampanii sprzedażowej, zostały opisane w dokumentacji Kampanie.

Szczegółowe opisy pól i procedury dla dokumentów można znaleźć w dokumentacji aplikacji Dokumenty w ramach zarządzania dokumentami.

Warunki wstępne

Aby akcja Generuj dokument była dostępna w nagłówku tabeli adresatów, musi być wybrany co najmniej jeden adresat.

Instrukcje

W celu wygenerowania dokumentu dla wybranych adresatów należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, dla której ma zostać wygenerowany dokument.
  3. Wybrać zakładkę Adresaci.
  4. Użyć pola wyboru, aby wybrać żądanych adresatów. Wszystkich adresatów można aktywować za pomocą pola wyboru meta. Należy wybrać co najmniej jedną linię.
  5. Wybrać akcję Generuj dokument pod przyciskiem akcji w nagłówku tabeli adresatów. Zostanie otwarte okno dialogowe.
  6. Wprowadzić istniejący rodzaj dokumentu.
  7. W razie potrzeby wprowadzić dane, w celu filtrowania wpisów.
  8. Wybrać przycisk [Zastosuj], aby wykonać akcję. System wygeneruje dokument. Adresat kampanii wybranej wcześniej z uwzględnieniem opcjonalnie wprowadzonej roli zostaje zaakceptowany jako adresat. W przypadku wyboru przycisku [Powrót], okno dialogowe zostanie zamknięte, a działanie anulowane.

System przechodzi do aplikacji Dokumenty i otwiera tam nowo wygenerowany dokument.

Uwaga
Nowy, jeszcze niezapisany dokument można edytować w aplikacji Dokumenty.

Procedury dla zewnętrznych przedstawicieli handlowych

Partnerzy, którzy są zaangażowani w aktualnie załadowaną kampanię sprzedaży i są upoważnieni do dostępu do kampanii sprzedaży i perspektyw z nią związanych, są wyświetlani w zakładce Przedstawiciele. Jeśli kampania sprzedaży zostanie utworzona przez użytkownika z organizacji zewnętrznej, zostanie ona automatycznie wprowadzona do tej tabeli.

Przypisywanie nowych przedstawicieli handlowych

Można przypisać więcej partnerów jako przedstawicieli handlowych w tabeli, wprowadzając numery partnerów w nowym wierszu. Dozwoleni są wszyscy ci partnerzy, którzy są przypisani do organizacji zewnętrznej jako wewnętrzni przedstawiciele handlowi.

W celu przypisania nowych przedstawicieli handlowych należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Załadować kampanię sprzedaży, do której ma zostać przypisany przedstawiciel handlowy. System wyświetli kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać zakładkę Przedstawiciele.
  4. Wybrać przycisk [Dodaj] w nagłówku tabeli przedstawicieli. Zostanie wyświetlony nowy wiersz.
  5. Wprowadzić numer partnera w wierszu, który ma zostać przypisany jako przedstawiciel handlowy.
  6. Zapisać kampanię sprzedaży.

Usuwanie przypisania przedstawiciela handlowego

W celu usunięcia przyporządkowania przedstawiciela handlowego należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wczytać kampanię sprzedaży, z której ma zostać usunięte przypisanie przedstawiciela handlowego. System wyświetli kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać zakładkę Przedstawiciele.
  4. Wybrać wiersz z przypisaniem przedstawiciela handlowego, które ma zostać usunięte.
  5. W nagłówku tabeli przedstawicieli wybrać przycisk [Wstaw/Usuń znacznik usuwania].
  6. Zapisać kampanię sprzedaży. Wiersz z przedstawicielem zostanie usunięty i nie będzie już wyświetlany w kampanii sprzedaży. Partner nie jest przypisany do kampanii sprzedaży jako przedstawiciel handlowy.

Procedury dotyczące notatek

Notatki są wyświetlane w tabeli, w której nie można edytować danych. W nagłówku listy można wywołać okno dialogowe, w którym można tworzyć notatki lub edytować istniejące notatki. Można także usuwać istniejące notatki.

Tworzenie nowych notatek

W celu utworzenia nowej notatki należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Wczytać kampanię sprzedaży, dla której ma zostać utworzona notatka. System wyświetli wybraną notatkę.
  3. Wybrać przycisk [Dodaj] w nagłówku tabeli notatek. Otwarte zostanie okno dialogowe. Należy pamiętać, że jeśli struktura zarządzania dokumentami nie jest aktywna, wszystkie pola nie są wyświetlane w oknie dialogowym. W takim przypadku można tworzyć proste notatki tekstowe.
  4. Wprowadzić opis i notatkę.
  5. Wybrać przycisk [Zastosuj]. Nowa notatka zostanie dodana w tabeli. W przypadku wybrania przycisku [Powrót], okno dialogowe zostanie zamknięte, a wprowadzone dane zostaną usunięte.
  6. W razie potrzeby powtórzyć punkty od 3 do 5 dla kolejnych notatek.
  7. Zapisać kampanię sprzedaży.

Edytowanie notatki

Notatki pomyślnie zapisane w kampanii sprzedaży można edytować w dowolnym momencie.

Aby edytować notatki należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Załadować kampanię sprzedaży, w której znajduje się notatka do edycji. System wyświetli kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać zakładkę Notatki.
  4. Wybrać wiersz tabeli, który ma zostać edytowany.
  5. W nagłówku tabeli notatek wybrać przycisk [Edytuj]. Otwarte zostanie okno dialogowe.
  6. Zmienić notatkę w oknie dialogowym.
  7. Wybrać przycisk [Zastosuj]. W przypadku wybrania przycisku [Powrót], okno dialogowe zostanie zamknięte, a zmienione dane zostaną usunięte.
  8. Powtórzyć punkty od 4 do 7, jeśli ma zostać edytowane więcej notatek.
  9. Zapisać kampanię sprzedaży.

Usuwanie notatki

Notatkę można usunąć w dowolnym momencie. Zostanie ona wówczas usunięta z modułu Zarządzania dokumentami.

W celu usunięcia notatki należy:

  1. Otworzyć aplikację Kampanie.
  2. Otworzyć kampanię sprzedaży, w której znajduje się notatka do usunięcia. System wyświetli kampanię sprzedaży.
  3. Wybrać zakładkę Notatki.
  4. Wybrać wiersz z notatką do usunięcia.
  5. W nagłówku tabeli notatek przycisk [Usuń].
  6. Zapisać kampanię sprzedaży. Notatka zostanie usunięta i nie będzie już wyświetlana w kampanii sprzedaży.

Czy ten artykuł był pomocny?