Instrukcje: Listy cenników zakupu

Przegląd tematu

Niniejsza dokumentacja opisuje procedury korzystania z aplikacji Listy cenników zakupu. Procedury zawierają kroki instruktażowe, np. jak przypisać cennik do listy cenników zakupu. Użytkownik zostanie również poinformowany o możliwych warunkach wstępnych i skutkach.

Opis aplikacji Listy cenników zakupu, który zawiera również opisy pól i przycisków, można znaleźć w dokumentacji Listy cenników zakupu.

W aplikacji Listy cenników zakupu można korzystać ze standardowych procedur. Dodatkowe procedury zostały opisane w niniejszym dokumencie.

Ręczne przypisywanie cennika

W celu ręcznego przypisania cennika do listy cenników należy:

  1. Otworzyć aplikację Listy cenników zakupu.
  2. Otworzyć listę, do której ma zostać przypisany cennik.
  3. Wybrać przycisk [Dodaj] na pasku narzędzi tabeli obszaru roboczego. W wyniku tego działania wyświetlony zostanie nowy wiersz tabeli.
  4. Wprowadzić identyfikator cennika zamówień, priorytet i okres ważności.
  5. Wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.

Usuwanie cennika z listy cenników

W celu usunięcia cennika z listy cenników należy:

  1. Otworzyć aplikację Listy cenników zakupu.
  2. Otworzyć listę, do której ma zostać przypisany cennik.
  3. Wybrać wiersz zawierający cennik, który ma zostać usunięty.
  4. Wybrać przycisk [Wstaw/Usuń znacznik usuwania] na pasku narzędzi tabeli w obszarze roboczym. W wyniku tego działania, wskaźnik usunięcia zostanie ustawiony we wskazanym wierszu.
  5. Wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi. Przypisanie cennika zakupu zostanie usunięte, a wybrany wiersz tabeli nie będzie już wyświetlany.

Czy ten artykuł był pomocny?