Instrukcje: Oferty sprzedaży

Artykuł zawiera instrukcje korzystania z aplikacji Oferty sprzedaży. Instrukcje zawierają informację o tym, jak wprowadzić lub edytować ofertę sprzedaży. Informuję również o możliwych warunkach wstępnych i skutkach.

Opis aplikacji Oferty sprzedaży można znaleźć w dokumentacji: Oferty sprzedaży.

Czynności związane z przetwarzaniem oferty sprzedaży opisano w dokumentacji: Oferty sprzedaży: Akcje

Akcje standardowe

Akcje [Nowy], [Duplikuj nagłówek], [Aktualizuj], [Weryfikuj], [Zapisz], [Usuń] oraz interakcja między tabelą pozycji a edytorem pozycji zostały opisane w niniejszej dokumentacji: Instrukcje: Aplikacje dokumentów.

Utwórz z zapytania

Akcja [Utwórz z zapytania ofertowego] pod przyciskiem [Nowy] na standardowym pasku przycisków może być użyta do utworzenia oferty sprzedaży z istniejącego zapytania ofertowego. W przypadku pracy z zapytaniami sprzedaży procedura ta jest zalecana, ponieważ dane z zapytania sprzedaży są przenoszone do oferty sprzedaży, która ma zostać wygenerowana, i nie trzeba ich ponownie wprowadzać. Ponadto generowane są odniesienia do dokumentów, które są wymienione w łańcuchu dokumentów.

Wymagania wstępne

  • Istniejący rodzaj oferty sprzedaży
  • Istniejące, zwolnione zapytanie ofertowe sprzedaży i pozycja

Instrukcje

  1. Należy otworzyć aplikację Oferty sprzedaży
  2. W systemie wielofirmowym wybrać żądaną organizację, dla której ma zostać wygenerowana oferta sprzedaży, na pasku tytułu aplikacji, jeśli jest to wymagane.
Wskazówka
W systemach jednofirmowych bez uprawnień związanych z treścią klient jest zawsze używany jako organizacja.
  1. Następnie, wprowadzić identyfikator rodzaju oferty sprzedaży w pierwszym polu Numer.
  2. Wybrać akcję [Utwórz z zapytania] na standardowym pasku przycisków pod przyciskiem [Nowy].

→Otworzy się okno dialogowe. Więcej informacji na temat okna dialogowego można znaleźć w rozdziale: Okno dialogowe [Utwórz z zapytania].

  1. Wprowadzić dane w oknie dialogowym i określić, czy przenieść pozycje zapytania za pomocą edytora pozycji.
  2. Nacisnąć przycisk [OK].

→System wygeneruje nową ofertę sprzedaży na podstawie wprowadzonego identyfikatora zapytania. Pytający jest odbiorcą oferty. Większość danych z zapytania i żądane pozycje są przenoszone do oferty. Brakujące dane są pobierane z rodzaju oferty sprzedaży, danych podstawowych klienta lub pozycji. Organizacja wybrana na pasku tytułu jest przyjmowana jako organizacja sprzedaży.

→Jeśli nie aktywowano parametru Przejmij pozycje za pomocą edytora i nie wystąpiły żadne błędy, oferta sprzedaży zostanie zapisana automatycznie.

  1. W razie potrzeby można zmienić i dodać wartości domyślne.
  2. W razie potrzeby można zmienić lub dodać pozycje oferty w edytorze pozycji. Wprowadź lub zmień na przykład ceny.
  3. Aby zapisać ofertę, należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku przycisków.

→Status oferty przeniesionych pozycji zapytania i podstawa zapytania są aktualizowane.

→Dokument zostaje zapisany.

Okno dialogowe Utwórz z zapytania

Przed wykonaniem akcji otwierane jest okno dialogowe.

Pola:

  • Numer – w tych polach należy wprowadzić rodzaj zapytania ofertowego sprzedaży, na podstawie którego ma zostać wygenerowana oferta sprzedaży. Zapytanie ofertowe sprzedaży jest jednoznacznie identyfikowane przez rodzaj zapytania w pierwszym polu wejściowym i numer zapytania w drugim polu wejściowym.
  • Okres obowiązywania – w polu należy wprowadzić datę i określić, jak długo oferta jest aktualna.
  • Przejmij elementy za pomocą edytora (pole wyboru) – po włączeniu tej funkcji każda pozycja dokumentu wstępnego jest przenoszona indywidualnie do edytora pozycji jako nowa pozycja tworzonego dokumentu i może być tam edytowana.

Jeśli funkcja jest nieaktywna, element jest przenoszony do edytora elementów tylko w przypadku wystąpienia błędu. Jeśli funkcja jest wyłączona, pozycje są automatycznie przenoszone do tabeli pozycji i zapisywane, jeśli nie wystąpi żaden błąd.

Przesuwanie dat

Opis akcji [Przesuń termin dostawy] i [Przesuń preferowaną datę] można znaleźć w niniejszej dokumentacji: Akcje: Przesuń daty ponownego wysłania, wysyłki, dostawy i preferowane daty.

Zmiana danych odbiorcy dostawy

Za pomocą akcji [Zmień dane odbiorcy dostawy] dostępnej pod przyciskiem [Akcje] na standardowym pasku przycisków można zmienić dane (nazwę, adres, osobę kontaktową) odbiorcy dostawy dla kilku pozycji jednocześnie.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcje: Zmiana danych odbiorcy dostawy/partnera dostawy.

Zmiana warunków dostawy

Za pomocą akcji [Zmień warunki dostawy] można zmienić warunki dostawy, warunki wysyłki i spedytora w nagłówku dokumentów i żądanych pozycjach dokumentów. W razie potrzeby aktualizowane są również koszty transportu.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcja: Zmień warunki dostawy

Zmiana warunków faktury

Za pomocą akcji [Zmień warunki faktury] dostępnej pod przyciskiem [Akcje] na standardowym pasku przycisków można wyświetlić aktualne warunki faktury w oknie dialogowym. W razie potrzeby można ręcznie edytować wyświetlone warunki faktury, nawet jeśli pozycje już istnieją. Edycja ta jest niezależna od statusu dokumentu i pozycji dokumentu. Można również edytować warunki faktury dla zablokowanych dokumentów.

Po potwierdzeniu działania ceny i kwoty są ponownie obliczane przy użyciu zmienionych warunków faktury.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcje: Zmień warunki faktury.

Zmiana oznaczeń pseudoartykułów

Za pomocą akcji [Zmień oznaczenia pseudoartykułów] na standardowym pasku przyciskowi akcji Zmień oznaczenia pseudoartykułu] w edytorze pozycji można edytować opisy pseudoartykułów w pozycjach.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcja: Zmień opis pseudoartykułu.

Zastępowanie pseudoartykułów

W aplikacjach dokumentów Oferty zakupuOferty sprzedaży można zastąpić pseudoartykuł wprowadzony dla pozycji innym artykułem. Jest to zawsze konieczne, jeśli z oferty ma zostać utworzone zamówienie, a parametr Użyj w zamówieniach nie jest aktywny w danych podstawowych (Artykuły –> widok Podstawowe) pseudoartykułu.

Ta akcja jest dostępna zarówno na pasku narzędzi edytora artykułów pod przyciskiem [Akcje] dla artykułu otwartego w edytorze artykułów, jak i na standardowym pasku narzędzi pod przyciskiem [Akcje], aby móc wykonać tę akcję dla kilku artykułów jednocześnie.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcja: Wymień pseudoartykuł.

Zmiana statusu ogólnego

Opis akcji [Zwolnij], [Zwolnij pozycje], [Zablokuj], [Zablokuj pozycje] i [Zakończ pozycje] pod przyciskiem [Akcje] na standardowym pasku przycisków można znaleźć w dokumentacji: Akcje: Zwolnij, zablokuj i zakończ dokument lub pozycje.

W tym dokumencie opisano również akcje [Zwolnij] i [Zablokuj] pod przyciskiem [Akcje] na pasku przycisków edytora pozycji.

Wystaw ofertę

Użycie akcji [Wystaw ofertę] na standardowym pasku przycisków pod przyciskiem [Akcje], aby wystawić ofertę. Ta akcja jest aktywowana tylko wtedy, gdy ogólny status oferty to [Wydana]. Status pozycji nie ma znaczenia dla danych wyjściowych.

Instrukcja

  1. Należy otworzyć aplikację Oferty sprzedaży
  2. Otworzyć ofertę sprzedaży, dla której ma zostać wydrukowany dokument
  3. Wybrać tę akcję na standardowym pasku przycisków pod przyciskiem [Akcje] -> [Wystaw ofertę].
    →Otworzy się okno dialogowe. Więcej informacji na temat okna dialogowego można znaleźć w tym rozdziale: Okno dialogowe Wystaw ofertę.
  4. W razie potrzeby można zmienić datę wydruku dokumentu w zakładce Parametry.
  5. W razie potrzeby można zmienić ustawienia tła i ustawienia wydania
  6. Nacisnąć jeden z przycisków wydania:
    1. [W tle]
    2. [Wyświetl]

→W zależności od wybranego przycisku, system wysyła dokument Oferta sprzedaży natychmiast lub z opóźnieniem na określonym lub zdefiniowanym nośniku wydania i w formacie zgodnym z zapisanym lub wybranym szablonem dokumentu.

Okno dialogowe Oferta wyjściowa

Pola:

  • Definicja daty
  • Data dokumentu

    Za pomocą tych dwóch pól można określić datę dokumentu.

Jeśli w polu Definicja daty zostanie podana opcja Zastosuj datę realizacji, jako data dokumentu zostanie użyta data utworzenia dokumentu.

Jeśli określono wpis Zastosuj podaną datę, datę dokumentu można wprowadzić w polu Data dokumentu.

System zaproponuje bieżącą datę.

Utwórz wersję oferty

Za pomocą akcji [Utwórz wersję oferty] system wygeneruje wersję oferty. Wersja oferty zawiera wszystkie opublikowane elementy projektu oferty i zastępuje istniejącą poprzednią wersję. Wersja oferty nie może zostać zmieniona i zawsze odwołuje się do powiązanej wersji roboczej.

Jeśli pozycja oferty została częściowo zamówiona, nowa pozycja oferty zawiera pozostałą ilość, która nie została jeszcze zamówiona.

Jeśli akcja nie mogła zostać przeprowadzona pomyślnie, poprzednia wersja pozostaje aktywna. Nie można jej jednak zamówić. Nowa wersja otrzymuje status Nieważne. Nieważną wersję można usunąć.

Wskazówka
Wersje i warianty tego samego projektu są numerowane oddzielnie.

Warunki wstępne

  • Oferty typu Wersja wstępna są otwarte i mają status Zwolnione.
  • Rodzaj oferty do tworzenia wersji oferty jest wprowadzany w rodzaju oferty otwartej wersji roboczej oferty.

Instrukcja

  1. Należy otworzyć aplikację Oferty sprzedaży
  2. Otworzyć wersję roboczą oferty sprzedaży, dla której ma zostać utworzona wersja oferty
  3. Kliknąć tę akcję na standardowym pasku narzędzi pod przyciskiem [Akcje: Utwórz wersję oferty]

→Otworzy się okno dialogowe.

  1. W razie potrzeby należy zdefiniować ustawienia przetwarzania w oknie dialogowym.
  2. Wybrać jeden z typów przetwarzania za pomocą przycisków:
    1. [W tle]
    2. [Wyświetl]

→System utworzy nową wersję oferty.

Utwórz wariant oferty

Za pomocą akcji [Utwórz wariant oferty] system wygeneruje wariant oferty.

W przypadku wariantu oferty należy wybrać pozycje, które mają zostać w nim uwzględnione. Wybrane pozycje stają się normalnymi pozycjami, niezależnie od ich kategorii w powiązanej wersji roboczej. Oznacza to na przykład, że pozycja opcjonalna z wersji roboczej staje się zwykłą pozycją w wariancie oferty. Pozycje alternatywne otrzymują numer referencyjny do powiązanej pozycji normalnej jako numer pozycji. Pozycje szczegółowe zachowują swoje numery podpozycji. Grupy mogą być również przenoszone.

Wariant oferty zawsze odwołuje się do powiązanej wersji roboczej. Jest on tworzony z unikalnym numerem wariantu i otrzymuje status W opracowaniu. To, czy wariant oferty może zostać zmieniony, zależy od ustawienia w polu Zmiana wariantu, które zostało zdefiniowane w typie oferty sprzedaży używanym dla wersji roboczej oferty.

Jeśli określono, że wariant oferty można zmienić tylko za pośrednictwem wersji roboczej, nie można edytować wariantu oferty. W przeciwnym razie możliwe zmiany dotyczą usuwania i dodawania pozycji. W takim przypadku ostrzeżenie będzie również wskazywać, że odwołanie do wersji roboczej uległo zmianie.

Podczas dodawania pozycji należy pamiętać, że można dodawać tylko te pozycje, które nie są zawarte w wersji roboczej w odniesieniu do pozycji podstawowej i numeru referencyjnego. I odwrotnie, do wersji roboczej nie można dodać żadnych pozycji, jeśli zostały one dodane ręcznie do pozycji roboczej w powiązanym wariancie wyceny bez odniesienia.

Warunki wstępne

  • Oferty typu Wersja wstępna są otwarte i mają status Zwolnione.
  • Rodzaj oferty do tworzenia wariantów oferty jest wprowadzony w rodzaju oferty otwartej wersji roboczej oferty.

Instrukcje

  1. Otworzyć aplikację Oferty sprzedaży
  2. Otworzyć wersję roboczą oferty sprzedaży, dla której ma zostać utworzony wariant oferty
  3. Kliknąć tę akcję na standardowym pasku przycisków pod przyciskiem [Akcje] [Utwórz wariant oferty]
    →Otworzy się okno dialogowe. Więcej informacji na temat okna dialogowego można znaleźć w tym rozdziale: Okno dialogowe Utwórz wariant oferty.
  4. Należy określić, które pozycje mają zostać przeniesione do wariantu oferty w zależności od ich zastosowania.
  5. W razie potrzeby można określić ustawienia przetwarzania.
  6. Wybrać jeden z typów przetwarzania za pomocą przycisków:
    1. [W tle]
    2. [Wyświetl]

→System utworzy nowy wariant oferty.

Okno dialogowe Utwórz wariant oferty

Pola:

  • Przenieś aktywne pozycje (pole wyboru) – w przypadku aktywacji parametry Przenieś aktywne pozycje wszystkie aktywne pozycje podstawowe (w tym ich pozycje szczegółowe) zostaną przeniesione do wariantu oferty lub zamówienia sprzedaży.
  • Przenieś pozycje opcjonalne (pole wyboru) – w przypadku aktywacji parametru Przenieś pozycje opcjonalne wszystkie opcjonalne pozycje podstawowe (w tym ich pozycje szczegółowe) są przenoszone do wariantu oferty lub zamówienia sprzedaży.

Oblicz ponownie

Za pomocą akcji [Oblicz ponownie] na standardowym pasku przycisków pod przyciskiem [Akcje] można w razie potrzeby przeliczyć kwoty dokumentu. Przeliczenie zwykle odbywa się automatycznie podczas zapisywania, pod warunkiem, że rabaty wartości zamówienia lub rabaty krzyżowe są aktywowane.

Wskazówka
Należy pamiętać, że nie jest przeprowadzana żadna nowa kalkulacja ceny, a jedynie, na przykład, uwzględniane są wszelkie zmienione kursy wymiany walut w celu przeliczenia walut lokalnych.

Jeśli trzeba przeliczyć wszystkie oferty zakupu, zamówienia zakupu, oferty sprzedaży, zamówienia sprzedaży i zamówienia dystrybucji, można skorzystać z tej aplikacji działającej w tle: Przelicz oferty i zamówienia.

Instrukcje

  1. Należy otworzyć aplikację Oferty sprzedaży
  2. Otworzyć ofertę sprzedaży, dla której mają zostać przeliczone ceny i kwoty.
  3. Kliknąć akcję [Oblicz ponownie] na standardowym pasku przycisków pod przyciskiem [Akcje].

→Ceny i kwoty oferty zostaną przeliczone. Zmiany zostaną natychmiast zapisane.

Wyszukiwanie i dodawanie pozycji (tabela pozycji)

W różnych aplikacjach dokumentów, np. we wnioskach o zaopatrzenie, ofertach, zamówieniach lub zamówieniach sprzedaży, zleceniach dystrybucji itp. można użyć akcji [Wyszukaj i dodaj pozycje], aby aby wyszukać odpowiednie pozycje z innych dokumentów i dodać je do dokumentu docelowego. Dokument źródłowy, w którym wyszukiwana jest pozycja, może mieć ten sam rodzaj dokumentu co dokument docelowy. Inne rodzaje dokumentów są również dostępne jako źródła.

W przeciwieństwie do funkcji [Duplikuj] w edytorze pozycji, tylko wybrane dane, takie jak identyfikacja pozycji i ilość, są przenoszone z pozycji dokumentu źródłowego, gdy pozycja jest przenoszona z oryginalnego dokumentu.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcje: Wyszukiwanie i dodawanie pozycji.

Wskazówka
Należy pamiętać, że warianty oferty mogą być przetwarzane za pomocą tej akcji tylko wtedy, gdy wartość W wariancie jest zdefiniowana dla rodzaju oferty używanej w powiązanej wersji roboczej oferty w polu Zmiana wariantu.

Wybieranie i przenoszenie pozycji z wersji roboczej (tabela pozycji)

Akcja [Wybierz i przenieś pozycje z wersji roboczej] pozwala wybrać pozycje z wersji roboczej należące do wariantu wyceny i przenieść je do wariantu wyceny. Kliknięcie tej akcji powoduje otwarcie okna dialogowego, w którym wszystkie zwolnione pozycje wersji roboczej są oferowane do wyboru. Pozycje z wersji roboczej, które są już zawarte w wariancie oferty, są również wymienione i już wybrane do przeniesienia. W celu przeniesienia pozycje wersji roboczej zawarte w wariancie są usuwane, a do wariantu przenoszone są tylko pozycje wybrane w oknie dialogowym.

Ta czynność jest dostępna dla wariantów oferty o statusie W trakcie realizacji.

Warunki wstępne

  • Oferta jest wariantem oferty i opiera się na wersji roboczej.
  • Ogólny status wariantu oferty to W trakcie realizacji.

Instrukcje

  1. Należy otworzyć aplikację Oferty sprzedaży
  2. Otworzyć wariant oferty, do którego ma zostać dodana pozycja z powiązanej wersji roboczej.
  3. Kliknąć przycisk [Wybierz i przyjmij pozycje z wersji roboczej] na pasku narzędzi tabeli pozycji.

→Otworzy się okno dialogowe. Więcej informacji na temat okna dialogowego można znaleźć w tym rozdziale: Okno dialogowe Wybierz i zastosuj elementy z wersji roboczej.

  1. Za pomocą pól wyboru można określić, które elementy z wersji roboczej mają zostać uwzględnione
  2. Po wybraniu należy wybrać przycisk [OK].

→System usunie pozycje z wersji roboczej z oferty sprzedaży i doda wybrane pozycje z wersji roboczej do oferty.

→Tworzone są relacje łańcucha dokumentów między wersją roboczą oferty a wariantem oferty.

→Dokument zostanie zapisany.

Okno dialogowe Wybierz i przenieś pozycje z wersji roboczej

Kliknięcie akcji powoduje otwarcie okna dialogowego, w którym można wybrać pozycje do przeniesienia. Zostaną wyświetlone wszystkie pozycje w wersji roboczej oferty oznaczone statusem Zwolnione.

Pola:

  • Oferta – w tym polu wyświetlana jest identyfikacja oferty, z której pozycje mają zostać wybrane i przeniesione do otwartej oferty.
  • Rodzaj oferty – wyświetla rodzaj oferty Wersja robocza.

Kolumny tabeli odpowiadają kolumnom tabeli pozycji w aplikacji. Więcej informacji na temat wyświetlanych kolumn można znaleźć w dokumentacji: Oferty sprzedaży

Pola:

  • Numer pozycji – wyświetla odpowiedni numer pozycji w projekcie oferty.
  • Pozycja – wyświetla numer pozycji w wariancie oferty.
  • Zastosowanie – wyświetla użycie pozycji wynikające z projektu oferty. Wyświetlane mogą być następujące użycia:
    • Aktywne
    • Opcjonalne
    • Alternatywne
  • Grupa – wyświetla identyfikator i nazwę grupy, do której przypisany jest artykuł.
  • Pozycja – wyświetla identyfikację i opis artykułu pozycji.
  • Całkowita ilość – wyświetla całkowitą ilość artykułu.
  • Cena brutto – wyświetla cenę brutto odnoszącą się do wymiaru ceny.
  • Wymiar ceny – wyświetla wymiar ceny.
  • Przenieś pozycje z wersji roboczej (pole wyboru) – kolumna nie ma nagłówka. Zawiera pole wyboru dla każdej pozycji, za pomocą którego można wybrać wersję roboczą pozycji do przeniesienia do wariantu oferty. Pozycje zawarte w wariancie oferty są już zaznaczone.

Wyszukiwanie i dodawanie pozycji (tabela pozycji)

Za pomocą akcji [Wyszukaj i dodaj pozycję] na pasku narzędzi tabeli pozycji można dodawać nowe pozycje do oferty sprzedaży, wyszukując pozycje sprzedaży lub, w stosownych przypadkach, cechy pozycji.

Opis tej akcji można znaleźć w dokumentacji: Akcja: Wyszukaj i dodaj pozycje.

Wskazówka
Należy pamiętać, że warianty oferty mogą być przetwarzane za pomocą tej akcji tylko wtedy, gdy wpis W wariancie jest zdefiniowany dla rodzaju oferty używanego dla powiązanej wersji roboczej oferty w polu Zmiana wariantu.

Wyszukiwanie i dodawanie pozycji wariantowych do pozycji referencyjnych (tabela pozycji)

Użycie akcji [Wyszukaj i dodaj artykuły wariantowe do artykułów referencyjnych] na pasku narzędzi tabeli artykułów otwiera okno dialogowe, w którym można wyszukać artykuły wariantowe dla artykułu referencyjnego i wprowadzić łączną ilość dla każdego z żądanych artykułów wariantowych. Jeśli następnie zostanie wybrany przycisk [Zastosuj wszystkie], nowe pozycje podstawowe zostaną automatycznie utworzone i zapisane w tabeli pozycji dokumentu, jeśli nie wystąpią żadne komunikaty uniemożliwiające zapisanie. Jeśli pojawią się komunikaty, transfer zostanie przeprowadzony za pomocą edytora pozycji.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcja: Wyszukiwanie i dodawanie pozycji wariantowych do pozycji referencyjnych.

Wskazówka
Należy pamiętać, że warianty oferty mogą być przetwarzane za pomocą tej akcji tylko wtedy, gdy wpis W wariancie jest zdefiniowany dla rodzaju oferty używanego dla powiązanej wersji roboczej oferty w polu Zmiana wariantu.

Alternatywny wariant (edytor pozycji)

Za pomocą akcji [Alternatywny wariant] pod przyciskiem [Akcje] na pasku narzędzi edytora artykułów można wybrać artykuł wariantowy dla artykułu referencyjnego otwartego w edytorze artykułów. Jeśli artykuł wariantowy jest już otwarty, należy wybrać alternatywny artykuł wariantowy.

Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji: Akcja: Wybierz artykuł wariantowy dla artykułu referencyjnego.

Wskazówka
Należy pamiętać, że warianty oferty mogą być przetwarzane za pomocą tej akcji tylko wtedy, gdy wpis W wariancie jest zdefiniowany dla rodzaju oferty używanego dla powiązanej wersji roboczej oferty w polu Zmiana wariantu.

Sprawdź dostępność (edytor pozycji)

Za pomocą akcji [Sprawdź dostępność] pod przyciskiem [Akcje] na pasku narzędzi edytora pozycji można ręcznie uruchomić sprawdzanie dostępności dla bieżącej pozycji. System sprawdza, czy artykuły, które mają zostać dostarczone zgodnie z pozycją, są dostępne w żądanym dniu wysyłki, tj. czy mogą zostać dostarczone.

Więcej informacji można znaleźć w tej dokumentacji: Weryfikacja dostępności.

Wskazówka
Należy pamiętać, że warianty oferty mogą być przetwarzane za pomocą tej akcji tylko wtedy, gdy wpis W wariancie jest zdefiniowany dla rodzaju oferty używanego dla powiązanej wersji roboczej oferty w polu Zmiana wariantu.

Pochodzenie ceny (edytor pozycji)

Akcja [Pochodzenie ceny] pod przyciskiem [Akcje] na pasku przycisków edytora artykułów pokazuje pochodzenie i pochodzenie znalezionych i automatycznie ustalonych cen, a także niektóre powiązane wartości.

Więcej informacji można znaleźć w niniejszej dokumentacji: Akcja: Pochodzenie ceny.

Konfiguruj artykuł (edytor pozycji)

Za pomocą akcji [Konfiguruj artykuł] dostępnej pod przyciskiem [Akcje] na pasku przycisków edytora pozycji można skonfigurować odpowiednie pozycje. Możliwe jest skonfigurowanie produktu (wyższy priorytet) lub zdefiniowanie właściwości pozycji (niższy priorytet). W obu przypadkach akcja ta otwiera odpowiednie okno dialogowe.

Więcej informacji można znaleźć w niniejszej dokumentacji:

  • Wprowadzenie: Cechy produktu
  • Konfiguracja produktu

Czy ten artykuł był pomocny?