Niniejszy dokument zawiera opis funkcji z obszaru Zarządzanie relacjami. Opis obejmuje między innymi główną funkcję Zarządzanie relacjami z partnerami, która umożliwia m.in. zdefiniowanie schematów numeracji jako wartości domyślnej dla rodzajów perspektyw lub kampanii.
Informacje ogólne dotyczące funkcji biznesowych w aplikacji Konfiguracja oraz zestawienie innych funkcji znajdują się w dokumencie Konfiguracja: Funkcje biznesowe.
Funkcja Zarządzanie relacjami
Oznaczenie | Zarządzanie relacjami |
Nazwa techniczna | com.cisag.app.Crm |
Od wersji | Semiramis 4 |
Wymagana licencja | com.cisag.app.Crm |
Możliwość dezaktywacji | Tak |
Pomoc kontekstowa | Funkcja Zarządzanie relacjami służy do aktywacji/dezaktywacji aplikacji obsługujących zarządzania relacjami. Ponadto umożliwia zdefiniowanie schematów numeracji jako wartości domyślnej dla rodzajów perspektyw lub kampanii. |
Zakładka Ustawienia
Pola dostępne dla podstawowej konfiguracji obszaru Zarządzanie relacjami:
- Schemat numeracji rodzajów perspektyw — w tym polu można określić schemat numeracji typu Rodzaje dokumentów, który istnieje w systemie. Ma to na celu umożliwienie automatycznego przypisywania numerów dla rodzajów perspektyw sprzedaży. Schemat numeracji zapisany w tym polu jest używany przez system do automatycznego określania i przypisywania numeru w rodzaju perspektyw sprzedaży dla wszystkich nowych rodzajów perspektyw sprzedaży.
- Schemat numeracji rodzajów kampanii — w tym polu można określić schemat numeracji typu Rodzaje dokumentów, który istnieje w systemie. Ma to na celu umożliwienie automatycznego przypisywania numerów dla rodzajów kampanii. Schemat numeracji zapisany w tym polu jest używany przez system do automatycznego określania i przypisywania numeru w rodzaju kampanii dla wszystkich nowych rodzajów kampanii.
- Rozszerzenie kontroli statusu w perspektywach sprzedaży — należy użyć tego pola wyboru, aby aktywować rozszerzone kontrole statusu w aplikacji Perspektywy sprzedaży. Dzięki rozszerzonym kontrolom statusu dostępność działań i zmian statusu zależy od statusu perspektywy sprzedaży.
- Rozszerzenie kontroli statusu w kampaniach sprzedaży — należy użyć tego pola wyboru, aby aktywować rozszerzone kontrole statusu w aplikacji Kampanie. Dzięki rozszerzonym kontrolom statusu dostępność działań i zmian statusu zależy od statusu kampanii. Jeśli pole zostanie aktywowane, nowo utworzone kampanie będą miały status Utworzona.