Aplikacja służy do wyszukiwania działań w ramach projektu. Za pomocą tej aplikacji można uzyskać przegląd wszystkich działań projektowych, które zostały zarejestrowane dla różnych projektów i etapów projektu.
Definicje terminów
Działania projektowe
Działania projektowe służą do planowania poszczególnych etapów pracy w ramach etapu projektu i przypisywania ich do jednego lub większej liczby partnerów, którzy są odpowiedzialni za wykonanie działania. Działania w ramach projektu to indywidualne działania przypisane do etapu projektu. Mogą one być przetwarzane tylko pojedynczo.
Opis aplikacji
Aplikacja Lista: Działania projektowe zapewnia przegląd zarejestrowanych działań projektowych. W tym celu aplikacja posiada obszar zapytań i obszar roboczy.
Nagłówek
Pola wyszukiwania są przechowywane w nagłówku. Z reguły najważniejsze pola wyszukiwania są już dostępne. Jednak ich liczba i rozmieszczenie mogą się różnić.
Nagłówek jest taki sam dla wszystkich widoków obszaru roboczego. Można określić, które pola wyszukiwania będą wyświetlane.
Poniżej wymieniono wszystkie główne pola wyszukiwania:
- Rodzaj projektu – identyfikator rodzaju projektu
- Projekt – numer projektu
- Etap projektu – etap projektu jako kryterium wyszukiwania
- Numer – numer działania
- Rodzaj działania – identyfikator rodzaju działania
- Odpowiedzialny użytkownik – partner wskazany jako osoba odpowiedzialna za projekt lub jego etap
- Początek – data rozpoczęcia działania
- Koniec – data zakończenia działania
- Klasyfikacja 1 do 5 – klasyfikacje projektu od 1 do 5
- Status – status działania projektowego. Dostępne są:
- Planowane
- Do realizacji
- W trakcie realizacji
- Opóźniony
- Opóźnienie w przetwarzaniu
- Zrealizowane
- Zakończony bez przetworzenia
Obszar roboczy
W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są działania projektu, których dotyczy zapytanie. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla aktywności projektu. Można utworzyć kilka widoków, aby wyświetlić działanie projektu na różne sposoby z różnymi informacjami.
Wszystkie główne kolumny tabeli w widoku standardowym zostały opisane poniżej:
- Priorytet – priorytet aktywności. Priorytety od 1 do 3 są wyświetlane z wykrzyknikiem. Priorytet działania jest definiowany w jego rodzaju.
- Kategoria – kategoria działania
- Rodzaj działania – identyfikator rodzaju działania
- Oznaczenie rodzaju działania – opis rodzaju działania
- Liczba – numer działania. Jest on generowany automatycznie podczas tworzenia działania
- Dotyczy – tekst działania
- Odpowiedzialny użytkownik – partner przypisany jako osoba odpowiedzialna do działania
- Nazwa osoby odpowiedzialnej – nazwa odpowiedzialnego partnera
- Początek – data rozpoczęcia działania
- Koniec – data zakończenia działania
- Status – status działania
Konfiguracja
W aplikacji Konfiguracja nie istnieją ustawienia dla aplikacji Lista: Działania projektowe.
Jednostki biznesowe
Następująca jednostka biznesowa: com.sem.ext.app.project.activity.obj.ProjectActivity jest istotna dla aplikacji Lista: Działania projektowe. Jest ona używana między innymi do:
- nadawania uprawnień,
- konfiguracji definicji aktywności lub
- importu lub eksportu danych.
Uprawnienia
Uprawnienia można przypisywać zarówno przy użyciu ról uprawnień, jak i poprzez przypisanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Nie ma specjalnych uprawnień dla aplikacji Lista: Działania projektowe.
Przypisania organizacji
Jeśli funkcja Uprawnienia do treści jest aktywna w aplikacji Konfiguracja dany użytkownik może korzystać z aplikacji Lista: Działania projektowe tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano jej organizację, która jest zintegrowana z co najmniej jedną z następujących struktur organizacyjnych:
- Sprzedaż
Funkcje specjalne
Nie ma żadnych specjalnych funkcji dla aplikacji Lista: Działania projektowe.
Upoważnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Lista: Działania projektowe nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.