Lista: Perspektywy sprzedaży

Niniejszy dokument opisuje strukturę aplikacji Lista: Perspektywy sprzedaży. Aplikacja ta służy przede wszystkim do wyszukiwania potencjalnych klientów przy użyciu ich podstawowych informacji, takich jak status i data rozpoczęcia. Za pomocą tej aplikacji można uzyskać przegląd wprowadzonych potencjalnych klientów i wyświetlić ich łańcuch dokumentów powiązanych.

Definicje terminów

Rodzaje perspektyw sprzedaży

Rodzaje perspektyw sprzedaży służą do identyfikacji perspektyw sprzedaży. Schemat numeracji dla perspektyw sprzedaży korzystających z tego typu jest zdefiniowany w rodzaju perspektywy sprzedaży. Rodzaje perspektyw sprzedaży zawierają również wartości domyślne i ustawienia, które wpływają na dalsze przetwarzanie perspektyw sprzedaży tego typu.

Perspektywy sprzedaży

Perspektywy sprzedaży opisują obiecujące możliwości sprzedaży z potencjalnymi lub istniejącymi klientami. Informacje, które wspierają sukces sprzedaży, są dostarczane dla perspektywy sprzedaży. Obejmuje to na przykład zaplanowane i zakończone działania, zaangażowane osoby i prawdopodobieństwo sukcesu sprzedaży.

Opis aplikacji

Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego. Wszystkie pola w nagłówku mogą być używane jako funkcje wyszukiwania. Obszar roboczy zawiera tabelę z kolumnami perspektyw sprzedaży. Wyświetlane są tam odpowiednie perspektywy sprzedaży.

Nagłówek

Pola zapytań są przechowywane w nagłówku aplikacji. Z reguły najważniejsze pola zapytań są już dostępne. Jednak liczba pól zapytań i ich rozmieszczenie mogą się różnić.

Nagłówek jest taki sam dla wszystkich widoków obszaru roboczego. Można określić, które pola zapytań będą wyświetlane. Poniżej wymieniono wszystkie niezbędne pola zapytań. Jeśli zostaną dodane dodatkowe pola, ich opis znajduje się w bezpośredniej pomocy:

  • Rodzaj perspektywy sprzedaży – w tym polu należy wprowadzić rodzaj perspektywy sprzedaży jako kryterium wyszukiwania
  • Numer – w razie potrzeby wprowadzić numer perspektywy sprzedaży jako cechę wyszukiwania. Rodzaj i numer razem jednoznacznie identyfikują perspektywę sprzedaży
  • Opis – w razie potrzeby wprowadzić nazwę perspektywy sprzedaży jako kryterium wyszukiwania
  • Status – w razie potrzeby należy wybrać status perspektywy sprzedaży jako kryterium wyszukiwania. Dostępne są następujące statusy:
    • (wszystkie)
    • Aktywne
    • Nieaktywne
    • Pozyskane
    • Utracone
    • Zablokowane
    • Reorganizacja rozpoczęta
  • Etap sprzedaży – należy wprowadzić etap sprzedaży jako kryterium wyszukiwania
  • Prawdopodobieństwo – w razie potrzeby wprowadzić prawdopodobieństwo jako funkcję wyszukiwania
  • Przychód – w razie potrzeby wprowadzić przychód jako funkcję wyszukiwania
  • Marża pokrycia – w razie potrzeby wprowadzić marżę pokrycia jako funkcję wyszukiwania
  • Data rozpoczęcia – w razie potrzeby wprowadzić datę lub okres jako charakterystykę wyszukiwania dla dnia, w którym wprowadzono lub wygenerowano perspektywę sprzedaży
  • Data zakończenia – w razie potrzeby wprowadzić datę lub okres dla daty zamknięcia perspektywy sprzedaży jako kryterium wyszukiwania
  • Obowiązujący – w razie potrzeby wprowadzić jako kryterium wyszukiwania, czy perspektywa sprzedaży została wiążąco potwierdzona, czy nie. Dostępne są następujące wpisy:
    • Tak
    • Nie
    • (ignoruj)
  • Klasyfikacja 1 – w razie potrzeby wybrać klasyfikację jako funkcję wyszukiwania dla potencjalnych klientów. Można wybrać istniejącą w systemie klasyfikację typu Klasyfikacja perspektyw sprzedaży 1.
  • Klasyfikacja 2 – w razie potrzeby wybrać klasyfikację jako funkcję wyszukiwania dla potencjalnych klientów. Można wybrać istniejącą w systemie klasyfikację typu Klasyfikacja perspektyw sprzedaży 2.
  • Klasyfikacja 3 – w razie potrzeby wybrać klasyfikację jako funkcję wyszukiwania dla potencjalnych klientów. Można wybrać istniejącą w systemie klasyfikację typu Klasyfikacja perspektyw sprzedaży 3.
  • Klasyfikacja 4 – w razie potrzeby wybrać klasyfikację jako funkcję wyszukiwania dla potencjalnych klientów. Można wybrać istniejącą w systemie klasyfikację typu Klasyfikacja perspektyw sprzedaży 4.
  • Klasyfikacja 5 – w razie potrzeby wybrać klasyfikację jako funkcję wyszukiwania dla potencjalnych klientów. Można wybrać istniejącą w systemie klasyfikację typu Klasyfikacja perspektyw sprzedaży 5.

Obszar roboczy

W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są zapytania dotyczące potencjalnych klientów. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla danego potencjalnego klienta. Można tworzyć i zapisywać wiele widoków, aby móc wyświetlać perspektywę sprzedaży na różne sposoby i z różnymi informacjami.

Widok domyślny

Poniżej opisano wszystkie główne kolumny tabeli w widoku Domyślny. Jeśli dodane zostaną dodatkowe kolumny, ich opis będzie można znaleźć w bezpośredniej pomocy.

Tabela widoku domyślnego składa się z następujących kolumn:

  • Rodzaj perspektywy sprzedaży – wyświetlany jest rodzaj perspektywy sprzedaży. Rodzaj i numer razem identyfikują perspektywę sprzedaży.
  • Numer – wyświetlany jest numer perspektywy sprzedaży. Rodzaj i numer razem identyfikują perspektywę sprzedaży.
  • Partner – wyświetlany jest partner powiązany z perspektywą sprzedaży
  • Hasło wyszukiwania partnera – wyświetlone zostaje hasło wyszukiwania partnera
  • Znacznik usunięcia partnera – ta kolumna wskazuje, czy partner powiązany z perspektywa sprzedaży oznaczony jest znacznikiem usuwania
  • Właściwa organizacja – wyświetlana a jest organizacja odpowiedzialna za perspektywę sprzedaży
  • Opis organizacji odpowiedzialnej – wyświetlana jest nazwa odpowiedzialnej organizacji
  • Data rozpoczęcia – wyświetlana jest data rozpoczęcia perspektywy sprzedaży
  • Prawdopodobieństwo – prawdopodobieństwo sukcesu perspektywy sprzedaży jest wyświetlane tak, jak zostało wprowadzone w perspektywie sprzedaży
  • Przychód – docelowy przychód dla perspektywy sprzedaży jest wyświetlany tak, jak został wprowadzony w perspektywie sprzedaży
  • Etap sprzedaży – wyświetlany jest numer etapu sprzedaży przypisanego do perspektywy sprzedaży
  • Oznaczenie etapu sprzedaży – wyświetlana jest nazwa etapu sprzedaży
  • Status – wyświetlana jest ikona stanu perspektywy sprzedaży. Perspektywa sprzedaży może mieć następujące statusy:
    • Aktywne
    • Nieaktywne
    • Pozyskane
    • Utracone
    • Zablokowane
    • Reorganizacja rozpoczęta
  • Obowiązujący – jeśli wyświetlana perspektywa sprzedaży jest wiążąca, w tej kolumnie wyświetlany jest haczyk
  • Data zakończenia – wyświetlana jest data ustawiona jako docelowa data pomyślnego ukończenia perspektywy sprzedaży
  • Marża pokrycia – docelowa marża pokrycia jest wyświetlana zgodnie z perspektywą sprzedaży
  • Obsługujący – wyświetlany jest numer partnera pracownika odpowiedzialnego za perspektywę sprzedaży
  • Odpowiedzialny pracownik – wyświetlane jest imię i nazwisko pracownika odpowiedzialnego za perspektywę sprzedaży

Konfiguracja

Aplikacja Lista: Perspektywy sprzedaży nie wymaga definiowania dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostki biznesowe

Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Lista: Perspektywy sprzedaży, która służy przykładowo do:

  • Przypisywania uprawnień
  • Konfigurowania definicji działań
  • Importowania lub eksportowania danych

Perspektywy sprzedaży:

com.cisag.app.crm.obj.Opportunity

Jednostka należy do następującej grupy jednostek biznesowych:

OrderData

Uprawnienia

Uprawnienia można przypisywać zarówno za pomocą ról uprawnień, jak i poprzez przypisanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji technicznej Autoryzacje.

Specjalne możliwości

Aplikacja Lista: Perspektywy sprzedaży nie posiada specjalnych możliwości.

Przypisywanie organizacji

Struktury organizacyjne służą do kontrolowania, które dane mają być widoczne, użyteczne lub edytowalne. W tym celu należy aktywować funkcję Uprawnienia do treści w aplikacji Konfiguracja.

Aby dana osoba mogła wyświetlić aplikację Lista: Perspektywy sprzedaży w menu użytkownika i mieć możliwość jej otwarcia, musi być przypisana do organizacji, która jest zintegrowana z jedną z następujących struktur organizacyjnych:

  • Sprzedaż

Aby dana osoba mogła pobierać dokumenty, jedna z przypisanych jej organizacji musi zostać wprowadzona do tabeli Uprawnienia w aplikacji Rodzaje perspektyw sprzedaży. Więcej informacji na temat tabeli Uprawnienia i kompleksowy przegląd uprawnień związanych z treścią można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia związane z treścią.

Funkcje specjalne

Aplikacja Lista: Perspektywy sprzedaży nie posiada specjalnych funkcji.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Lista: Perspektywy sprzedaży jest przeznaczona dla partnerów biznesowych typu Przedstawiciel.

Czy ten artykuł był pomocny?