Dostępne są trzy tabele wirtualne do wyświetlania otwartych wartości zamówień sprzedaży:
- Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: otwarte wartości określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy lub faktury.
- Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości dostawy określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy.
- Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości faktury określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości faktur.
Opcjonalnie wyświetlane są odpowiednie odniesienia do dokumentów (zamówienia dostawy, faktury sprzedaży). Można je ograniczyć za pomocą filtra.
Grupa docelowa
- Konsultanci
- Programiści
Definicja terminów
Tabela wirtualna
Tabela wirtualna nie istnieje w bazie danych, ale jest emulowana przez SAS. Zasadniczo dostęp do tabeli wirtualnej można uzyskać w taki sam sposób, jak do tabeli bazy danych. Zawartość tabeli wirtualnej jest obliczana w czasie wykonywania zapytania na podstawie wartości wejściowych. Jako wynik zapytania może zostać zwrócona dowolna liczba wierszy. Tabela wirtualna może być używana tylko jako pojedyncza tabela w prostej instrukcji SQL.
Tabele wirtualne powinny być używane, jeśli wynik zapytania może zawierać więcej niż jeden wiersz. Jeśli wynik zapytania zawiera tylko maksymalnie jeden wiersz, funkcja wirtualna jest odpowiednia, ponieważ może być używana w złączeniach.
Tabela wirtualna
Dostępne są trzy tabele wirtualne do wyprowadzania otwartych wartości zamówień sprzedaży:
- Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: otwarte wartości określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy lub faktury.
- Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości dostawy określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy.
Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości faktury określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości faktur.
Opcjonalnie wyświetlane są odpowiednie odniesienia do dokumentów (zamówienia dostawy, faktury sprzedaży). Można je ograniczyć za pomocą filtra.
Należy pamiętać, że w przeciwieństwie do zakładki Zamówienia sprzedaży w aplikacji Zamówienia sprzedaży, autoryzacja związana z instancją nie wpływa na wiersze wyników w tych wirtualnych tabelach zgodnie z dostosowaniem.
Otwarte wartości
Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: otwarte wartości określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy lub faktury.
Tabela wirtualna jest tworzona przez klasę Java com.cisag.app.sales.order.log.OpenSalesOrderValuesVirtualTable
Otwarte wartości dostawy
Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości dostawy określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości dostawy.
Tabela wirtualna jest implementowana przez klasę Java
com.cisag.app.sales.order.log.OpenDeliveryValuesVirtualTable
Otwarte wartości faktur
Tabela wirtualna Zamówienia sprzedaży: Otwarte wartości faktury określa wszystkie zamówienia sprzedaży, które mają otwarte wartości faktur.
Tabela wirtualna jest implementowana przez klasę Java
com.cisag.app.sales.order.log.OpenInvoiceValuesVirtualTable.
Nazwa tabeli
Tabele wirtualne są tworzone w raporcie przy użyciu nazw:
- app_sales_OpenSalesOrderValuesVirtualTable (Otwarte wartości)
- app_sales_OpenDeliveryValuesVirtualTable (Otwarte wartości dostaw)
- app_sales_OpenInvoiceValuesVirtualTable (Otwarte wartości faktur)
Wyszukiwanie
Parametr wejściowy in_sourceDocumentInfo (więcej w rozdziale Kolumny tabeli) może być użyty do ustawienia, czy odniesienia do dokumentów dla odpowiednich zamówień sprzedaży powinny być wyświetlane w raporcie.
Sposób wyszukiwania jest określany w zależności od tego parametru.
- Jeśli in_sourceDocumentInfo ma wartość true, używane jest wyszukiwanie com.cisag.app.sales.rpt.obj.OpenOrderValuesDocumentInfoSearch.
Jeśli in_sourceDocumentInfo ma wartość false, używane jest wyszukiwanie com.cisag.app.sales.rpt.obj.OpenOrderValuesSearch.
Kolumny tabeli
Tabela wirtualna ma parametry wejściowe i wyjściowe, a każdy parametr odpowiada kolumnie w tabeli wirtualnej. Parametry wejściowe są oznaczone przedrostkiem in_. Są one również parametrami wyjściowymi (nie można ich zmienić). Czyste parametry wyjściowe nie mają przedrostka.
Struktura tabeli wirtualnej jest następująca:
Nazwa kolumny | Opis |
in_sourceOrderNumber | Określa jeden lub więcej numerów zamówień sprzedaży jako charakterystykę wyszukiwania. |
in_sourceOrderCustomer | Określa jednego lub więcej klientów jako charakterystykę wyszukiwania. W zależności od odpowiedniej tabeli wirtualnej, klient odpowiada tutaj zamawiającemu, odbiorcy dostawy lub odbiorcy faktury. |
in_SourcSalesRepresentative | Pozwala wprowadzić jednego lub więcej przedstawicieli jako wyszukiwaną cechę. Wartość odnosi się do pierwszego przedstawiciela odpowiednich zamówień. |
in_sourceOrderResponsible | Pozwala wprowadzić jednego lub więcej pracowników jako kryterium wyszukiwania. Wartość odnosi się do Odpowiedzialnego pracownika odpowiednich zamówień. |
in_sourceDocumentInfo | Określa, czy odniesienia do dokumentów mają być wyprowadzane (true) czy nie (false). |
in_orderTypeFilter | Zawiera odpowiednie rodzaje dokumentów. |
in_sourceSalesOrderType | Określa jeden lub więcej rodzajów zamówień sprzedaży jako charakterystykę wyszukiwania. |
in_sourceOrderDate_gmt | Określa datę lub okres, w którym wyszukiwane zamówienia sprzedaży zostały wprowadzone jako charakterystyka wyszukiwania. |
salesOrderHeaderGuid | Identyfikator GUID zamówienia sprzedaży |
referenceDate | Data zgodna z dokumentem referencyjnym |
referenceQuantity | Ilość zgodna z odniesieniem do dokumentu |
referenceQuantities0 | Ilość towaru 0 zgodnie z dokumentem referencyjnym |
referenceQuantities1 | Ilość towaru 1 zgodnie z dokumentem referencyjnym |
referenceQuantities2 | Ilość towaru 2 zgodnie z dokumentem referencyjnym |
referenceQuantities3 | Ilość towaru 3 zgodnie z dokumentem referencyjnym |
targetOrderType | Rodzaj dokumentu w dokumencie docelowym (zlecenie dostawy, faktura sprzedaży). |
targetOrderTypeCode | Identyfikacja rodzaju dokumentu docelowego |
targetOrderHeaderGuid | Identyfikator GUID nagłówka dokumentu docelowego. |
targetOrderDetailGuid | Identyfikator GUID pozycji dokumentu docelowego |
targetOrderTypeGuid | Identyfikator GUID rodzaju dokumentu docelowego |
targetOrderNumber | Numer nagłówka dokumentu docelowego |
targetOrderDetail-Number | Numer pozycji dokumentu docelowego |
targetOrderDetailSub-Number | Numer pozycji szczegółowej dokumentu docelowego |
targetOrderFormatted-DetailNumber | Kompletny numer pozycji dokumentu docelowego |
targetOrderFormatted-FullNumber | Pełny numer dokumentu docelowego |
targetItemGuid | Identyfikator GUID pozycji w pozycji dokumentu docelowego |
targetPartnerGuid | Identyfikator GUID partnera w pozycji dokumentu docelowego |
targetOrderDate | Data wprowadzenia dokumentu docelowego |
targetOrderQuantity | Ilość w pozycji dokumentu docelowego |
Na przykład, jeśli wyniki do zamówień dostawy i faktur wychodzących mają zostać ograniczone, filtr ma postać: ORDER_TYPE_FILTER = „90, 100”.
Typ bazy danych
Odpowiednim typem bazy danych jest OLTP:
public short[] getDatabaseContentTypes() {
return new short[] {CisODBCExtensionLogic.DB_CONTENT_TYPE_OLTP};
}
Uprawnienia
Definicje uprawnień obiektu biznesowego łańcucha dokumentów służą do ograniczenia możliwości korzystania z tabeli wirtualnej:
public byte[] getBaseBusinessObjectGuid() {
return CisObjectUtility.getClassGuid(
com.cisag.app.sales.obj.SalesOrder.class);
}