Raport: Banki

Przegląd tematu

Aplikacja Raport: Banki może być używana do wyprowadzania danych podstawowych aplikacji Banki jako dokumentu raportu.

Niniejszy dokument zawiera w szczególności informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można określić, co zawiera dokument raportu, który ma zostać wydrukowany. Znajdują się tu również informacje na temat wyniku wydruku. Możliwe ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają również opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wyjścia. Opis możliwych ustawień wyjściowych znajduje się w artykule Instrukcja obsługi.

Procedury korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumentacji Instrukcje: Wydanie dokumentów raportów.

Definicje terminów

Dokument raportu — wyjście raportu do urządzenia wyjściowego, takiego jak drukarka, lub do pliku tworzy dokument raportu lub fakturę. Dokument raportu zawiera listę obiektów, na przykład listę adresów. Faktura zawsze zawiera obiekt, na przykład zamówienie sprzedaży.

Dokumenty mogą być archiwizowane lub wysyłane do partnera, na przykład faksem lub pocztą elektroniczną.

Opis aplikacji

Aplikacja Raport: Banki może być używana do wyprowadzania danych podstawowych aplikacji Banki jako dokumentu raportu.

Parametr

Za pomocą parametrów można określić charakterystykę wyszukiwania, a w rezultacie wynik wyjściowy. Parametry są zatem używane do filtrowania oraz wybierania zestawów danych.

  • Tytuł raportu — wartością domyślną jest zazwyczaj nazwa raportu bazowego. Tytuł można zdefiniować indywidualnie. W tym miejscu należy wprowadzić żądany tytuł lub zmienić wartość domyślną.

W interfejsie aplikacji występują następujące pola, które pozwalają na ograniczenie liczby wyświetlanych banków w raporcie:

  • Kraj
  • Bank
  • Nazwa 
  • Skrót nazwy
  • Kod SWIFT 
  • Krajowy numer identyfikacyjny banku
  • Inny krajowy numer identyfikacyjny banku 
  • Numer PAN 
  • Centrala banku 
  • Znacznik usuwania

Dokument wyjściowy

W dokumencie raportu pola są wyświetlane w podobny sposób jak w aplikacji Banki na podstawie zdefiniowanych parametrów.

W przypadku elementu ze wskaźnikiem usuwania pierwszym wierszem w raporcie jest wiersz Ustawiono znacznik usuwania.

W kolumnach wyświetlane są następujące pola:

  • Kraj — w tej kolumnie można znaleźć kraj wybranego banku
  • Identyfikator banku — kolumna zawiera identyfikator wybranego banku
  • Nazwa — kolumna zawiera nazwę wybranego banku
  • Godzina rejestracji — w tej kolumnie widnieje informacja o czasie rejestracji wybranego banku, w formie daty i godziny
  • Utworzone przez — w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który utworzył bank w systemie
  • Godzina zmiany — w tej kolumnie znajduje się informacja o czasie wprowadzonych zmian dla wybranego banku w formie daty i godziny
  • Zmienione przez — w kolumnie widoczna jest nazwa użytkownika, który jako ostatni wprowadził zmiany

W drugim wierszu występują następujące kolumny:

  • Centrala banku — kolumna ta może zawierać identyfikator centrum bankowego danego banku.
    Uwaga
    Bank i centrala banku zawsze znajdują się w tym samym kraju.
  • Skrót nazwy — w tej kolumnie wyświetlana jest skrócona nazwa wybranego banku
  • Ulica — ta kolumna zawiera ulicę wybranego banku
  • Kod pocztowy/Miejscowość/Region — w tej kolumnie znajdują się informację o kodzie pocztowym, miejscowości i regionie wybranego banku

W trzecim wierszu występują następujące kolumny:

  • Krajowy numer identyfikacyjny banku — ta kolumna zawiera krajowy numer identyfikacyjny banku krajowego wybranego banku
  • Inny krajowy numer identyfikacyjny banku — w tej kolumnie wyświetlany jest inny krajowy numer identyfikacyjny wybranego banku krajowego
  • Międzynarodowy BIC — w tej kolumnie znajduje się międzynarodowy kod BIC banku
  • Numer PAN — w tej kolumnie wyświetlany jest numer PAN wybranego banku

Konfiguracja

Aplikacja Raport: Banki nie wymaga dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Raport

Aplikacja Raport: Banki odnosi się do aplikacji Banki. Dla raportu istotna jest następująca jednostka:

com.cisag.app.financials.rpt.Bank

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Możliwości specjalne

Dla aplikacji Raport: Banki nie ma dostępnych możliwości specjalnych.

Przyporządkowania organizacji

Jeśli w aplikacji Konfiguracja, dla funkcji Podstawowe, aktywowano parametr Uprawnienia do treści, aplikacja Raport: Banki będzie dostępna dla użytkownika wyłącznie w przypadku, gdy w danych podstawowych partnera przyporządkowano organizację powiązaną z co najmniej jedną z następujących struktur organizacyjnych:

  • Księgowość
  • Klient

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Raport: Banki nie są dostępne funkcje specjalne.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Banki nie jest udostępniana partnerom biznesowym

Czy ten artykuł był pomocny?