Raport: Rodzaje kompletacji

Aplikacja Raport: Rodzaje kompletacji może być używana do przeglądania danych podstawowych aplikacji Rodzaje kompletacji w formie dokumentu raportu.

Niniejszy dokument zawiera informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można określić, co zawiera dokument raportu, który ma zostać wydrukowany. Znajdują się tu również informacje na temat wyniku wydruku. Możliwe ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wyjścia. Opis możliwych ustawień wyjściowych znajduje się w instrukcji obsługi.

Instrukcję korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumentacji Instrukcje: Wydanie dokumentów raportu.

Definicje terminów

  • Dokument raportu — wyjście raportu do urządzenia wyjściowego, takiego jak drukarka, lub do pliku, tworzy dokument raportu lub dokument końcowy. Dokument raportu zawiera listę obiektów, np. listę adresów. Dokument końcowy zawsze zawiera obiekt, np. zamówienie sprzedaży. Dokumenty mogą być archiwizowane lub wysyłane do partnera, np. pocztą elektroniczną

Opis aplikacji

Za pomocą aplikacji Raport: Rodzaje kompletacji można przeglądać dane podstawowe aplikacji Rodzaje kompletacji w formie dokumentu raportu. Wyświetlane dane odpowiadają aplikacji Rodzaje kompletacji.

Sekcja Parametry

Użytkownik może użyć parametrów, aby zdefiniować cechy wyszukiwania i wynik końcowy. Parametry są zatem używane do wyboru zestawu danych.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis parametrów:

  • Tytuł raportu — ten parametr zawiera tytuł dokumentu raportu. Nazwa raportu jest zwykle określana jako wartość domyślna. Tytuł można zdefiniować indywidualnie. Użytkownik wprowadza żądany tytuł lub zmienia wartość domyślną.
  • Rodzaj — ten parametr pozwala ograniczyć liczbę rodzajów kompletacji, które mają być wyszukane w odniesieniu do ich identyfikatora. Użytkownik wprowadza identyfikatory rodzajów kompletacji, które chce wyświetlić w raporcie.
  • Oznaczenie — ten parametr pozwala ograniczyć liczbę rodzajów kompletacji, które mają być wyświetlane w odniesieniu do ich oznaczenia. Użytkownik wprowadza rodzaje kompletacji, które chce wyświetlić w raporcie.
  • Znacznik usuwania — za pomocą parametru Znacznik usuwania można ograniczyć liczbę wyświetlanych rodzajów kompletacji w odniesieniu do ich znaczników usuwania. Użytkownik może wybrać, czy w raporcie mają być wyświetlane rodzaje kompletacji ze znacznikiem usuwania lub bez niego, czy też wszystkie rodzaje kompletacji.

Wynik końcowy

W dokumencie raportu pola są wyświetlane w podobny sposób jak w aplikacji Rodzaje kompletacji na podstawie zdefiniowanych parametrów. W przypadku instancji ze znacznikiem usuwania, jako pierwszy wiersz wyświetlany jest komunikat Wstawiony znacznik usuwania.

Poniżej znajduje się opis kolumn, znajdujących się na dokumencie raportu aplikacji Raport: Rodzaje kompletacji: 

  • Rodzaj — to pole zawiera identyfikator rodzaju kompletacji
  • Oznaczenie — to pole zawiera nazwę rodzaju kompletacji
  • Schemat numeracji — to pole zawiera schemat numeracji dla dokumentów kompletacji, które są rejestrowane z tym rodzajem kompletacji
  • Schemat księgowy produkcji — to pole zawiera klucz transakcji produkcji, który jest używany do transakcji magazynowych w celu dostarczenia materiałów produkcyjnych
  • Rodzaj zlecenia magazynowego — to pole zawiera rodzaj zlecenia magazynowego do tworzenia zleceń magazynowych kompletacji z tym rodzajem kompletacji
  • Otwarta ilość jako wartość domyślna — to pole wskazuje, czy otwarta ilość zlecenia dostawy jest używana jako domyślna wartość ilości do skompletowania w aplikacji Kompletacje. Możliwe wartości to:
    • Zgodnie z ustawieniami w konfiguracji
    • Nie proponuj
    • Zawsze wstaw wartość domyślną
    • Proponuj, gdy nie podano kompletowanej ilości
  • Połącz inne jednostki magazynowe — to pole pokazuje, czy funkcja łączenia artykułu z równoległymi jednostkami magazynowymi w jedną pozycję zlecenia jest aktywna czy nieaktywna dla danego rodzaju kompletacji
  • Rodzaj dyspozycji magazynowej — to pole wskazuje, który rodzaj dyspozycji magazynowej jest używany do tworzenia dyspozycji magazynowych podczas tworzenia zleceń magazynowych
  • Podpowiadaj właścicieli zapasów i specyfikację — to pole wskazuje, czy właściciel zapasów i, w stosownych przypadkach, specyfikacja są proponowane dla pozycji kompletacji. Możliwe wartości:
    • Tak, zawsze
    • Tylko magazynów ustrukturyzowanych
    • Nie
  • Klucz transakcji zapasów obcych — klucz transakcji, za pomocą którego własność towarów konsygnacyjnych jest przenoszona z zewnętrznego dostawcy na właściciela zapasów
  • Anuluj również transakcję zapasów obcych — to pole wskazuje, czy transakcje magazynowe dotyczące przeniesienia własności towarów konsygnacyjnych na właściciela zapasów dostarczających (transakcja Oszacowanie – przychód) są również anulowane w przypadku anulowania prowizji za produkcję.
  • Data i godzina utworzenia — to pole zawiera datę utworzenia rodzaju kompletacji. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Utworzone przez — to pole zawiera nazwę użytkownika, który wprowadził rodzaj kompletacji
  • Czas zmiany — to pole zawiera czas zmiany rodzaju kompletacji. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Zmienione przez — to pole zawiera nazwę użytkownika, który ostatnio zmienił rodzaj kompletacji

Konfiguracja

Dla aplikacji Raport: Rodzaje kompletacji nie trzeba definiować żadnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Raport

Poniższy raport dotyczy aplikacji Rodzaje kompletacji:

Rodzaje kompletacji

com.cisag.app.sales.rpt.PickingOrderType

Uprawnienia

Uprawnienia można przyporządkowywać zarówno przy użyciu ról autoryzacji, jak i poprzez przyporządkowanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Dla aplikacji Raport: Rodzaje kompletacji nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacyjne

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści jest aktywna w aplikacji Konfiguracja, wówczas aplikacja Raport: Rodzaje kompletacji jest wyświetlana użytkownikowi tylko wtedy, gdy przypisano mu organizację w danych podstawowych partnera, która jest zintegrowana z co najmniej jedną z następujących struktur organizacyjnych:

  • Logistyka magazynowa

Aplikacja Raport: Rodzaje kompletacji zawiera tabelę Uprawnienia. Aby użytkownik mógł wyświetlić rodzaj kompletacji, musi on być przypisany do co najmniej jednej organizacji w danych podstawowych partnera, która jest przyporządkowania do rodzaju kompletacji w tabeli Uprawnienia.

Uwaga
Tabela jest widoczna tylko wtedy, gdy użytkownikowi przypisano funkcję Pokaż uprawnienia dla powiązanej jednostki biznesowej za pośrednictwem roli uprawnień. Aby móc edytować uprawnienia do treści, użytkownik musi również posiadać uprawnienie Zmień uprawniania.

Ponadto, należy do niego przypisać ogólne możliwości otwierania odpowiedniej aplikacji oraz otwierania i edytowania odpowiedniej jednostki biznesowej.

Więcej informacji na temat tabeli Uprawnienia oraz kompleksowy przegląd uprawnień związanych z treścią można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia do treści.

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Raport: Rodzaje kompletacji nie posiada żadnych funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Rodzaje kompletacji nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?