Raport: Rodzaje załadunków

Aplikacja Raport: Rodzaje załadunków może być używana do wydruku danych głównych aplikacji Rodzaje załadunku w formie dokumentu raportu.

Niniejszy dokument zawiera informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można określić, co zawiera dokument raportu, który ma zostać wydrukowany. Znajdują się tu również informacje na temat wyniku wydruku. Możliwe ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wyjścia. Opis możliwych ustawień wyjściowych znajduje się w instrukcji obsługi.

Instrukcję korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumentacji Instrukcje: Wydanie dokumentów raportu.

Definicje terminów

  • Dokument raportu — wyjście raportu do urządzenia wyjściowego, takiego jak drukarka, lub do pliku, tworzy dokument raportu lub dokument końcowy. Dokument raportu zawiera listę obiektów, np. listę adresów. Dokument końcowy zawsze zawiera obiekt, np. zamówienie sprzedaży. Dokumenty mogą być archiwizowane lub wysyłane do partnera, np. pocztą elektroniczną

Opis aplikacji

Aplikacja Raport: Rodzaje załadunków może być używana do wyprowadzania danych głównych aplikacji Rodzaje załadunku w formie dokumentu raportu. Wyświetlane dane odpowiadają aplikacji Rodzaje załadunku.

Sekcja Parametr

Użytkownik może użyć parametrów, aby zdefiniować cechy wyszukiwania, a w rezultacie wynik końcowy. Parametry są zatem używane do wyboru zestawu danych.

Parametry zostały wyjaśnione poniżej:

  • Tytuł raportu — ten parametr zawiera tytuł dokumentu raportu. Nazwa raportu podstawowego jest zwykle określana jako wartość domyślna. Tytuł można zdefiniować indywidualnie. Użytkownik wprowadza żądany tytuł lub zmienia wartość domyślną.
  • Rodzaj załadunku — ten parametr pozwala ograniczyć liczbę rodzajów załadunku do wyświetlenia w odniesieniu do ich identyfikatorów. Z istniejących rodzajów załadunku należy wybrać te, które mają zostać wyświetlone w raporcie.
  • Oznaczenie — ten parametr pozwala ograniczyć liczbę rodzajów załadunku do wyświetlenia w odniesieniu do ich oznaczenia. Użytkownik wybiera te oznaczenia, które chce wyświetlić w raporcie.
  • Znacznik usuwania — ten parametr pozwala użyć do ograniczenia liczby typów ładunków, które mają być wyświetlane w odniesieniu do ich znacznika usuwania. Użytkownik wybiera, czy w raporcie mają być wyświetlane rodzaje załadunku ze znacznikiem usuwania lub bez niego, czy też wszystkie rodzaje załadunku.

Wynik końcowy

W dokumencie raportu pola są wyświetlane w podobny sposób jak w aplikacji Rodzaje załadunku na podstawie zdefiniowanych parametrów. W przypadku instancji ze znacznikiem usuwania jako pierwszy wiersz wyświetlany jest komunikat Wstawiono znacznik usuwania.

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach pierwszego wiersza:

  • Rodzaj — ta kolumna zawiera identyfikator odpowiedniego rodzaju załadunku
  • Opis — kolumna zawiera nazwę wybranego rodzaju załadunku

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach drugiego wiersza:

  • Schemat numeracji — ta kolumna zawiera schemat numeracji dla dokumentów ładunków, które są tworzone z tym rodzajem załadunku

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach trzeciego wiersza:

  • Godzina rejestracji — ta kolumna zawiera informacje o czasie, w którym dany rodzaj załadunku został wprowadzony. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Utworzone przez — w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który wprowadził rodzaj załadunku

Następujące pola są wyświetlane w kolumnach czwartego wiersza:

  • Godzina zmiany — ta kolumna zawiera informacje o czasie zmiany danego rodzaju załadunku. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Zmienione przez — w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który ostatnio zmienił rodzaj załadunku

Konfiguracja

Dla aplikacji Raport: Rodzaje załadunków nie trzeba definiować żadnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Raport

Poniższy raport dotyczy aplikacji Rodzaje załadunku:

Rodzaje załadunku

com.cisag.app.shipping.rpt.ShippingLoadType

Uprawnienia

Uprawnienia można przyporządkowywać zarówno przy użyciu ról autoryzacji, jak i poprzez przyporządkowanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Dla aplikacji Raport: Rodzaje załadunków nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacyjne

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści jest aktywna w aplikacji Konfiguracja, wówczas aplikacja Raport: Rodzaje załadunków jest wyświetlana użytkownikowi tylko wtedy, gdy przypisano mu organizację w danych podstawowych partnera, która jest zintegrowana z co najmniej jedną z następujących struktur organizacyjnych:

  • Logistyka magazynowa

Aplikacja Raport: Rodzaje załadunków zawiera tabelę Uprawnienia. Aby użytkownik mógł wyświetlić rodzaj kompletacji, musi on być przypisany do co najmniej jednej organizacji w danych podstawowych partnera, która jest przyporządkowania do rodzaju kompletacji w tabeli Uprawnienia.

Uwaga
Tabela jest widoczna tylko wtedy, gdy użytkownikowi przypisano funkcję Pokaż uprawnienia dla powiązanej jednostki biznesowej za pośrednictwem roli uprawnień. Aby móc edytować uprawnienia do treści, użytkownik musi również posiadać uprawnienie Zmień uprawniania.

Ponadto, należy do niego przypisać ogólne możliwości otwierania odpowiedniej aplikacji oraz otwierania i edytowania odpowiedniej jednostki biznesowej.

Więcej informacji na temat tabeli Uprawnienia oraz kompleksowy przegląd uprawnień związanych z treścią można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia do treści.

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Raport: Rodzaje załadunków nie posiada żadnych funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Rodzaje załadunków nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?