Wprowadzenie
Dane podstawowe aplikacji Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów mogą być wyprowadzane jako dokument raportu za pomocą aplikacji o tej samej nazwie. Niniejszy artykuł informuje o parametrach aplikacji, za pomocą których można określić wyświetlaną zawartość dokumentu raportu. Zawiera również informacje o wyniku wydruku. Możliwe ustawienia wydruku w tej aplikacji są również zgodne z ustawieniami w oknie dialogowym każdego wydruku.
Opis aplikacji
Sekcja Parametry
Za pomocą parametrów można określić kryteria wyszukiwania oraz wynik końcowy wydruku. W związku z tym parametry są używane do wyboru rekordów. Dostępne parametry w raporcie:
Tytuł raportu – zawiera tytuł dokumentu raportu. Domyślnie podawana jest nazwa raportu, na podstawie którego generowany jest dokument. Tytuł może być ustalony indywidualnie.
Klient – za pomocą parametru Klient można ograniczyć liczbę wyświetlanych autoryzacji logowania klienta wsparcia w odniesieniu do numeru klienta.
Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – za pomocą tego parametru można ograniczyć liczbę wyświetlanych autoryzacji logowania klienta wsparcia w odniesieniu do ich odpowiedzialnej organizacji sprzedaży.
Wynik raportu
Dokument raportu wyświetla dane w podobny sposób jak w aplikacji Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów, bazując na określonych parametrach. W kolumnach wyświetlane są następujące pola:
Klient – identyfikacja klienta powiązanego z danym uprawnieniem logowania klienta wsparcia.
Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – odpowiedzialna organizacja sprzedaży wybranego klienta
Godzina rejestracji – data utworzenia danego uprawnienia logowania klienta wsparcia. Czas utworzenia jest określany przez datę i godzinę.
Utworzone przez – nazwa użytkownika, który utworzył uprawnienia logowania klienta wsparcia.
Godzina zmiany – data zmiany danego uprawnienia logowania klienta wsparcia. Czas zmiany jest określany przez datę i godzinę.
Zmienione przez – nazwa użytkownika, który jako ostatni zmienił uprawnienia logowania klienta wsparcia.
Konfiguracja
Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów może być używana tylko wtedy, gdy w aplikacji Konfiguracja w funkcji Podstawowe aktywowano funkcję Uprawnienia do treści.
Raport
Dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów istotny jest następujący raport:
com.cisag.app.multiorg.rpt.SupportCustomerAuthorisation
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów nie ma dostępnych uprawnień specjalnych.
Przyporządkowania organizacji
Przyporządkowanie do organizacji nie jest wymagane dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów.
Szczególne przypadki
Dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów nie występują szczególne przypadki.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania dla wspieranych klientów nie jest udostępniona partnerom biznesowym.



