Raport: Uprawnienia do logowania klienta

Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania klientów może być używana do drukowania dokumentów raportu.

Artykuł zawiera w szczególności informacje na temat parametrów aplikacji, za pomocą których można określić, co zawiera dokument raportu, który ma zostać wydrukowany. Znajdują się tu również informacje na temat wyniku wyjściowego. Możliwe ustawienia wyjściowe w tej aplikacji odpowiadają również opcjom ustawień w oknie dialogowym dla dowolnego wyjścia.

Opis możliwych ustawień wyjściowych znajduje się w instrukcji obsługi.

Instrukcje korzystania z aplikacji można znaleźć w dokumencie Instrukcje: Drukowanie raportów.

Opis aplikacji

Za pomocą aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania klientów dane podstawowe aplikacji Uprawnienia do logowania klientów mogą być drukowane w formie raportu. Wyświetlane dane odpowiadają aplikacji Uprawnienia do logowania klientów.

Sekcja Parametry

Parametry służą do definiowania funkcji wyszukiwania i wynikowego wyniku. Są zatem używane do wyboru zestawów danych.

Parametry zostały wyjaśnione poniżej:

  • Rodzaj– identyfikator odpowiedniego rodzaju umowy dotyczącej premii za sprzedaż.
  • Klient – za pomocą parametru można ograniczyć liczbę pobranych uprawnień do logowania do konkretnego klienta lub klientów.
  • Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – za pomocą parametru można ograniczyć liczbę wyświetlanych uprawnień logowania klientów zgodnie z ich odpowiedzialną organizacją sprzedaży. Z istniejących organizacji sprzedaży należy wybrać odpowiedzialną organizację sprzedaży, która ma zostać wyświetlona w raporcie.

Wynik raportu

W dokumencie raportu pola są wyświetlane w podobny sposób jak w aplikacji Uprawnienia do logowania klientów na podstawie zdefiniowanych parametrów.

W kolumnach wyświetlane są następujące pola:

  • Klient – ta kolumna zawiera identyfikator klienta.
  • Odpowiedzialna organizacja sprzedaży – kolumna zawiera odpowiedzialną organizację sprzedaży
  • Data utworzenia – ta kolumna zawiera informacje o czasie utworzenia uprawnienia logowania klienta. Czas jest dokładnie określony przez datę i godzinę.
  • Utworzone przez – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który wprowadził uprawnienie logowania klienta.
  • Data ostatniej zmiany – kolumna zawiera informacje o czasie zmiany uprawnienia logowania klienta. Dokładny czas jest określony przez datę i godzinę.
  • Zmienione przez – w tej kolumnie wyświetlana jest nazwa użytkownika, który ostatnio zmienił uprawnienia logowania klienta.

Konfiguracja

Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania klientów może być używana tylko wtedy, gdy ustawiona jest opcja Zawartość związana z logowaniem.

Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania klientów może być używana tylko wtedy, gdy ustawienie Uprawnienia do treści jest aktywowane w funkcji Podstawowe aplikacji Konfiguracja.

Raport

Poniższy raport dotyczy aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania klientów:

com.cisag.app.multiorg.rpt.CustomerAuthorisation

Uprawnienia

Uprawnienia można przypisywać zarówno za pomocą ról uprawnień, jak i poprzez przypisanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji technicznej Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Nie ma specjalnych uprawnień dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania klientów.

Przypisania organizacji

Aby aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania klientów była wyświetlana użytkownikowi w menu użytkownika, musi ona być przypisana do organizacji, która jest częścią jednej z następujących struktur organizacyjnych

  • Zakup
  • Logistyka magazynowa
  • Rachunkowość
  • Sprzedaż

Funkcje specjalne

Nie ma specjalnych funkcji dla aplikacji Raport: Uprawnienia do logowania klientów.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Uprawnienia do logowania klientów nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

 

Czy ten artykuł był pomocny?