Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe

Aplikacja Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe służy do generowania miesięcznych i rocznych raportów istotnych z punktu widzenia podatków.

W przypadku miesięcznej analizy rejestrowane są osobno: rejestry podatkowe oraz sumy z rejestrów podatkowych. Dodatkowo generowana jest analiza zaksięgowanych płatności dla dokumentów z odroczonym obowiązkiem podatkowym. Miesięczne raporty podatkowe należy tworzyć i zapisywać dla każdego miesiąca osobno. Wyróżnia się następujące analizy:

  • Rejestr podatkowy
  • Rozliczenie podatku (sumy podatkowe)
  • Płatności dla dokumentów (rozrachunki) z odroczonym obowiązkiem podatkowym

Dla rocznej analizy generowane jest rozliczenie podatkowe, które uwzględnia skumulowane wartości roczne zarejestrowane we wszystkich rejestrach podatkowych. Dodatkowo analizowane są kwoty (księgowania) poza standardowymi rejestrami podatkowymi. Dopóki dany okres podatkowy nie zostanie ostatecznie zamknięty, można tworzyć wyłącznie wstępne rejestry podatkowe. Po zamknięciu okresu podatkowego dostępne są jedynie ostateczne analizy rejestrów podatkowych.

Niniejszy artykuł zawiera szczegółowe informacje na temat parametrów, za pomocą których można określić, jakie dane mają zostać uwzględnione w drukowanym dokumencie raportu. Zawiera również informacje na temat wyniku wydruku. Możliwe ustawienia wydruku w tej aplikacji odpowiadają ustawieniom dostępnym w oknie dialogowym dowolnego innego wydruku. Opis możliwych ustawień wydruku znajduje się w instrukcji obsługi.

Instrukcja obsługi dla aplikacji została opisana w artykule Instrukcje: Raport: Dokumenty raportu.

Definicje terminów

Dokument raportu — wyjście raportu do urządzenia wyjściowego, takiego jak drukarka, lub do pliku, tworzy dokument raportu lub dokument końcowy. Dokument raportu zawiera zestawienie obiektów, np. listę adresów. Dokument końcowy zawsze zawiera obiekt, np. zamówienie sprzedaży. Dokumenty mogą być archiwizowane lub wysyłane do partnera, np. pocztą elektroniczną.

Opis aplikacji

Aplikacja służy do generowania miesięcznych i/lub rocznych deklaracji podatkowych wymaganych przez włoskie organy skarbowe. W ramach tej analizy drukowane i sumowane są wszystkie istotne dokumenty jednostkowe. Podczas generowania można wybrać między wydrukiem wstępnym, ostatecznym lub ewentualnie powtórnym. Istnieje możliwość ograniczenia wydruku do różnych kryteriów.

Poniżej wymieniono wszystkie istotne pola aplikacji.

Sekcja Parametry, definicja raportu

W tej sekcji zapisywane są dane dotyczące identyfikatora raportu. Użytkownik może wybrać spośród istniejących raportów i/lub utworzyć nowe.

  • Definicja raportu — definicję raportu można ustalić indywidualnie, dzięki czemu użytkownik może ponownie wywołać wcześniej zdefiniowane raporty. Nazwa jednoznacznie identyfikuje raport. Nazwę można nadawać zarówno przy użyciu cyfr, jak i liter. Użytkownik może wybierać spośród istniejących raportów lub tworzyć nowe.
  • Oznaczenie — oznaczenie nadaje obiektowi jednoznaczną nazwę. Na przykład, oprócz numeru artykułu, który może składać się z cyfr i liter, można dodać oznaczenie, które przypisuje obiektowi czytelną nazwę.

Zakładka Ogólne

Na tej karcie, za pomocą wskazanych parametrów, można zawęzić zakres danych do wybranej okresu podatkowego, typu deklaracji podatkowej oraz innych parametrów. Parametry definiują kryteria wyszukiwania, a tym samym wpływają na wynik wydruku. Służą one zatem do wyboru odpowiednich rekordów danych.

Opis parametrów

  • Tytuł raportu — parametr zawiera tytuł dokumentu raportu. Domyślnie proponowana jest nazwa przypisana do raportu. Tytuł można dowolnie zmodyfikować, wprowadzając własną nazwę.
  • Kraj — określa kraj, dla którego mają zostać wygenerowane analizy podatkowe. W tym przypadku: IT Włochy.
  • Typ deklaracji podatkowej — określa typ deklaracji podatkowej, który ma zostać utworzony. Dostępne opcje:
    • Ostateczna deklaracja podatkowa
    • Wstępna deklaracja podatkowa
    • Powtórzenie ostatecznej deklaracji podatkowej
  • Od okresu podatkowego — należy wskazać okres podatkowy, od którego mają być analizowane dane
  • Okres podatkowy do — należy wskazać okres podatkowy, do którego mają być analizowane dane
  • Waluta — określa walutę, w której mają zostać przeprowadzone obliczenia. W aplikacji dozwolona jest wyłącznie jedna z wewnętrznych walut systemowych.
  • Od momentu — jeśli księgowania mają być uwzględnione dopiero od określonego momentu, należy go tu wskazać. Umożliwia to filtrowanie księgowań na potrzeby listy kontrolnej podatkowej.
  • Do momentu — należy wskazać datę i godzinę, do których księgowania mają być brane pod uwagę
  • Wewnętrzna osoba kontaktowa — osoba odpowiedzialna za utworzenie zgłoszenia podatkowego. Wskazywana na potrzeby dokumentacji wewnętrznej.
  • Drukuj rejestr podatkowy sprzedaży (pole wyboru) — określa, czy w deklaracji podatkowej mają zostać uwzględnione rejestry podatkowe typu Sprzedaż. Można wyłączyć tylko w przypadku wstępnej deklaracji.
  • Drukuj rejestr podatkowy zakupów (pole wyboru) — określa, czy mają zostać uwzględnione rejestry typu Zakupy. Można wyłączyć tylko w przypadku wstępnej deklaracji.
  • Drukuj obliczenie rejestru podatkowego (pole wyboru) — decyduje, czy ma zostać wydrukowane zestawienie podsumowujące sumy z rejestru podatkowego. Można wyłączyć tylko dla wstępnej wersji.
  • Płatności z odroczonym zobowiązaniem podatkowym (pole wyboru) — decyduje, czy mają zostać uwzględnione płatności dla dokumentów z odroczonym obowiązkiem podatkowym. Opcja dostępna tylko w przypadku wstępnej deklaracji.
  • Strona tytułowa (pole wyboru) — określa, czy na początku raportu ma zostać wydrukowana strona tytułowa zawierająca kryteria wyboru

Sekcja Wybór

Za pomocą tej karty można zawęzić dane do określonych kont księgowych, typów kont, klasyfikacji i powiązanych ustawień podatkowych. Parametry te służą do wyboru danych przeznaczonych do przetworzenia i wpływają na wynik raportu.

Opis parametrów

  • Konto księgowe — należy wskazać konta księgowe, które mają zostać przetworzone. Jeśli pole pozostanie puste, uwzględniane są wszystkie konta księgowe.
  • Typ konta — określa typy kont, które mają zostać przetworzone. Dostępne wartości:
    • (wszystkie)
    • Domyślny
    • Bilans otwarcia automatyczny
    • Bilans otwarcia manualny
    • Konto błędów
    • Konto finansowe
    • Kasa
    • Środki pieniężne w obiegu
    • Konto rozliczeniowe przedsiębiorstwa
    • Zbiorcze konto należności
    • Zbiorcze konto zobowiązań
    • Podatek
    • Koszt
    • Przychód
    • Żądanie zaliczki dłużnika
    • Żądanie zaliczki wierzyciela
    • Konto pośrednie podatku
    • Konto rozliczenia międzyokresowego
  • Klasyfikacja kont księgowych — można wskazać klasyfikację kont księgowych, która ma zostać przetworzona. Brak wartości oznacza uwzględnienie wszystkich klasyfikacji.
  • Klasyfikacja 1 — użytkownik wybiera tutaj klasyfikację 1, której konta rzeczywiste mają zostać przetworzone. Brak podania oznacza, że wszystkie konta rzeczywiste zostaną poddane analizie niezależnie od ich klasyfikacji 1.
  • Klasyfikacja 2 — użytkownik wybiera tutaj klasyfikację 2, której konta rzeczywiste mają zostać przetworzone. Brak podania oznacza, że wszystkie konta rzeczywiste zostaną poddane analizie niezależnie od ich klasyfikacji 2.
  • Klasyfikacja 3 — użytkownik wybiera tutaj klasyfikację 3, której konta rzeczywiste mają zostać przetworzone. Brak podania oznacza, że wszystkie konta rzeczywiste zostaną poddane analizie niezależnie od ich klasyfikacji 3.
  • Klasyfikacja 4 — użytkownik wybiera tutaj klasyfikację 4, której konta rzeczywiste mają zostać przetworzone. Brak podania oznacza, że wszystkie konta rzeczywiste zostaną poddane analizie niezależnie od ich klasyfikacji 4.
  • Klasyfikacja 5 — użytkownik wybiera tutaj klasyfikację 5, której konta rzeczywiste mają zostać przetworzone. Brak podania oznacza, że wszystkie konta rzeczywiste zostaną poddane analizie niezależnie od ich klasyfikacji 5.
  • Rejestr podatkowy — należy wskazać rejestr podatkowy, z którym powiązane są dane. Brak wyboru oznacza przetwarzanie danych niezależnie od przypisanego rejestru podatkowego.
  • Kod podatkowy — należy wskazać kod podatkowy, którego dane mają zostać uwzględnione. Jeśli nie wskazano kodu, przetwarzane są wszystkie dane niezależnie od kodu.
  • Typ — określa typ podatku, który ma zostać uwzględniony. Dostępne wartości:
    • (wszystkie)
    • VAT należny
    • VAT naliczony
    • Dostawa wewnątrzwspólnotowa
    • Nabycie wewnątrzwspólnotowe
    • Usługa UE z przeniesieniem obowiązku rozliczenia VAT
    • Nabycia z mechanizmem odwrotnego obciążenia świadczeniobiorcy
    • Dostawa do klienta detalicznego w UE
    • (inne)

Ogólny opis analiz podatkowych

Miesięczne zestawienia podatkowe muszą być sporządzane i przechowywane dla każdego miesiąca. Są to następujące zestawienia:

Rejestr podatkowy

Rejestry podatkowe są zasadniczo rozróżniane na rejestry zakupów i rejestry sprzedaży. Podział ten odpowiada rozróżnieniu na podatek naliczony VAT i podatek należny VAT. Oznacza to, że w rejestrach sprzedaży dokumentowane są podatki należne (VAT), natomiast w rejestrach zakupów – podatki naliczone, które mają zostać rozliczone.

Do rozróżnienia rejestrów według rodzaju rozliczanych wartości wykorzystywany jest typ rejestru. Każdy rejestr podatkowy jest porównywalny z pozycją zgłoszenia w znanych formularzach podatkowych, np. w niemieckim formularzu wstępnej deklaracji VAT. Oznacza to, że może, a nawet musi, istnieć wiele rejestrów tego samego typu równolegle.

Rejestry podatkowe służą do dokumentowania wszystkich dokumentów istotnych z punktu widzenia podatku VAT w ramach danego okresu podatkowego. Rejestr ten pełni zatem rolę zestawienia dokumentów, w którym każdy pojedynczy dokument zostaje udokumentowany w osobnym wierszu.

Podstawową identyfikację dokumentów w obrębie rejestru stanowi tzw. numer protokołu. Numer protokołu odzwierciedla chronologię powstawania dokumentów, jest jednoznaczny i ciągły. Jednocześnie stanowi on główne kryterium sortowania pozycji w rejestrze podatkowym.

Każdy rejestr kończy się zestawieniem sum, które obejmuje:

  • Sumowanie według kodów podatkowych
  • Uwzględnienie nieodliczalnych części podatku
  • Uwzględnienie podatku z odroczonym obowiązkiem podatkowym

Arkusz sumy jako integralna część rejestru podatkowego podlega tej samej numeracji i zawsze otrzymuje ostatni numer strony rejestru podatkowego dla danego miesiąca.

Tworzenie ostatecznych rejestrów odbywa się zawsze w trybie zbiorczym – z pobraniem wszystkich rejestrów naraz. Pojedyncze rejestry mogą być generowane wyłącznie jako rejestry wstępne.

Księgowanie podatku (kwoty podatku)

W związku z rejestrami podatkowymi tworzony jest również osobny arkusz zbiorczy dotyczący rozliczenia podatku. Arkusz ten odpowiada w swojej zasadniczej formie wstępnej deklaracji VAT, jaką sporządza się np. w Niemczech. Na początku przedstawiane są wszystkie rejestry sprzedaży (VAT) wraz z ich odpowiednimi sumami. Następnie wyprowadzana jest suma wszystkich rejestrów sprzedaży. Ta suma jest uzupełniana o sumę podatków należnych z dokumentów z odroczonym obowiązkiem podatkowym. Obie te sumy razem tworzą łączną kwotę podatku VAT do zapłaty.

W drugim bloku przedstawiane są rejestry zakupów wraz z ich odpowiednimi sumami. Następnie wyprowadzana jest łączna suma wszystkich rejestrów zakupów. Suma ta zasadniczo odpowiada kwocie podatku naliczonego do odliczenia. Końcowe sumy z rejestrów sprzedaży i zakupów są zestawiane w kolejnej linii w celu ustalenia rozliczanego podatku.

Na koniec można jeszcze wyszczególnić pozycje indywidualne, które mogą zostać rozliczone z uprzednio obliczoną kwotą podatku do zapłaty. Mogą to być np. zobowiązania podatkowe lub nadpłaty z poprzednich miesięcy bądź już zapłacone podatki. Suma tych dodatkowych pozycji rozliczeniowych jest wykazywana i kompensowana z wcześniej wyliczoną kwotą podatku do zapłaty. Wynik tego saldowania stanowi rzeczywistą kwotę zobowiązania podatkowego lub rzeczywistą nadpłatę podatku.

Arkusz zbiorczy otrzymuje również kolejną, jednoznaczną w skali roku podatkowego numerację stron. Numer strony zostaje nadany dopiero podczas ostatecznego wydruku.

Płatności dla dokumentów (rozrachunków) z odroczonym obowiązkiem podatkowym

Dokumenty z odroczonym obowiązkiem podatkowym są ujmowane w odpowiednich rejestrach w okresie ich powstania (okres powstania obowiązku podatkowego), jednak są ponownie wyłączane z końcowych sum tych rejestrów, ponieważ podlegają rozliczeniu/odprowadzeniu dopiero w późniejszym terminie.

W okresie ich wymagalności (okres podatkowy płatności) dokumenty te muszą zostać ponownie wykazane, indywidualnie, w osobnej liście. Suma podatku z tej listy stanowi część rozliczenia podatkowego, jest tam wykazywana w osobnej pozycji i następnie doliczana do pozostałych kwot podatku VAT.

Lista ta nie jest formalnie traktowana jako rejestr, lecz jako obowiązkowe dodatkowe zestawienie.

Wynik wydruku

Rejestr podatkowy

To zestawienie jest tworzone co miesiąc dla każdego założonego rejestru zakupu i sprzedaży oraz rejestru podatkowego. W zestawieniu drukowane i sumowane są wszystkie istotne dokumenty pojedyncze.

Dopóki dany okres podatkowy nie zostanie ostatecznie zamknięty, można generować wyłącznie tymczasowe rejestry podatkowe. Po ostatecznym zamknięciu okresu podatkowego tworzone są dla niego wyłącznie końcowe zestawienia rejestrów podatkowych.

Nagłówek
  • Rejestr podatkowy — nazwa analizy (tytuł listy)
  • Comarch ERP Enterprise — oprogramowanie
  • W walucie — waluta analizy
  • Okres — okres analizy zgłoszenia podatkowego
  • Wstępne/Ostateczne – status analizy zgłoszenia podatkowego
  • Rejestr — kod rejestru i nazwa rejestru
  • Nazwa firmy — skrót

Dodatkowe dane adresu firmy. (Te wiersze są drukowane tylko na pierwszej stronie analizy).

  • Numer podatkowy — numer podatkowy firmy
  • Numer VAT — numer VAT firmy
Nagłówki kolumn

Wyjaśnienia dotyczące wyświetlonych danych znajdują się w nagłówkach kolumn w postaci poniższych opisów pól.

  • Data księgowania — data księgowania
  • Rodzaj dokumentu księgowego — rodzaj dokumentu księgowego
  • Numer protokołu — numer protokołu
  • Numer dokumentu — numer dokumentu umożliwiający jednoznaczną identyfikację księgowania
  • Data dokumentu księgowego — data dokumentu księgowego
  • Konto — numer konta partnera dla tej księgowania
  • Nazwa partnera — nazwa partnera
  • Kod podatkowy — kod podatkowy
  • Opis — nazwa kodu podatkowego
  • Podatek % — stawka podatkowa zgodnie z kodem podatkowym
  • Nie podlega potrąceniu — procent niepodlegający odliczeniu zgodnie z kodem podatkowym
  • Odroczone zobowiązanie podatkowe — oznaczenie, czy dokument dotyczy odroczonego zobowiązania podatkowego/terminu płatności podatku
  • Podstawa — podstawa opodatkowania
  • Podatek — podatek podlegający zaliczeniu (tj. bez części niepodlegających odliczeniu)
Ogólna suma

W ostatnim wierszu pod linią podawana jest suma kolumn kwotowych, a na końcu tabeli podawana jest również suma całkowita dla wybranych operacji.

  • Suma strony — po prawej stronie znajduje się suma całkowita strony dla podstawy opodatkowania i podatku
  • Odroczone zobowiązanie podatkowe — po prawej stronie znajduje się suma całkowita strony dla transakcji z odroczonym zobowiązaniem podatkowym/terminem płatności podatku
Stopka

Stopka zawiera standardowo informacje o firmie, stronie i wydruku raportu.

  • Nazwa firmy — firma zgłoszenia podatkowego (skrót)
  • Numer strony — numer strony jest nadawany na nowo dla każdego roku podatkowego. Wyświetlany jest zawsze po nazwie roku podatkowego, którego dotyczy.
  • Użytkownik — użytkownik, który utworzył analizę
Arkusz sumy rejestru podatkowego

Niniejsza analiza dotyczy sum końcowych dla poszczególnych rejestrów. Najpierw przedstawiane są i sumowane są poszczególne sumy dla podstaw opodatkowania i podatków według kodu podatkowego. Udziały podatków, których termin płatności został przesunięty na kolejne okresy, są przedstawiane oddzielnie i ponownie wyliczane z sumy rejestru. Analiza należy traktować jako część danego rejestru i w związku z tym podlega ona numeracji stron danego rejestru.

Ze względu na powtórzenie treści, nie zostały tutaj przedstawione wszystkie pola w nagłówku, kolumnach i sumach, ponieważ większość pól została już opisana w rozdziale Rejestr podatkowy. W związku z tym, poniżej wyjaśniono tylko te informacje, które się różnią.

Nagłówki

Nagłówki różnią się jedynie tytułem listy:

  • Rejestr podatkowy ogółem — dodatek ogółem wskazuje, że chodzi tutaj o sumy z poprzedniego rejestru.
Nagłówki kolumn

Nagłówki kolumn są również opisane w kolumnach Rejestru podatkowego. Dodatkowo dodano 2 kolumny dla sum:

  • Podlegające odliczeniu – suma podatków, które z powodu odroczonego zobowiązania podatkowego / terminu płatności podatku zostaną zaliczone dopiero w kolejnych okresach
  • Nie podlegające odliczeniu – suma podatków niepodlegających odliczeniu (tylko w przypadku podatku naliczonego)
Suma całkowita

W ostatnim wierszu:

  • Suma rejestru podatkowego — suma całkowita podstaw opodatkowania i podatków
  • Saldo końcowe rejestru podatkowego — saldo rejestru podatkowego
Rozliczenie/podsumowanie rejestru podatkowego

Ta analiza przedstawia konsolidację wszystkich rejestrów. Wszystkie rejestry są przedstawiane oddzielnie według zakupów i sprzedaży oraz sumowane. W tym przypadku suma wszystkich rejestrów sprzedaży jest pomniejszana o podatki z płatności za dokumenty z odroczonym zobowiązaniem podatkowym/terminem płatności podatku (w celu potwierdzenia tej sumy udostępniana jest oddzielna lista). Z rozliczenia rejestrów wynika zobowiązanie podatkowe/nadpłata podatku za bieżący okres. Do kwoty tej dodaje się dodatkowe pozycje lub jest ona z nich kompensowana. Obejmują one zazwyczaj przeniesienie nadpłaty podatku lub zobowiązań podatkowych z poprzednich miesięcy. Można jednak również rozliczyć dokonane płatności (jak to ma miejsce zazwyczaj w grudniu). Pozycje rozliczeniowe są w rzeczywistości wartościami zaksięgowanymi w rejestrach typu Inne. Każdy rejestr jest przedstawiony w jednym wierszu. Kolejność jest określana przez kod rejestru/klucz rejestru.

Analiza powinna być również wykorzystana do sporządzenia rozliczenia rocznego. Zmienia się jedynie okres analizy oraz ewentualne pozycje zaksięgowane w dodatkowych rejestrach.

Ze względu na powtórzenie treści, nie zostały tutaj przedstawione wszystkie pola w nagłówku, kolumnach i sumach, ponieważ większość pól została już opisana w rozdziale Rejestr podatkowy. W związku z tym, poniżej wyjaśniono tylko te informacje, które się różnią.

Nagłówki

Nagłówki różnią się jedynie nagłówkiem listy:

  • Miesięczne rozliczenie podatkowe — nazwa analizy
Nagłówki kolumn

Nagłówki kolumn są również opisane w kolumnach Rejestru podatkowego. Dodatkowo dla sum dodano 2 kolumny:

  • Rejestr — kod rejestru
  • Nazwa — nazwa rejestru
Suma

Jako ostatnia linia:

  • Suma rejestru — suma rejestrów zakupów
  • Suma podatków do rozliczenia — saldo podatków za bieżący miesiąc
  • Dodatkowe pozycje — w razie potrzeby, jeśli występują, wymienione są dodatkowe pozycje:
    • Kredyt podatkowy z poprzednich miesięcy (przeniesienie)
    • Zobowiązanie podatkowe z poprzednich miesięcy (przeniesienie)
    • Zapłacone podatki (np. zaliczka grudniowa)
  • Zobowiązania podatkowe/nadpłaty — całkowite saldo rozliczenia zobowiązań podatkowych/nadpłat
Rejestr płatności za dokumenty z odroczonym zobowiązaniem podatkowym

W niniejszym zestawieniu przedstawiono wszystkie płatności za dokumenty (rozrachunki), dla których zobowiązanie podatkowe/termin płatności podatku został przesunięty na miesiąc płatności. Zestawienie służy jako pojedynczy dowód dla kwoty podatku do rozliczenia przedstawionej w rozliczeniu podatkowym.

Ze względu na powtórzenie treści, nie zostały tutaj przedstawione wszystkie pola w nagłówku, kolumnach i sumach, ponieważ większość pól została już opisana w rozdziale Rejestr podatkowy. W związku z tym, poniżej wyjaśniono tylko te informacje, które się różnią.

Nagłówki

Nagłówki różnią się jedynie tytułem listy:

  • Nazwa analizy — podatki do rozliczenia z dokumentów z odroczonym terminem płatności podatku.
Nagłówki kolumn

Nagłówki kolumn opisano w kolumnach Rejestru podatkowego.

Suma
  • Suma — suma całkowita strony dla podstawy opodatkowania i podatku

Konfiguracja

Aplikacja Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe nie wymaga żadnych konkretnych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Raport

Poniższy raport dotyczy aplikacji Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe:

Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe

com.sem.ext.app.fin4it.financialaccounting.ui.OutputAccountingJournalReportOutput

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień, jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Dla aplikacji Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe nie są dostępne uprawnienia specjalne.

Przyporządkowania organizacyjne

Przyporządkowania organizacyjne służą do kontrolowania, które dane mogą być przeglądane, używane lub edytowane. W tym celu należy aktywować funkcję Uprawnienia do treści w aplikacji Konfiguracja.

Aby aplikacja Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe była wyświetlana dla danego użytkownika w menu użytkownika, musi on być przypisany do organizacji, która jest połączona z jednym z następujących obszarów organizacyjnych:

  • Rachunkowość

Funkcje specjalne

Dla aplikacji Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe nie są dostępne funkcje specjalne.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Raport: Włoskie zgłoszenia podatkowe nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?