Reorganizacja kampanii

Aplikacja Reorganizacja kampanii służy do reorganizacji perspektyw kampanii.

Artykuł opisuje sposoby korzystania z aplikacji reorganizacji i jej parametrów. Dostarcza także informacji o skutkach reorganizacji.

Reorganizacje są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji. Zawiera ona również instrukcję uruchamiania zlecenia w tle.

Różne wnioski o reorganizację są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest ona opisana w artykule Kolejność reorganizacji.

Definicje terminów

  • Aplikacja działająca w tle — aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W Comarch ERP Enterprise aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zlecenie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub inną aplikację.
  • Reorganizacja — reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga pomyślnego przejścia weryfikacji, które muszą zostać zakończone pomyślnie. Reorganizacja usuwa również wszelkie jednostki biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.
  • Aplikacja reorganizacji — aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle o specjalnym zastosowaniu Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji są używane do reorganizacji danych podstawowych zgodnie z określonymi kryteriami.
  • Zlecenie reorganizacji — zlecenia reorganizacji to zlecenie przetwarzania w tle, które uruchamia jedną lub więcej aplikacji reorganizacji. Aplikacje reorganizacji są uruchamiane w indywidualnie zdefiniowanej kolejności, która uwzględnia zależności kolejności.

Opis

Aplikacja reorganizacji Reorganizacja kampanii służy do reorganizacji kampanii. Usuwane są kampanie, które zostały oznaczone znacznikiem usuwania. To, czy odpowiednie kampanie są faktycznie reorganizowane, zależy od następujących warunków wstępnych.

Wskazówka
Aplikacja reorganizacji może być również wykonana bezpośrednio przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Więcej informacji na temat tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji dotyczącej zleceń reorganizacji.

Warunki wstępne

Warunkiem wstępnym reorganizacji kampanii jest to, że posiadają one znacznik usuwania. Tylko wtedy będą one brane pod uwagę podczas reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania:

  • Kampania ma status Zakończona.
  • Wszystkie działania w ramach kampanii mają status Ukończone lub Ukończone nieprzetworzone.
  • Kampania nie jest powiązana z żadnymi dokumentami z kategorii Perspektywy sprzedaży

Skutki

Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, kampanie są usuwane.

Parametry

Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry i pola:

  • Maksymalny czas działania – maksymalny czas działania aplikacji reorganizacji to maksymalny okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie zakończona. Wartość domyślna to dziesięć minut.
  • Tryb eksportu – określa czy, i co jest eksportowane do archiwizacji. Można wybrać następujące tryby eksportu:
    • Brak eksportu
    • Eksport wszystkich atrybutów
    • Filtr eksportu

Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksport danych.

Tryb eksportu jest dostępny tylko jeśli aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

  • Folder docelowy — służy do archiwizacji zreorganizowanych danych. Archiwizacja odbywa się w podfolderze z nazwą bazy danych OLTP. Poniżej tego folderu tworzony jest kolejny folder dla każdej jednostki biznesowej, w którym przechowywane są rzeczywiste pliki archiwum.
  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który jest używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych. Te pole jest dostępne tylko wtedy, gdy eksport obiektów biznesowych, które mają zostać zreorganizowane, jest możliwy za pośrednictwem aplikacji Eksport danych.

Obiekty biznesowe, których dotyczy zmiana

Reorganizacja ma wpływ na następujące obiekty biznesowe:

  • Zreorganizowane obiekty biznesowe:

Kampanie

com.cisag.app.crm.obj.Campaign

  • Zaktualizowane obiekty biznesowe

Brak

  • Nowe obiekty biznesowe

Dane reorganizacji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData

Dane reorganizacji pozycji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData

Czy ten artykuł był pomocny?