Reorganizacja kontraktów zakupu

Przegląd tematu

Aplikacja do reorganizacji Reorganizacja kontraktów zakupu służy do reorganizacji umów zakupowych. Poniżej znajduje się, między innymi opis sposobu korzystania z aplikacji reorganizacyjnej i jej parametrów. Użytkownik zostanie również poinformowany o skutkach reorganizacji.

Wnioski reorganizacyjne są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji.

Opis aplikacji oraz procedurę uruchamiania zlecenia reorganizacji można znaleźć w dokumentacji Zlecenia reorganizacji.

Różne zlecenia reorganizacji są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia.

Sekwencję reorganizacji można znaleźć w dokumentacji Kolejność reorganizacji.

Definicje terminów

Aplikacja działająca w tle

Aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W Comarch ERP Enterprise aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.

Reorganizacja

Reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych kontroli. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.

Aplikacja reorganizacji

Aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle o specjalnym zastosowaniu reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.

Zlecenie reorganizacji

Zlecenie reorganizacji opisuje reorganizację obiektów biznesowych w określonej kolejności. W tym celu kilka aplikacji do reorganizacji jest wywoływanych jedna po drugiej w kolejności reorganizacji. Pozwala to na uwzględnienie zależności sekwencji.

Opis aplikacji

Aplikacja do reorganizacji Reorganizacja kontraktów zakupu służy do reorganizacji umów zakupowych. Wywoływane są umowy zakupu, którym przypisano wskaźnik usunięcia. To, czy dana umowa zakupu zostanie faktycznie zreorganizowana, zależy od następujących warunków wstępnych.

Uwaga
Zlecenie reorganizacji jest wykonywane za pośrednictwem aplikacji Zlecenia reorganizacji. Więcej informacji na temat tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji Zlecenia reorganizacji.

Warunki wstępne

Warunkiem wstępnym reorganizacji kontraktu jest posiadanie przez niego wskaźnika usunięcia. Tylko wtedy będzie on brana pod uwagę przy reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania:

  • Kontrakt zakupu musi mieć status Zakończone.
  • Żadne dokumenty odpowiadające następującym typom dokumentów nie mogą być powiązane z kontraktem zakupu:
    • Zamówienie zakupu

Skutki reorganizacji

Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, kontrakt zakupu jest reorganizowany. Następujące dane umowy zakupu, która ma zostać zreorganizowana, są fizycznie usuwane:

  • Nagłówek kontraktu
  • Wszystkie pozycje kontraktu
  • Wszystkie wpisy należące do kontraktu w celu zdefiniowania organizacji odwoławczych
  • Wszystkie wpisy w jednostkach biznesowych, dotyczące zezwoleń należących do umowy zakupowej

Identyfikacja (typ i numer) zreorganizowanej umowy zakupu jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.

Parametry

Aplikacja reorganizacji składa się z następujących parametrów:

  • Maksymalny czas działania – okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie zakończona najpóźniej. Wartość domyślna to dziesięć minut.
  • Tryb eksportu – tryb eksportu może być użyty do ustawienia, czy i co jest eksportowane do archiwizacji. Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych. Można wybrać spośród następujących trybów eksportu:
    • Brak eksportu
    • Eksport wszystkich atrybutów
    • Filtr eksportu – ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksport danych.
  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Filtr eksportu w tym polu należy określić filtr eksportu, który będzie używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych. To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy możliwe jest wyeksportowanie obiektów biznesowych do reorganizacji za pomocą aplikacji Eksport danych.

Obiekty biznesowe

Reorganizacja kontraktów zakupu ma wpływ na następujące obiekty biznesowe:

Zreorganizowane obiekty biznesowe:

  • Nazwa: Kontrakty zakupu

com.cisag.app.purchasing.obj.PurchaseContract

  • Nazwa: Pozycje kontraktu zakupu

com.cisag.app.purchasing.obj.PurchaseContractDetail

  • Nazwa: Organizacja wywołująca kontrakt zakupowy

com.cisag.app.purchasing.obj.PurchaseContractOrganisationAssignment

  • Nazwa: Autoryzacja organizacji dokumentów

com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganisationAuthorisation

Nowe obiekty biznesowe:

  • Nazwa: Dane reorganizacji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData

  • Nazwa: Dane reorganizacji pozycji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData

Czy ten artykuł był pomocny?