Aplikacja Reorganizacja propozycji sprzedaży służy do reorganizacji propozycji sprzedaży.
Artykuł opisuje sposoby korzystania z aplikacji reorganizacji i jej parametrów. Dostarcza także informacji o skutkach reorganizacji.
Reorganizacje są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w
dokumentacji zleceń reorganizacji. Zawiera ona również instrukcję uruchamiania zlecenia w tle.
Różne wnioski o reorganizację są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest ona opisana w artykule Kolejność reorganizacji.
Definicje terminów
Aplikacja działająca w tle
Aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W Comarch ERP Enterprise aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zlecenie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub inną aplikację.
Reorganizacja
Reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga pomyślnego przejścia weryfikacji, które muszą zostać zakończone pomyślnie. Reorganizacja usuwa również wszelkie jednostki biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.
Aplikacja reorganizacji
Aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle o specjalnym zastosowaniu Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji są używane do reorganizacji danych podstawowych zgodnie z określonymi kryteriami.
Zlecenie reorganizacji
Zlecenia reorganizacji to zlecenie przetwarzania w tle, które uruchamia jedną lub więcej aplikacji reorganizacji. Aplikacje reorganizacji są uruchamiane w indywidualnie zdefiniowanej kolejności, która uwzględnia zależności kolejności.
Opis
Aplikacja reorganizacji Reorganizacja propozycji sprzedaży służy do reorganizacji propozycji sprzedaży. Usuwane są propozycje sprzedaży, które zostały oznaczone znacznikiem usuwania. To, czy odpowiednie propozycje sprzedaży są faktycznie reorganizowane, zależy od następujących warunków wstępnych.
Warunki wstępne
Warunkiem wstępnym reorganizacji propozycji sprzedaży jest to, że posiadają one znacznik usuwania. Dane, które mają zostać usunięte, nie mogą być już używane.
Skutki
Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, propozycje sprzedaży są reorganizowane. Następujące dane zostaną fizycznie usunięte:
- Podstawowe informacje o ofercie sprzedaży
Parametry
Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry i pola:
- Maksymalny czas działania – maksymalny czas działania aplikacji reorganizacji to maksymalny okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostanie zakończona. Wartość domyślna to dziesięć minut.
- Tryb eksportu – określa czy, i co jest eksportowane do archiwizacji. Można wybrać następujące tryby eksportu:
- Nie eksportuj
- Eksportuj wszystkie atrybuty
- Eksportuj z filtrem
Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksport danych.
Tryb eksportu jest dostępny tylko jeśli aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.
- Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w tym polu można określić filtr eksportu, który jest używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych.
To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy eksport obiektów biznesowych, które mają zostać zreorganizowane, jest możliwy za pośrednictwem aplikacji Eksport danych.
Obiekty biznesowe, których dotyczy zmiana
Reorganizacja ma wpływ na następujące obiekty biznesowe:
- Podstawowe informacje o propozycji sprzedaży
com.cisag.app.sales.obj.SalesRequirements